Evet son 40 gün sanırım. Tüm olumsuzluklara rağmen umutla beklemeye devam... Bazı sebeplerden ötürü birikimimin büyük kısmını harcamak zorunda kaldım. Ekonomik olarak pek bir korkum çekincem yoktu ama şu anda şapkayı önüme koyup düşünmeye başladım. TL nin tekrar dolar karşısında erimeye başlaması da üstüne gelince bir anda kader bana double double yaptı. Ama umut etmeye devam. 8 mayısı beklemeye devam. Hep çıkacağı umudu ile başvuru yapıyorum bu yıl da inanarak yaptım. Ama kısmet işte bu yıl da çıkmaz ise başvurmaya devam edeceğim. Benimki hayal ile birlikte hedef haline de geldi ki sanırım bu forumdaki herkes için de bu böyle. İnsan istemediği zorluklar ile karşılaşınca çabuk yılıyor ama göğüs germeye hazırlandığı zorluklar ile başaçıkabiliyor. Umarım ve inşallah hayırlı olan olur. Buraya yazınca rahatlıyorum dışarıya nazaran burada beni anlayan insanların olduğu inancındayım zira hepimizin hedefi hayali bir yerde aynı... herkes mutlu günler.
Mst tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
60 tan da aşağı düştük hadi hayırlısı. Tüm forum üyelerinin kandilini de kutlarım.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydınlar. En son ne zaman yazdığımı en son ne zaman foruma girdiğimi dahi unutmuşum. Rüyamda Amerika’da olduğumu Türkiye’ye ziyarete geldiğimi gördüm

dur dedim bizim forum vardı epeydir girmiyorum deyip güzel de bir hafta dileyip bakınayım istedim. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çift hanelere düşmüşüz... inşallah herkes için hayırlısı olur. Sürecin en sıkıntısız ve kolay kısmındayız şüphesiz.Çıkacak mı çıkmayacak mı? Çıktıysa sıralama kaç olacak sıra gelecek mi... vs. Gerekli para nasıl ayarlanacak ? 4. Başvurumu yapmıştım bu sene ile birlikte. Umarım en iyisi olur hakkımızda.
Covid-19 dünyayı ve Amerika’yı mahvetti. İş bulma durumu eskiye nazaran daha sıkıntılıdır herhalde Amerika’da. Ama yeni Başkan göçmenlerin lehine işler yapacağa benziyor. Çıkarsa en çok kafamı kurcalayan şey tek gidecek olmam ve orada kimseyi tanımıyor olmam.
Kısa bir değerlendirme yazayım dedim
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ali-Ege-Can-0 Teşekkür ederim. Hepimize geçmiş olsun. Yaş ilerledikçe gitme isteği artıyor olamayınca da üzüntü daha da büyük oluyor.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bir öğretmen olarak çok uzun zamandır Amerika eğitim sistemini araştırıyorum. Biz Türkiye’de ne kadar gereksiz şey öğreniyoruz ya. Gereksiz bir zorlama var eğitim sistemimizde. Amerika’da üniversitede öğretilen şeyler Türkiye’de lisede öğretiliyor. Türkiye’de sınav sınav sınav… lise başarısı önemli değil ortaokul başarısı önemli değil sadece sonunda girdiğin sınav önemli.
Değişim programı ile ABD’ye gitmiş öğrencilerin videolarına bakıyorum da bizi burada harcamışlar hala da harcıyorlar. Ben ABD eğitim sistemi mükemmel demiyorum ama kesinlikle mezun olduktan sonra kendisine lazım olacak şeyleri öğretiyorlar insanlara. -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hascerob İç Güveysinden Hallice…
Ömürden yiyiyoruz işte. Gönül isterdi bu ömrü yaşamak istediğimiz yerde bitirelim. İnşallah nasib olur. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Barcel inşallah çıkarsa, tek gideceğim. 8-9 Mayıs geldiği zaman çıkanlar buraları dolduracaktır zaten. İllaki aralarında tek gidecek olanlar çıkacaktır. İnşallah bende hayırlısı ile talihli olursam tek gideceğim. Sonrasında telegram grupları kuruluyor ve talihliler daha geniş konuşabiliyor bilgi alış verişinde bulunuyor ve yardımlaşıyorlar. Olur da çıkarsa tek gidecekler beni yazın.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster doğrudur. Ama bana güvenilir gibi geldi. @denizci10 şirket ile görüşmüş ve şirketin sözleşme nüshasını Amerika'daki ticaret avukatına atmış ve avukattan sorun yok geri dönüşünü almış. Bende Ayhan Ögmen ve bir diğer avukata soracaktım konuyu.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba. Bende foruma yeni katıldım. Bu yıl 4. başvurumu yaptım. Kuzenim de ilk defa başvuru yaptı ancak başvuru yaparken her şeyi doldurduk tam onayı verdik site hata verdi. Submit tuşuna basar basmaz sistem gitti. Sayfayı yenilediğimizde herşeye baştan başlamak gerekti öyle yapıp başvuruyu bitirdik.Umarım 2 defa başvuru yapmamışızdır. İlk defa böyle denk geldi. Acaba bilgisi olan yardım edebilir mi ?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Mega millions ve powerball. Ulusal çapta sanırım bu ikisi.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MySea maşallah
. Baya oynuyorlar demek ki. Tabi pandemi dönemi aynı zamanda. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Soner94 Evet bende merak ediyorum açıkçası. @Richmond şuan army de sanırım. Ortaokul öğretmeniyim ama ABD ye gitmek kısmet nasip olursa ilk etapta bende army yada usaf düşünüyorum. Gidip eğitim fakültesi denkliği almak ve İngilizceyi bir hayli ilerletmek lazım öğretmen olabilmem için.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@davutksck başvuran sayısının absürt bir şekilde azaldığını yada azalacağını düşünmüyorum. Pasaport çıkarıp başvuran kadar bir yerden geçerli olmayan pasaport numaraları alıp başvuran da var. Yine forumda okumuştum. Ama illaki bir miktar azalma olması normal. Her sene pasaport ücretleri de artıyor.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son 19 gün. Askerde bile Şafak daha hızlı atıyordu...
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Güzel bir çalışma izlenebilir.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster Thank you so much sir


