Arkadaşlar acilen şehir dışına çıktım çarşamba dönücem, haliyle her şey evde kaldı. Case number ı bulabilme imkanım var mı, önceden yoktu, yoksa çarşambaya kadar bekle mi dersiniz?
muarrem tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sayın @travelleth öncelikle hayırlı tezkereler dilerim, ancak biz bile 2002-2003 yıllarında Konya Personel Okulunda cep telefonu kullandıysak siz daha rahat kullanırsınız. En kısa zamanda foruma dönmeniz dileğiyle.
-
RE: ilişkilerde kültür çatışması (Anna & Mürsel)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@stardium, içinde söyledi: ilişkilerde kültür çatışması (Anna & Mürsel)
Üşenmedim dün boş vaktimi Mürsel ve Anna'nın 90 gününü (bazen sara sara) izlemeye adadım.
Sn. @crazycells in özetine ek olarak, Anna'nın 3 tane erkek çocuğu var. En büyük oğlu bu ilişkiye en baştan beri hiç sıcak bakmadı. Hatta Mürsel ile ufak tefek atışmaları da oldu. Mürsel efendi, tam olarak ne istiyor pek anlayamasam da Anna yenge çok delikanlı bir kadın, Mürsel'e gerçekten yüzlerce konuda karşılıksız fedakarlıklar yaptı. Kadın Mürselin İngilizce öğrenemeyeceğini düşünüp kendisi Türkçe öğrendi, işin kötüsü bizim oğlanın Türkçesi de biraz şey. Bizim oğlan Colorado'lu Anna yengeyi, Erzincanlı Mahide abla gibi sanıyor. (Hanım, yumurta yap, Hanım çoraplarımı çıkar gibi... Hele ingilizce reaksiyonlarını bizim Türkçe fonotiğiyle söylemiyor mu bitiyorum
Oookkkeey Annnaaağ! yani tamam anladık demenin ingilizcesi olsa gerek.) Anna ve çocukları bu tür durumlara şok olmasına rağmen "Türk kültürü zahar" deyip geçiştirdiler. (Evet, bütün Abd artık bizi böyle sanıyor olmalı) Gel gelelim bizim oğlan bombayı patlattı, Anna, çocukları ve Mürsel güzel Amerikan bahçelerinde huzurla otururken, Mürsel efendi dedi ki "çocukların olduğunu aileme söyleyemem Anna!" Anna, zaten önceden biliyordu ama çocuklar şok! Büyük oğlan, sürekli Mürsel'i anlamaya çalışıyor aslında. Bu duruma çok bozuldu, nedenlerini sordu. Mürsel, "biz Türküz yeğenim, ailem beni evlatlıktan reddeder, miras desen hak getire" dedi. Sonra Anna ile Mürsel bi ayrılık sürecine girdiler, Anna Mürsele "Peki ailene çocuklarımı ne zaman söyleyeceksin?" diye sordu. Bizim Mürsel hiç de kıvrak olmayan zekasıyla Türk esprisi yapmaya çalıştı ve "10 yıl sonra anca" dedi. Amerikalı yenge bunu ciddiye aldı, garibim kadın röportajlarında "10 yıl ne demek?"filan diye sorguluyor. Oysa bilmiyor ki bizde çok kullanılır, "ohoo o işin bi on yılı var yeğenim" gibi bi tabir. Neyse sonra Mürsel Türkiyeye geldi. (tam orda bıraktım, evet böyle de bir işsizim 
yaa birader öldürdün beni

-
RE: İltica konusunda durumMuslu Hukuk Bürosu Sorularınızı Cevaplıyor! içinde yayımlandı
@Meursault, içinde söyledi: İltica konusunda durum
Merhaba dini inancım yok ve toplumsal baskı görüyorum. Psikolojim rahat değil psikolojik tedavi görüyorum. İltica etsem kabul görür mü?
