Merhaba arşivde olan bu yazınızı tekrar okudum, söyledikleriniz şu an ki süreç için de geçerli mi @gucarslan, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Aeroexpres merhaba. hesaplamayı öyle yapamazsınız..
"kota" olarak tabir ettiğiniz şey sadece turkiye icin değil, bolge olarak da hesaplanması gereken az da olsa karmaşık bir durum. turkiye, %7'lik kota dilimine zaten girmiyor,bu yüzden vize yetmeme gibi bir durum olması mümkün değil. eğer öyle bir durumun olursa zaten %7'lik kota sebebiyle yüksek numaralar vize alamaz. kota sebebiyle vize alamamak turkiye icin yaşanması muhtemel bir durum degil.]konuyla ilgili başlığı inceleyin lütfen.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/4402/sayılarla-dv2022/ve imzanizdaki 1980 ibaresini guncelleyin 🙂












ben sadece uyarmak istedim. son 17 senedeki kanser oranlarına ve adı duyulmamış hastalıklara bakar ve araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız....
veya pınar süt, muratbey kaşar vs güvendiğimiz markaları almaktan başka çare yok, ta ki kendi çiftlik veya mandıramızı kurana kadar 


️Amaaan olsun nolcak biz zaten hep 50 liralık alıyoruz






