• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Megatron
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 4
    • Konu 1
    • İleti 406
    • En İyi 119
    • Tartışmalı 57
    • Gruplar 0

    Megatron tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      Evet arkadaşlar sıra geldi deneyimimi aktarmaya 🙂

      Unganlar:

      Sabahtan muayaneye geldim sıra numarası alma ücret ödeme muayene hepsi çok basit işlemlerdi.
      Handan hanım sağolsun çok güleryüzlü davrandı. Abd de yapacağım işten tutun nerede kalacağıma dair herşeyi sordu tabi sohbet ederken bir yandan aşılarımı yaptı. Güleryüzle binadan ayrıldım .

      Ertesi gün akşamüstü 3 ile 5 arasında sağlık raporu almadan önce @sametbzks ve eşiyle kafede görüştük. Bana yok hayır sağolun dememe rağmen zorla kahve ısmarladılar 🙂 Buradan kahve ve hoş sohbetleri için tekrardan teşekkür ediyorum 🙂

      Sonrasında sağlık raporunu alarak 1. aşamayı bitirdim.

      1. Aşama yani Mülakat :

      Gece Memleketimden Ankaraya otobüsle yola çıktım. Sabah 6 da Ankaraya vardım.Orada biraz oyalandıktan sonra Kaktüs kafeye geçtim
      Kaktüs kafede biraz birşeyler atıştırdıktan sonra saat 8 de olan mülakatım için 7.40 da sıraya girdim. İçeride güvenlik önlemlerinden geçerek pasaportumu alıp sıra kağıdı verdiler.

      Numaram yandı ödeme yaptım.
      2. defa Numaram yandı evrakları teslim ettim.
      3. defasında da mülakat için çağrıldım.

      Ama ben mülakatı şahsen biraz daha gizli bir bölmede yapılıyor sanıyordum. Değilmiş.
      Milletin sıra beklediği yerde mülakatım yapıldı 😃 😃

      • Merhabalar sağ el yemin ( Güleryüzle )
      • Yemin ederim
      • Amerikada nereye gideceksiniz
      • Washington DC
      • Washington DC very good 🙂
      • Ne iş yapacaksın
      • İnşaat mühendisiyim , I am Civil engineer. İşim hazır.
      • Diplomama baktı , Yeşil pasaportuma baktı ( Güleyyüzlü bir şekilde onay veriyormuş gibi kafa salladı ve O arada goodlu cümleler kurdu)
      • Vizeni onaylıyorum Tebrikler dedi .

      Güleryüzlülüğünü hiç bozmadı. Ben de öyle .

      Umarım bu forumdaki herkes hayaline kavuşur.

      Herkese boş şans dileyerek
      @sfklkn34 @sametbzks @crazycells

      Ve adını saymayı unuttuğum yardım eden etmeyen herkese teşekkürü bir borç biliyorum.

      Kalın sağlıcakla 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Herkese merhaba

      14 temmuzda Lufthansa ile Antalya- münih - washington DC rotasıyla Abdye giriş yaptım.

      İnşaat mühendisiyim. Gelmeden önce işimi ve kalacak yerimi ayarlamıştım.
      Washington DC havalimanına iniş yaptım Herşey iyi gidiyordu derken extrem bir talihsizlik yaşandı.

      Bavullarım kayıptı. Oradaki görevliyle konuştuğumda bavullarımın münihte kaldığını öğrendim.

      İşyerim Havalimanından beni aldırdı. Ertesi gün hattımı aldım.

      Ve geldikten 1 gün sonra washington dc de çalışmaya başladım. Telefon Hattımı aldım. Bavullarım ve SSN im 1 hafta sonra geldi.

      İşe gidip gelme vb Araba kullandığım için

      Ehliyet alacağım ( Maryland)

      Mülakat gelecek mi diye beklerken bir bakmışım ABD deyim. Hayat gerçekten çok garip ve şaşırtıcı.