Siz bunu başka bir başlıkta da yazmıştınız sanırım
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@muarrem, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@muarrem, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@ugurksknbck, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
4 yildir disaridan da olsa bu formu takip ediyordum fakat bu sene dahil olmaya karar verdim. Amerikan kulturunu iyi bilsem de bu gecen 4 yil oncesine kadar yerlesmeyi hic dusunmemistim. Son 4 yildir ise, bu caba icerisinde siziler gibi cesitli denemelerim ve arastirmalarim oldu. Bu baglamda hem yeni bilgiler edinmek, hem de sahip oldugum ama cok bilindik olmayan bilgileri paylasmaya karar verdim. Dun totem konusu ile ilgili bazi seyleri okurken cok eglendim mesela :). Evde veya disarida fotograf cektirenler. son gun veya ilk gun cekilise katilanlar vs. Hepsi eglenceli ve kisiye ozel secimler tabi ama cikanlar arasinda benim gozlemledigim en onemli fark. Kazananlarin pozitif ve paylasimci bireyler oldugu. tabi ki istisnalari vardir ama ben boyle bir kaniya kapildim. Forum yonetimi itibariyle de, zaten burasi full destek bir forum ve biz uyelerin de buna destek vermesinin bu formun ruhuna uydugunu dusunuyorum. ozellikle, 1. veya 2. cekilisinde olumsuz cevap alanlarin (istisnalar haric) oldukca kizgin ve suclu arar bir ruh hali icinde olduklarini gordum. Benim de ilk 2 yilimin benzer duygularla gectigini hatirladim ve kendimi cok kotu hissettim. Hatta, kimlerin gitmesi gerektigi, kimlerin gitmemesi gerektigi gibi ukaliklar yapiyordum. Ama bana surec, tum bu dusuncelerin ne kadar yanlis ve zehirleyici oldugunu ogretti. Evet bazi adaylar cok sansli, evet bazi adaylar cok sanssiz. Evet hepimiz istiyoruz, evet hepimiz hak ediyoruz ama sadece bazilarimiz bundan faydalanabilecek. Bence en guzeli, oyunun kurallarini kabul edip oyle oynamak. Ben gecen 3 "has not been selected" cevabina boyle bir cikis yolu bulabildim ve "randomly selected" kuralinin gercekten isledigine inaniyorum. Cok istemenin de buna bir faydasi oldugunu dusunmuyorum. Dv 2022 icin simdiden herkese keyifli ve gelisim dolu bir surec diliyorum.
ağzına sağlık dostum o gidiyo ben gidemiyom adaletmi mantığı kişinin kendine zarar verir öncelikle, tüm yazına katılıyorum saygılar.
Van minüt, forumda aktif olarak yazan sadece @Final-Approach'a çıktı, diğerleri ya yazmayan ya da seçilince foruma üye olanlar. Siz seçilenlerin çekilişten önceki hangi paylaşımcı ve pozitif paylaşımlarını gördünüz?
Gözümden kaçmış arkadaşlara haksızlık etmişsem özür dilerim.@muarrem forumdan kazanan (simdilik) 18 kisi listeye eklendi bile. kazanip yeni uye olanlar eklenmiyor. herkes ayni kapasitede formu kullanmayabilir. siz zaten faydali paylasim yapanlari takdir ederek en onemli seyi yapiyorsunuz. lottery ciktigi zaman da kisiyi de tebrik edip onurlandiyorsunuz. veya tum bunlar sizin basiniza gelebiliyor. adalet bir sekilde tecelli ediyor zaten. varsin olsun herkes olmasin..
18 kişi konusunda yanılıyor olabilirsiniz, bu tespitinizi yeniden bir gözden geçirmenizde fayda var çünkü ben @Final-Approach dışında foruma katkısı olan yoktu dedim. Katkısı olup benim gözümden kaçan varsa onlardan ve sizlerden özür dilerim.
Siz van minütten rahatsız olduysanız onu da bir espri olarak düşünün kimseyi incitmek niyetim yok.@muarrem rahatsiz oldugum bir durum yok. 18 sayisi az once crazycells'in paylasiminda gordugum rakamdi.
