@gezgin34 Bitmiş , geçmiş birşey için hayal kurmaya devam etmek gereksiz değilmi ?
Semihmete tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dmrtkn hahhh !! işte bende Para bitince eşşek olmak istemiyorsan yanında fazla götür diyom


-
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
@knnrn Ben kendi adıma çok memnunum TC nin sağlık sisteminden.Memnun olmayanlar genelde siyasi bakıyorlar

-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana Evrak onay email gelse ne olcak
Konsolosluk vize işlemleri durdu
️ -
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Virüsten etkilenmeyenleri tespit edip onlardan kan alıp , virüsten çok etkilenen insanlara verirsek belki bir faydası olabilir! Virüsten etkilenmeyen adamın kanında bir bağışıklık var demekki
️ Tabi aynı kan gurubunda yapsınlar
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cenkduzum Arkadaş “ Güzel günler yakın “ diye yazmış bende sordum “ Ne güzel olacak “ 30 Eylül e kalmış 45 gün! DV 2020 adayları için Bu arada olabilecek güzel şey nedir bana yazabilirmisiniz ? Son aylarda düzenli takip etmiyorum Benim bilmediğim sizin bildiğiniz nedir ? Ne olacak diye Ümit etmeliyiz yada beklenti içinde olmalıyız ?
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Çin’den gelen test kitlerin parasını Atatürk ödememiş
️ Sağlık Bakanı yok öyle birşey hepsini biz ödedik dedi! Zaten bu kadar basit ve çocuksu birşeye kim inanırdı ? -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@B_cool Boş gerekçeler.Memur olup istifa ederek son uçakla giden forumdan arkadaşlar var.Geçmiş olsun size..
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Diyelim sana test yapıldı ve temiz çıktın ! 3 gün sonra hastalığı kapmayacağının garantisi nedir ? Herkese test yapmak kadar saçma birşey olamaz! Test sadece hastalık belirtisi olana yapılır ! Hastamı depilmi diye
️ -
RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık SigortasıSağlık içinde yayımlandı
@knnrn Giden gitsin, kapı açık.Gidenin yeri çabuk dolar Türkiye’de.
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bcnk Forum da hiçmi biryer okumadın ? Bununla ilgili en az 300 tane yazı var!!! Forum biraz oku karıştır bulursun cevaplarını..
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
@Rookie 88 liralık GSS prim borcumu annem babam ödedi diyen bir çocuğa ne yazsam boş

-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Burak Akkul denen çocuğun şundan haberi yok herhalde , hastalığın kuluçka süresi 14 gün ! 14 gün bekleyeceksin karantina da . Tweeterda yaygara çıkarmanın ne anlamı var anlamıyorum! 14 günün bir dolsun sonra seni salmıyorlarsa o zaman konuşursun! Neyse

Maalesef bazı insanlar bu salgın dönemin de bile işi siyasete döküyor
️ Ortada bir hastalık varken siyaseten hasta kafalılar daha büyük sorun oluyor
️ -
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells 200 kişilik artış ile EU kotasının sonumu geliyor bu yüzden mi az artış oldu acaba ?
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Salgın nedeniyle Türkiye’ye dönme kararı aldığını söyleyen Didem Uzel açıklamalarını şu sözlerle sürdürdü: Benim oğlum var ve sağlık problemleri yaşadığımızda güvende hissedemedik. Apandisit ameliyatına girmek için 12 saat acilde acılar içerisinde bekledim. Sedye ile tuvalet kapısında yatırdılar. Sabah ameliyathaneye alacakken morfini tuvalet kapısı önünde ameliyat kıyafeti verip 'giyin gel' dediler. Bu bahsettiğim çok iyi bir hastanede ve 3 sene önce pandemi yokken tecrübe ettiğimiz bir durum. Yaşadıklarımı size anlatamam. Allah kimseyi Amerika’da acile düşürmesin. Ufacık bir şey için saatlerce bekliyorsunuz. Türkiye'de böyle bir şey yok. Soğuk aldınız ve hastasınız doktor size randevuyu 1 ay sonra veriyor. Bu şartlarda sistemin çökmesi çok normal. Çocuğumuzun geleceğini ve sağlığını düşündüğümüz için biz bu dönemi daha sağlıklı ve mutlu olacağımız için ülkemizde geçirmeyi daha uygun gördük. Dönmeyi düşünmüyoruz. İnşallah dönmek zorunda kalmayalım" dedi. ( Didem Uzel )
Herkes kendi Amerika’sında yaşıyor demekki.!!!
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayvalik10 Evet haklısın.İyi bir yazılımcı zaten Türkiyedede iyi paralar kazanır.Silikon vadisinde çalışırım diye Kendilerini kandırıyorlar sanırım
️ ABD ye gidince gerçekler ortaya çıkıyor ne yazıkki!! Mühendisler içinde geçerli aynı şeyşer.Amerikan rüyasının sonu über yada doordash olmadı tır şöförlüğüne gidiyor! Hayaller ile gerçekler Farklı demekki
️ -
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
@knnrn Green card kazanıp ABD ye giden ve YouTube da video yapıp bunları anlatanlar yalan söylüyor o zaman ! Boş vaktinde bir göz at izle istersen. ABD nin sağlık sistemini kimse bilmiyor anlaşılan
herkes kendi yaptırdığı sağlık siğortasından memnun
-
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
“Eniştem dedi kaynım dedi arkadaşım dedi Yılmaz özdil dedi Dikende okudum o dedi bu dedi şu dedi
Eee bunlara inanmazsanız benim inandığıma inanmazsanız benim gibi düşünmezseniz taşsınız ahmaksınız hatta insan bile değilsiniz
Sizin fikriniz olamaz herşeyi ben bilirim
Benim yazdıklarım doğru sizinki değil insan değilsiniz insan olamazsınız
“ -
RE: Coronavirus (COVID-19)Gündem içinde yayımlandı
Sağlık bakanı 136 kişi var yoğun bakımda. dedi..Güzel haberdi bu