      Buradan herkese bu serüvende bol şans diliyorum. 🙂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @Rüzgar

      Ben de bir ekleme yapayım.

      Bugün Almanya da bir vatandaşın ortalama aylık asgari ücreti 1585birim Türkiye de bu birim 2825birim dediniz ya hani

      Türkiyede asgari ücretli çalışan sayısı nüfusa oranla %42

      Peki Almanyada bu oran kaç ? % 6

      Yani Almanyada en kalifiyesiz elemanlar en iş bilmeyenler alıyor o asgari ücreti.

      Gerisi asgari ücretinin üstünde çalışıyor.

      Adam almanyada fabrikada sıradan bir işçi öyle doktor mühendis değil ha SIRADAN İŞÇİ ; Altındaki araba audi a6 2017 model

      Trde hangi fabrika işçisi bu arabayı alabilir soruyorum size ?

      Gözümle gördüm ya adam kapıkuleden geçirdi arabayı birkaç muhabbetimiz de oldu.

      Sosyal yardımları saydı , Kira yardımını çocuk parasını saydı oho senin durum baya iyiymiş dedim hatta.

      Yani arkadaşlar acı ama GERÇEKLER bunlar.

      Gençlerin bunları bilmesi lazım hadi bizi uyaran olmadı ama gençlerin bunları bilmesi lazım.

      İşsiz kalanları , iş bulupda asgari ücretle yetinemeyen gençleri görünce moralim bozuluyor. Türkiye vatandaşı bunu haketmiyor.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Shila Yemin ediyorum kriz geçirecem ben de.
      40 yılda bir şans yüzümüze güler talihli oluruz , sonrasında gerisi gelmez.
      23 günde 1 kişi mülakat alabildi.

      Abd Tr ilişkilerinin bu aralar kötü olmasından dolayı diye düşünüyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @JessePinkman @ibrahimasar
      Avrupa amariğa aç diyen gurbetçilerin alayı zenginliğine zenginlik kattı.

      Almanyada karı koca fabrikada İŞÇİ olarak çalışan tanıdığım (aylık 2000 euro alıyormuş ) Her sene trden ya tarla ya da ev alıyor.

      Altındaki araba mercedes 2018 CLA 180 d

      Evide var.

      Ya benim anlamadığım bu gurbetçilerin alayı mı zengin olur kardeşim ya.

      Almanya sen ne yüce bir devletmişsin be.

      Kalifiye olmayan adamın bile yaşantısı Trdekilere fark atıyor.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bilgisi olan yazabilir mi LÜTFEN ?

      Diğer ülkelerde mülakat durumları ne durumda ?
      Örneğin avrupa ülkelerinde durum nasıl ?

      Bunu telegram grubundan sorar mısınız ? Burada cevap gelmiyor 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar

      Bu aralar Britsimon adlı bir youtube kanalında yayınlanan videolar çok konuşulmaya başladı.

      Nedir bu videoların özeti.

      Bu Simon adlı kişi ne anlatıyor bilen birisi özet geçebilir mi rica etsem ?

      Ayrıca Bu kanalın baya bir takipçisi var.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yesilveyabani Konsolosluk Kasım ayından sonra göçmen olmayan vizeleri ankarada basmama kararı almış.

      E akıllara gelen sorular :

      Aralık ayı neden mülakatsız geçti ?

      Ocak ayı neden mülakatsız geçiyor ?

      Bunların cevabı yok ne yazık ki...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Sayın arkadaşlar biliyorsunuz ki dv22 süreci resmi olarak devam etse de mülakat vb olarak durmuş vaziyette ( şimdiye kadar 13 mülakat verildi) :

      Bu sayfayı takip eder misiniz ? https://twitter.com/sDiversityVisa

      Sonrasında Konsolosluğuda etiketler misiniz ? https://twitter.com/USEmbassyTurkey

      Sizin için linkleri de bıraktım.