Sayın @Real-Deal bu konuda son mesajımı yazayım; genelde şöyle olur; forumda aktif katılımcılar vardır, bir de dvlottery çekilişinde seçilip de o gün foruma katılanlar vardır. Sayın @crazycells tabi ki seçilip foruma gelen, üye olan kişileri tebrik eder.
Yukarıda mesajından alıntı yaptığım arkadaş "cikanlar arasinda benim gozlemledigim en onemli fark kazananlarin pozitif ve paylasimci bireyler oldugu" şeklinde bir tespit yapınca, buna karşı ben de van minüt dedim. Olay bu.
Sağlıcakla. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@muarrem, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@ugurksknbck, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
4 yildir disaridan da olsa bu formu takip ediyordum fakat bu sene dahil olmaya karar verdim. Amerikan kulturunu iyi bilsem de bu gecen 4 yil oncesine kadar yerlesmeyi hic dusunmemistim. Son 4 yildir ise, bu caba icerisinde siziler gibi cesitli denemelerim ve arastirmalarim oldu. Bu baglamda hem yeni bilgiler edinmek, hem de sahip oldugum ama cok bilindik olmayan bilgileri paylasmaya karar verdim. Dun totem konusu ile ilgili bazi seyleri okurken cok eglendim mesela :). Evde veya disarida fotograf cektirenler. son gun veya ilk gun cekilise katilanlar vs. Hepsi eglenceli ve kisiye ozel secimler tabi ama cikanlar arasinda benim gozlemledigim en onemli fark. Kazananlarin pozitif ve paylasimci bireyler oldugu. tabi ki istisnalari vardir ama ben boyle bir kaniya kapildim. Forum yonetimi itibariyle de, zaten burasi full destek bir forum ve biz uyelerin de buna destek vermesinin bu formun ruhuna uydugunu dusunuyorum. ozellikle, 1. veya 2. cekilisinde olumsuz cevap alanlarin (istisnalar haric) oldukca kizgin ve suclu arar bir ruh hali icinde olduklarini gordum. Benim de ilk 2 yilimin benzer duygularla gectigini hatirladim ve kendimi cok kotu hissettim. Hatta, kimlerin gitmesi gerektigi, kimlerin gitmemesi gerektigi gibi ukaliklar yapiyordum. Ama bana surec, tum bu dusuncelerin ne kadar yanlis ve zehirleyici oldugunu ogretti. Evet bazi adaylar cok sansli, evet bazi adaylar cok sanssiz. Evet hepimiz istiyoruz, evet hepimiz hak ediyoruz ama sadece bazilarimiz bundan faydalanabilecek. Bence en guzeli, oyunun kurallarini kabul edip oyle oynamak. Ben gecen 3 "has not been selected" cevabina boyle bir cikis yolu bulabildim ve "randomly selected" kuralinin gercekten isledigine inaniyorum. Cok istemenin de buna bir faydasi oldugunu dusunmuyorum. Dv 2022 icin simdiden herkese keyifli ve gelisim dolu bir surec diliyorum.
ağzına sağlık dostum o gidiyo ben gidemiyom adaletmi mantığı kişinin kendine zarar verir öncelikle, tüm yazına katılıyorum saygılar.
Van minüt, forumda aktif olarak yazan sadece @Final-Approach'a çıktı, diğerleri ya yazmayan ya da seçilince foruma üye olanlar. Siz seçilenlerin çekilişten önceki hangi paylaşımcı ve pozitif paylaşımlarını gördünüz?
Gözümden kaçmış arkadaşlara haksızlık etmişsem özür dilerim.@muarrem forumdan kazanan (simdilik) 18 kisi listeye eklendi bile. kazanip yeni uye olanlar eklenmiyor. herkes ayni kapasitede formu kullanmayabilir. siz zaten faydali paylasim yapanlari takdir ederek en onemli seyi yapiyorsunuz. lottery ciktigi zaman da kisiyi de tebrik edip onurlandiyorsunuz. veya tum bunlar sizin basiniza gelebiliyor. adalet bir sekilde tecelli ediyor zaten. varsin olsun herkes olmasin..
