• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. mahmutenis
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 108
    • En İyi 14
    • Tartışmalı 39
    • Gruplar 0

    mahmutenis tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      @Orhan-Cabarov kardesimizi houstonda gormek ister miyiz?yanlis anlama olmasin ltfen deneyim olarak diyorum:)new york kim acaba chicago dururken..havasi suyu insanlari adeta istanbul birebr diyebilirim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      chicagoyu dusununen varsa sakin gelmeyin heryer mexicali kafalari calisiyor uyanik ve artis geciniyorlar kibir dolular gevsekler ayarsizlar...amacim irkcilik degil irkciligi siyahi tiplerden yasiyorum...tabi bize sokmez bu ayaklar..chicago konusunda 4 mevsim ysaamak isteyenler icin gorsel bir sehir ama cok is olanagi yok uber delivery isleri haric yok...ben turklerden kendini kaybetmis turklerden bi cacik gormedim gerci hic bir turkten bisey gormedim..amerikali patronum ve menagerim var normal isleyis duzenleri var ama yourucu tipler amerikalililar..(nedeni gorece...)fiyatlar cok uygun deil asgari olarak yasamak cok zor cunku cok calismaninz geekiyor...cooook) ben workand traweldea rahattim simdi gocmen olarak iyi deilim..bazen korkuyorum egitimimle alakali is yapsam bile gocmen muamelesi gormekten falan...bazen meksikali gibi egolu yaklasiyorum bu ne demek?rqahatlamak istedigin zaman amerikada calismak daha cok calismak oncelik,,,aile cocuk sahibi olanlarin ozguvenlerini dusunemiyorum..)

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Ülkedeki durum cok vahim arkadaşlar bn bile endişe içindeyim.yapılanı görmek imkansız oyüzden yazıyorum.birincisi işe yaramayan fikirsiz muhalefet yüzünden mecbur kalınan politika ikincisi kapitalizm.kimse sebep aramasın muhalefet altını süpürüyor kimse aksini dile getiremiyor…

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Yer chicago walmart etçi yada köpek içintavukçu abilere seslemiyorum yarım saatlik çalışıp et alabilcek et fiyatları mevcut değil.amacım polemik değil kendimi haklı çıkarmak..denilen fiyatlara alınan etlere güvenip alınmaz..çoğu şey ucuz ama sebze meyve dahil değil birebir tr ile aynı psikolojide alınıyor.kendine guüvenen yada bekar olmayanlar iyi düşünsünler..başka bir kültüre bağlanıyorsunuz karşılaştırmak anlamsız..türklerden uzak durun boş ve işe yaramazlar kafayı yemiş diye düşünebilirsiniz sohbet beğenip izlerinden gitmeyin kendi egolarını tatmin etmem için size yardım etmiş olucaklardır..

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Coronavirus (COVID-19)

      @caglaror 👍

      Gündem içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Coronavirus (COVID-19)

      bişeyide tartışın çözüm odaklı olun(old kullanıcılar) içimizde üniversite okuyan var tez yazan var.bu önemli bir konu aşıya çekinen insanlarda faydalansın.hemen iletisini soldurmuş.ben aşı olmadım olmayıda dşünmüyorum.

      Gündem içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      Polat:Nasılsa cenneti hakedemice memati cehennemin hakkını verelim:)

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Orhan-Cabarov aklımdasın biliyor musun.inş vizeyi alırsam burdan bekarlara yazarım ortak hareket edelim diye..ama sonra airbnb oda kiralamak en mantıklısı geliyor.belki aynı eve doluşuruz:)yani aklımdaki bu.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @gucarslan şöyleki ilk olduğu için hiç dikkate alcaklarını sanmıyorum.her şekilde bir açıklama düşünüyorum işin içindende çıkamıyorum.herşey mülakatta belli olcak.yani aşırı istekli olduğu belli etmem yeterli olur yada çok gevezelikte ters tepebilir diye düşündüm.sizin öneriniz varsa rica ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      @Rhonster fazlasıyla..düşünsene b kapı açılıyo bi anda bi his geliyor vizemi almış gibi seviniyorum.bir senedir ne yaparım nasıl yaparım kafa kalmadı okuldanda mezun oldum hiiç bir şey yapmıyorum bütün işlerim birikti ya herro ya merro:) hani birde davalara katılmadık cn düşük diye geçen seneki gibi 50000 gider ben gidemem diye endişeliyim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      Hissediyorum 3vakte kadar mülakat randevuları başlıcak:)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: DV2022 Aşamaları

      şu ibrahim amca beyfendiye iletin lütfen engelimi kaldırsın. @ibrahimasar dolayısıyla açtığın başlığı göremiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @MUSTAFA2021USA welcome to usa dostum bu kimsenin anlamadığı durum,insanların yön bulabilmek için caos içine sokmaları ve yaşam refleksi.kör olmak kulağı geliştirir sorunda bu.. senin gibi düşünüyordum ama artık hiç umrumda değil.yanlışın yok senin gibi düşünenlerde elbette var.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat Deneyimleri

      Arkidişler açın bakın son yayınlara kaç vize verilmiş ankarada hangi türler ve ona göre yorum yapın...bizde öğrenelim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Çok enteresan ben yanlış mı anladım ortada b yasak madde davası var ve savcılığa yandaş muamelesi yapılıyor.doğru mu?👍😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: New York

      NEW YORK CITY | TRAVEL on Instagram

      NEW YORK CITY | TRAVEL on Instagram
      👍

      New York içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Ben 2016 dan beri başvuruyorum.ilk sene 75 lira usafis el yaptım.o açıklanınca bana yanlış Bilgi verdiler bakamadım bide 2017 de tekrar açıklanmış belki ozamanlarda kazandım.:)ya benm asıl meselem 2013 kız arkadaşım gitti evlenek demedi g.t bnmde hiç bilgim yoktu.bileydim şimdiye kurtarmıştım:) akıl işte hem sev hem gitmesine izin ver hem gitme.şimdi yalvarıyorum bakalım sponsor ol falan..kısmet bu işler.herkes senin gibi türkiye 1.değil 👍belki gidemem:)hayırlısı olsun yau allah herkese kaderini isteği gibi versin:)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Fevzi-ÖZYURT-0 ayran yok içmeye mavi donla giderim sahile:)) Trump yasakladı😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Mihok doğru haklısın.bende okudum bütün başlığı ama bana arkadaşlar çok ifade edemedi gibi geldi heycanlı arkadaşlar çok gaza gelmesin diye.asker olana vatandaşlık verilme hususu trumptan önce oldu.sonra asker olan green kartlılar vatandaşlık alabiliyorken Trump bir yıl yaptı.ama neden derseniz söyle derim bu bi göçmen politikası değildi istismar politikasıydı Diye yazdı arkadaşlar.oyüzden biden bunu değiştirmez.ve bence askerlik evli değilsen çekilmez yıllık hiç para almıyor hatta goarmy sitesinde aylık 20000$ görünen şey aslında yıllık net maaş+meslek oda bütün parayı harcayacak zamanın bile yok demek.yani vatandaşlık bana yıllık ne kazandıranilirki?bn araştırdım buradaki arkadaşlar yannış anlamasın onlar tam hakim değiller.bn samimi olarak yazıyorum.yada vatandaşlık masabaşını garanti etmiyor.yanlışım varsa düzeltin çünkü bu başlıkta tam net yada ortalama hiç verilmedi.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      mahmutenis
      mahmutenis
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6