• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. shagydigy
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 3
    • İleti 43
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 3
    • Gruplar 0

    shagydigy tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @knnrn çok teşekkürler. Mail attım Social Security'e gelen cevabı buraya da atarım başına gelenler faydalanabilir. Umarım bi sıkıntı çıkmaz

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Konuyu forumda arattım ama bulamadım buraya yazıyorum o yüzden. Türkiye'ye yeni geldim bi süre burada duracağım. Greencardım var ve geldikten sonra farkettim SSN im cüzdanımın arasındaydı ama kaybetmişim. Amerikada kaybetmiş olma ihtimalim var. Buradan nasıl bi işlem yapabilirim? Birisi bulursa ve bi işlem yaparsa Amerika dışında olduğumndan bundan sorumlu tutulur muyum?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhabalar arkdaşım yazılım şirketinde çalışıyor. Amerika turist vizesine başvuracak daha önce work and travel yaptı work and traveldan sonra vize başvurus reddedildi bunlar yaklaşık 7-8 sene önce oldu şu an çalıştığı şirket ne gibi bir destek verebilir?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @gucarslan, içinde söyledi: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @shagydigy merhaba.
      başlığın ilk iletisinde de gördüğünüz ve sizin de bildiğiniz gibi green card sahiplerinin abd'de dışında 6 aydan fazla kalmaları LPR statüleri için tehlikelidir.
      bu yüzden bu durumda olanların re-entry permit almalarını tavsiye ediyoruz. bu sayede abd dışında yasal olarak kalablirsiniz ama şuan sizin durumunuzda bu çok da mümkün olmaz.

      ikinci durum da SB-1 vizesidir ama bu da ciddi bir süreç ve sizin durumunuz için şuan elzem bir seçenek olarak görünüyor diyemem.

      tavsiyem, en kısa sürede abd'ye girip re-entry permit başvurusunda bulunmanız ve okulunuza bu şekilde devam etmeniz. diğer türlü abd'ye her girişiniz riskli olacak ve statünüzü kaybetme riskiniz olacaktır.

      elbette bahsettiğiniz gibi bir kaç sene sonra bile abd'ye giriş yapanlar var, olacaktır ancak; bu sizin de sorunsuz giriş yapacağınız anlamına gelmez, gelmemeli.

      karar elbette sizin ama doğru ve en sağlıklı olan re-entry permit almanızdır.

      teşekkürler öncelikle. yaz sonuna doğru kısa bir giriş ile izin almak durumundayım hakkımın yanmasını da istemiyorum gerçekten sıkıntılı bi durum

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      iyi forumlar herkese 2019 talihlilerindenim 2021 Martta ABD'ye girişimi yaptım ve Eylül sonunda Türkiye'ye döndüm. Normalde bu yaz gidicektim ama okul ve başka sorunlardan dolayı senye yazın gitme durumundayım ve yaklaşık 20 ay ABD dışında kalmış olacağım. Bilgisayar mühendisliği ö2. sınıf öğrencisiyim. Okulumu bahane olarak gösterebilir miyim? Türkiyeden bir işelm yapabilir miyim bununla ilgili? Amerikadayken Türklerle konuştuğumda 2-3 sene boyunca giriş yapmayıp sonrada bile çok rahat girdiklerini söylüyorlardı..

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Coronavirus (COVID-19)

      Merhabalar iyi forumlar konuyu forumda araştırdım ama bulamadım umarım doğru yere açmışımdır konuyu. Amerikada 2 doz moderna aşısı oldum şu an Türkiyedeyim ve 3. doz aşımı olmak istiyorum ama moderna olup sonrasında farklı bir marka aşı olan kimseyi görmedim. Moderna ile birlikte başka bi aşı olan var mı ne gibi yan etkileri olur acaba?