18 kişi konusunda yanılıyor olabilirsiniz, bu tespitinizi yeniden bir gözden geçirmenizde fayda var çünkü ben @Final-Approach dışında foruma katkısı olan yoktu dedim. Katkısı olup benim gözümden kaçan varsa onlardan ve sizlerden özür dilerim.
Siz van minütten rahatsız olduysanız onu da bir espri olarak düşünün kimseyi incitmek niyetim yok. -
RE: Bulgaristan ve Diğer Avrupa Ülkelerinde Oturum İzniAvrupa içinde yayımlandı
@goksel, içinde söyledi: Bulgaristan ve Diğer Avrupa Ülkelerinde Oturum İzni
Merhabalar, eşim Bulgaristan ve Türkiye olmak üzere çifte vatandaş. Yeni evliyiz benim şuan herhangi bir işlemim yok. Avrupaya yerleşmek ve çalışmak istiyoruz eşim avrupa vatandaşı olduğu için çalışabiliyor ancak benim diğer avrupa ülkelerinde çalışma durumum nedir acaba ? Kısaca evlilik yoluyla bulgaristan D vizesini aldığımda bulgaristan dışındaki diğer avrupa ülkelerinde de oturabilir ve çalışabilir miyim?
Bunu eşinize sordunuz mu?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ugurksknbck, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Alıntı yaptığım iletdeki "Kazananlarin pozitif ve paylasimci bireyler oldugu" ifadesine binaen yazdım.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@FreeMen, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@haymatlos_, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@muarrem psikolog değilim ama bizimki kadının erkeği reddetmesi ve erkeğin bunu kabul edememesi durumu bizim ki aşk hikayesi aşkımızda amerika kabul edemiyoruz çünkü kavuşmak istiyoruz
Sonuç gecesi bekleme odasında ABD'ye şiir yazıyordu millet, bu bir aşk hikayesi olabilir cidden
Sevda da aşka dağil mi sayın Haymatlos Bey?Ayrılık da sevdaya dahil
Çünkü ayrılanlar hala sevgili -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@haymatlos_ amerika bana bir adım atsın ben ona iki adım atmaya hazırım

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ugurksknbck, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Real-Deal, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
4 yildir disaridan da olsa bu formu takip ediyordum fakat bu sene dahil olmaya karar verdim. Amerikan kulturunu iyi bilsem de bu gecen 4 yil oncesine kadar yerlesmeyi hic dusunmemistim. Son 4 yildir ise, bu caba icerisinde siziler gibi cesitli denemelerim ve arastirmalarim oldu. Bu baglamda hem yeni bilgiler edinmek, hem de sahip oldugum ama cok bilindik olmayan bilgileri paylasmaya karar verdim. Dun totem konusu ile ilgili bazi seyleri okurken cok eglendim mesela :). Evde veya disarida fotograf cektirenler. son gun veya ilk gun cekilise katilanlar vs. Hepsi eglenceli ve kisiye ozel secimler tabi ama cikanlar arasinda benim gozlemledigim en onemli fark. Kazananlarin pozitif ve paylasimci bireyler oldugu. tabi ki istisnalari vardir ama ben boyle bir kaniya kapildim. Forum yonetimi itibariyle de, zaten burasi full destek bir forum ve biz uyelerin de buna destek vermesinin bu formun ruhuna uydugunu dusunuyorum. ozellikle, 1. veya 2. cekilisinde olumsuz cevap alanlarin (istisnalar haric) oldukca kizgin ve suclu arar bir ruh hali icinde olduklarini gordum. Benim de ilk 2 yilimin benzer duygularla gectigini hatirladim ve kendimi cok kotu hissettim. Hatta, kimlerin gitmesi gerektigi, kimlerin gitmemesi gerektigi gibi ukaliklar yapiyordum. Ama bana surec, tum bu dusuncelerin ne kadar yanlis ve zehirleyici oldugunu ogretti. Evet bazi adaylar cok sansli, evet bazi adaylar cok sanssiz. Evet hepimiz istiyoruz, evet hepimiz hak ediyoruz ama sadece bazilarimiz bundan faydalanabilecek. Bence en guzeli, oyunun kurallarini kabul edip oyle oynamak. Ben gecen 3 "has not been selected" cevabina boyle bir cikis yolu bulabildim ve "randomly selected" kuralinin gercekten isledigine inaniyorum. Cok istemenin de buna bir faydasi oldugunu dusunmuyorum. Dv 2022 icin simdiden herkese keyifli ve gelisim dolu bir surec diliyorum.
ağzına sağlık dostum o gidiyo ben gidemiyom adaletmi mantığı kişinin kendine zarar verir öncelikle, tüm yazına katılıyorum saygılar.