      Sosyal medyadan sesimizi duyurmamız lazım.
      Gerekirse 10 15 hesap açıp etiketleyelim.

      Bugün bize yarın size...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      @denizci10 Seneye kadar çoktan karar vermiş olacağım. 😃

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Sayın arkadaşlar

      Gurbetçilerin '' Türkiyem bambaşka.. ölürüm türkiyem '' nutukları atmalarına kanmıyorsunuz değil mi ?

      Hani gelirler bi de '' Halinize şükredin biz Almanyada Amerikada kötü durumdayız ... kurulu düzenimiz olmasa geliriz '' diyorlar bunları yemiyorsunuz değil mi ?

      Neredeyse tüm gurbetçi arkadaşlarım milyoner oldu. Altındaki arabalar mercedes , bmw , Audi , Camaro , mustang vb. Modelli bi de

      Yani Trde ömür boyu çalışıp alamayacağın arabalar..

      Tek araba değil telefon market ulaşım hemen hemen herşeyde Abd Almanya Trye fark atar oldu.

      Trdeki Asgari ücret Almanyadaki 1 çocuk yardımından az böyle bişi olabilir mi ?

      Amerika & Almanyada garson> Tr deki doktor

      Diyeceklerim bu kadar.

      Gurbetçi akrabaları olup yalanlarına inananlar var ondan bi sorayım dedim.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @darkside Eyvah eyvah...

      Açıkçası korkmaya başladım. Tek umudum bu greencard çünkü. Türkiyede yaşamak istemiyorum umarım konsolosluk çalışmalara başlar bir an önce.

      Yoksa çok fena psikolojim bozulacak. Kaldıramam sanırım bu sıkıntıyı.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      @Sono Mülakat ile ilgili sorularımı buradan sorabilirim o zaman tamamdır.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      1 saat önce haberde okudum.

      '' ABD, tüm kara ve hava sınırlarını, tam aşılı yabancı ülke vatandaşlarına 8 Kasım’dan itibaren açacağını duyurdu. ''

      Umarım bu olumlu bir şekilde sürecimize yansır.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Shila Ya kötü geçmesine de razıydım. Hiç mülakat gelmedi. Yani ilerleme bile olmadı. Hala anlayabilmiş değilim.
      Bu özel kurum olsa anlayacağım ama devlet kurumu, yani kafasına göre mülakat vermeme vb durumları olmaması lazım sanıyordum

      Öyle değilmiş. 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] Sayılarla DV2022

      @ayvalik10

      40 yılın başı bi talih kuşu kondu başımıza dedik. Ondada işler ters gidince ister istemez panikliyoruz tabi .

      Ayrıca Cn yüksek olduğu için olumsuz bakıyorum açıkçası.

      Mülakat gelirse büyük sürpriz olacak benim için.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Greencard süreci için yorum & etiket olarak desteklerinizi bekliyoruz.

      Büyükelçilik Hızlı bağlantı :

      Instagram

      Instagram

      Create an account or log in to Instagram - Share what you're into with the people who get you.

      https://twitter.com/USEmbassyTurkey

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat Deneyimleri

      elçilik instagram
      elçilik twitter
      elçilik facebook

      Şu bir türlü ilerlemeyen süreç için :

      Yorum+Etiket atar mısınız ?

      Sesimizi duyurmamız lazım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ne ölmesi kardeşim bayılmışım :))

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Rhyme-Azfendak, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ceac üzerinden dosyamı kontrol ettiğimde "completed" yazıyordu.Bir sonraki mulaktta çağrılmak muhtemel midir ?
      *Ayrıca merak ediyorum bu ankara ne yapıyor süreç neden bu kadar uzadı.GC hariç başka ne tür işler yapıyorlar şu an diye merak ediyorum.

      Emin misiniz completed yerine NVC yazmadığından?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Megatron
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6