Merhaba,
Bir şey sormak istiyorum. Green card vizem 8 Nisan 2025 ama ilk uçuşum ve Green card tarihimin başlangıcı 15 Eylül 2025. Bu durumda vergi beyanımı dikkate alırken, 12 aylık mı yapacağım? 8 nisan'dan sonra mı? Yoksa 15 Eylül'den sonraki gelirleri mi dikkate alacağım? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
seda80 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Greencard ve vergi bildirimiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@erenotti ama benim green cardım fiziki olarak yanımda yok. Sadece ilk girişimde USA borderın pasaportuma bastığı damga var. Vizemin süresi zaten bitti Eylül'de. Sorun olur mu?
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@ATS16 Çok teşekkürler. Ayrıca hala CDG ve AMS havalimanlarının İngiltere'de oturumu olanlardan, ABD'ye giderken transit vize talep etmediğini düşünüyorum. Aşağıdaki linklerden siz de bakabilirsiniz.
https://france-visas.gouv.fr/en/airport-transit-visa
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@ATS16 damgasında sept 15 2025 var ve "class"kısmında dv1 "until" kısmında F/E yazıyor. "F/E" nedir ? biliyorsanız, bilgi verirseniz müteşekkir olurum.
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
Merhaba,
THY alternatifi olarak Luftansa, KLM, AİR FRANCE biletleri bakıyorum. Durumum şu;
*ABD Green card vizem ile daha önce ABD ye giriş yaptım, Green cardımı ABD deki arkadaşıma yolladılar, KART ŞU AN BENDE DEĞİL ama elimde resmi var. Ayrıca süresi bitmiş olan, ama damgası 1 yıl geçerli olan DV lottery vizem de var pasaportumda.- İngilitere'de 2028 yılına kadar geçerli oturum iznim var.
Sorum şu; - Amsterdam veya Paris (CDG) aktarması yaparken (4 saate kadar) benden transit vize isterler mi?
- İngilitere'de 2028 yılına kadar geçerli oturum iznim var.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
merhaba,
2 sorum olacaktı.
1/Green Card mülakatına girmeden önce hesabımızda bu yıl ne kadar para olmalı? Yeterli miktar yoksa mülakat tarihi belli olunca, para yaptırılması avantaja mı dezavantaja mı olur?
2/Mülakatan önce evlenirsem, mülakata yeni pasaport yetişmezse sorun olur mu? Mülakata eski pasaportla girmem sorun olur mu? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera bir önceki 8 ağustos ama belki ilk diye eerken yayınlandı. Göreceğiz bekleyip

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera sonuncusu 8 Ağustos'da yayınlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
ok şimdi anladım. Amerika içinde yapılabilen tek başvuru AOS . Ayrıca CP Amerika vizesi veya Amerikaya gitmek ile ilgisi olmayan bir şey. Çok teşekkürler.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş kusura bakma, hala anlamadım. Turistik Amerika vizesi ile CP nasıl yapılıyor?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
yurtdışında mülakata girecek olanlar belgelerin ingilizcesi mütercim tercümana çevirtip noterden onaylı fotokopisini mi alıyorlar? Hiç yurtdışına evrak toplayan var mı?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera CP hakkında çok şey bulamadım. Ama AOS 5-6 ay sürüyor en az girişle ve beklemekle beraber. O yüzden Konsolosluk görüşmesini her türlü tercih ederim. CP ne kadar sürüyor?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onurakbas evet kuzenim viyanada, onun adresini de eklerim maile. önemli olan schengen alabilmek

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera benim oturumum var, tek sorun bu ekimde bitiyor. Yenilemeye başvurursam ingiltereyi terk edemem ve muhtemelen çıkacak ilk bültende current olacağım. Elimde de sadece süresi yeni dolmuş bir oturum kartı olur. Bu durumda nasıl yaklaşırlar olaya hiç bilmiyorum.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@MMT haklısın atlamışım, çok teşekkürler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Viyana konsoloslugunun sayfasına bakıyorum da. Gerekli evraklar arasında diploma yazmıyor.
ben mi yanlış yere bakıyorum, yoksa gerekli evraklar arasında yok mu? Belki de her konsolosluk diploma istemiyor olabilir mi? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 @onuru ilk KCC aracılığıyla dosya taşıyıp mülakat alan Hongkok'dan Onur var sanırım. 2 ekim'de mülakatı varmış. Numarası da 5700 lerde gayet iyi bence. Dosya taşıyınca çok sıralarda geriye düşmüyor sanırım talihli. Ama tabi Onur'un durumunda olup, dosya taşınırken görevlinin yanlışlıkla formunu açtıkları var. Onların durumunu bilemiyorum.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Mülakat yerimi viyana olarak değiştirmek istiyorum. 3 sorum var, yardımcı olan olursa çok sevinirim.
1/dosya transferi yaparken form otomatik açılıyor mu? bu beni mülakatta gerilere atar mı?
2/örnek mail formatı nerene bulabilirim? başarılı olan biri varsa dosya taşıma da yanıtlarsa çok seviniirm
3/lise diplomam, üni diplomam ve master diplomam var. Bunların hangisini tercüme ettirmeliyim? Hepsini mi sadece lise diploması yeterli midir? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera Ben Londrayı da düşünüyorum . Ama https://uk.usembassy.gov/visas/immigrant-visas/ linkinde
DV için gerekli evrakları bulamıyorum, daha doğrusu sayfa açılmıyor. Ama anladığım kadarıyla her konsolosluk (VİYANA hariç, BANG KOK ve HONG KOK dahil olmak üzere) sayfasına sadece vatandaşlarına ve oturum sahiplerine göçmen vizesi vereceğini belirtmiş. 72** ler current olmasın diye dua ediyorum gerçekten bu ay. Bakalım, görelim kim oturum isteyecek kim istemeyecek. -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@EzgiLera CP yi de turistik vize ile yapabiliyor muyum? CP hakkında pek bir bilgi bulamadım sitede.
U.S. Embassy Vienna, Austria - VNN