Van minüt, forumda aktif olarak yazan sadece @Final-Approach'a çıktı, diğerleri ya yazmayan ya da seçilince foruma üye olanlar. Siz seçilenlerin çekilişten önceki hangi paylaşımcı ve pozitif paylaşımlarını gördünüz?
Gözümden kaçmış arkadaşlara haksızlık etmişsem özür dilerim. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
https://yesilkartforum.com/forum/topic/133/abd-vatandaşlığı-başvuru-süreci-naturalization?page=1
Başlığın karizmasına bakar mısınız arkadaşlar, green card vs geçmiş bitmiş vatandaş oluyor millet
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Gokhan-Koc, içinde söyledi: DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari
Herkese merhaba, forumu yeni kesfettim ve hemen üye oldum.
Bende bu yılın talihlileri arasına girdim numaram 29.XXX umarım herkes için güzel sonuçlar cıkar zorlu bir süreç baslayacak gibi gozukuyor.Sayın @Gokhan-Koc sizi tanıyor olabilir miyim, mesela Keşan'da oturuyor olabilir misiniz?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@emRee ben de bişeyler içmiş olabilirim
4-5 defa baktım, yok sonuç değişmiyor
kabullenmek ne zormuş arkadaş. Aramızda psikolog varsa buna bir tanı koyarsa seviniriz. -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@MySea, içinde söyledi: DV2020 Mulakat Deneyimleri
Qatar uzerinden niye gitmeyi denemiyorsunuz? Doha'dan Chicago ve Dallas'a ucuslari var gorunuyor. Sanirim THY ile Doha ucuslari da var.
fligtradar'dan bakınca qatar'dan günde çok defa uçan uçak görünüyor ama neden kimse bunu düşünmüyor acaba yasal bir engel mi var diye düşünüyordum ben de
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@stardium, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@muarrem Aslında Ingiltere vizesinde olduğu gibi başvuruda "ingilizce niyet mektubu", 10 soruluk yine ingilizce bir geçiş testi yapılsa, bence bir çok (bilinçsiz kişi) bununla uğraşmaz diye düşünüyorum.
Ayrıca kişi başvurduğu halde konsolosluk görüşmesine hiç gitmezse, ömür boyu greencarda başvuru hakkı tamamen elinden alınmalı diye düşünüyorum.
Sonuç olarak kazandım ama eşim istemiyor vazgeçtik diyenler var. Yemin ediyorum tamamen keyfi olarak başvuran ve sonra başvurduğunu bile unutan dahi vardır.
Evet bu tip gerçekten göçmen olmak isteyenleri ayıklayan şeyler olabilir. Ancak abd bunu çeşitlilik vizesi diye koymuş ve kuralları belli, bir çok GC alma yolu var dv de bunlardan biri.
Mesleğinize tecrübelerinize göre başka yolları da deneyebilirsiniz diye düşünüyorum. Zira yanlış hatırlamıyorsam 30 lu yaşlardasınız, çok gençsiniz.
Bana yaşını ver sana tüm servetimi vereyim derdi bizim bi abi
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
"haybeciler"
Trakya ile bi bağlantı var mı @Arden -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Arden, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
Umarım dv 2022 nin hatırı sayılır bir başvuru ücreti olur da haybeciler bi ayıklanır

Aslında bu konu çok konuşuldu tartışıldı ama 10 dolar olsa herkes verecek 100 dolar 1000 dolar olsa kumar gibi olacak, trump nitelikli puan usulü göçmenliği getirebir. hepsi tartışma konusu.