      Gündem içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      KLM firmasından 3625 tl değerinde kuponum var KLM ile uçacak arkadaşlar iletişime geçebilir kuponu ucuza verebilirim

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      ücret ödemeden vize tarihlerini göremeiyorum o yüzden başvurmak istemiyorum ama bu yaza vize almam sizce mümkün mü?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'dan aldığım blokeli telefon hattını Türkiye'de kullanabilir miyim?

      Merhabalar Tr ye telefon göndereceğim üç çeşit gördüm sim unlocked factory unlocked ve fully unlocked tr hatları ile çalışabilecek olan hangisi ?

      Türkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @sigmoidalmammal, içinde söyledi: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @shagydigy bu durumda schengen vizesi almaniz gerekir. Bilet tek kesilmedigi icin aktarma olarak gozukmez. Fransaya giris yapip geri Turkiyeye cikis yapmaniz gerekir.
      Teşekkürler cevap için pegasus ile konuştum bi sorun olmicağını söylediler ama cevap alana kadar biletler 150 dolar pahalandı 🙂 şans yok

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Merhabalar eylül ayında tr ye döneceğim bilet bakıyorum. Paris aktarmalı ucuza bilet buldum sonra biletlere ayrı ayrı baktım ve daha ucuz olduğunu gördüm. New yorkdan parise uçuşumu ve paristen istanbula uçuşum için olan biletleri ayrı ayrı alsam sorun olur mu? Parise french bee ile paristen istanbula pegasus ile gideceğim ama biletleri ayrı ayrı alagağım

      Yolculuk içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • Türk ehliyeti ile grubhub doordash ubereats yapılıyor mu?

      Merhabalar randevular dolu olduğundan NJ ehliyetimi alamadım o zamana kadar Türk ehliyetimle grubhub doordash amazon flex ubereats gibi işleri yapabiliyor muyum?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      @greenati teşekkürler randevu aldım 1 ay sonrasına Türk ehliyeyim ile arabamı alacağım ama

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Teşekkürler @arnblt

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      @cleo, içinde söyledi: Amerika'da Ehliyet Almak

      @shagydigy Merhaba. Gecen yil esim Turk ehliyeti ile aldi.

      Bende alınıyor diye biliyordum ama çevremdeki herkes hayır buranın ehliyeti olmadan arabayı üstüne alamazsın dedi ondan araba alamadım 1 aydır

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Öncelikle herkese iyi forumlar. Amerikadayım green cardım geldi Türk ehliyetim var araba almak istedim herkes NJ ehliyetin olmadam araba alamazsın dedi NJ ehliyeti için ise randevular 1 ay sonra veriliyor. Türk ehliyeti ile araba sürülüyor 6 ay diye biliyorum araba satın alabailiyor muyum Amerika ehliyetim olmadan?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)

      @knnrn peki turist vizesi alırken bir faydam dokunur mu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)

      Merhabalar green card çıktı ve Amerikaya geldim green cardım daha gelmedi. Türkiyeden kuzenime sponsor olup onu buraya getirtebiliyor muyum?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)

      @knnrn, içinde söyledi: Amerika'da adres degisikligi yapmak USCIS (AR-11 form)

      @shagydigy, içinde söyledi: Amerika'da adres degisikligi yapmak USCIS (AR-11 form)

      Merhabalar an itibariyle Amerikaya ilk girişimi gerçekleştirdim benden yeni adres istediler ve ilk başta uscise verdiğimden farklı bir adres verdim green card hangi adrese gelir acaba ?

      Büyük ihtimalle son verdiğiniz adrese gelir, ancak ilk verdiğiniz adrese gitme ihtimali de var.

      Biz de sizin gibi havaalanında yeni adres bildirimi yapmıştık, ancak kartlar ilk verdiğimiz adrese gitmiş, daha sonra da USCIS'e geri dönmüştü.
      Teşekkürler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)

      Merhabalar an itibariyle Amerikaya ilk girişimi gerçekleştirdim benden yeni adres istediler ve ilk başta uscise verdiğimden farklı bir adres verdim green card hangi adrese gelir acaba ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      shagydigy
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3