@Okyay-Deveci Merhabalar sorunuzu yanlış başlık altında soruyorsunuz
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1424/f2a-ve-f2b-vize-süreçleri-green-card-sahiplerinin-eş-ve-çocukları/5862
buradan sorunuzu sorabilir daha önceki deneyimleri okuyabilirsiniz diğer sorularınız ve merak ettikleriniz için forumda yer alan arama moturunu da kullanabilirsiniz.
mahmutceliker tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Han-0 Yetişir daha önce olan dönemler olmuş ayrıca bu eski bir sistemdi bir ayda başvuru alıp kazananları açıklayabilirler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mirage-0 hiç kimse bilemiyor:)) inşallah diyelim sizin için
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@güneşinkızı Federal Register'da ilan edilen pasaport şartı ve 1$ ücreti vb yeni güvenlik protokollerinin başlangıcı bundan dolayı o haftanın hareketli geçmesini umuyoruz
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asariel şimdilik 11 nisanı bekleyeceğiz belki o zaman güzel haberler gelir ama 27 her türlü atlayacklar gibi
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mertq Merhaba kardeşim her ülkede geçerli olabilecek bir lisans diplomasına sahip olmak sadece iş olarak değil farklı vize kapılarını açabilecek bir kurtarıcı olabiyor imkanın varsa lisans yapman senin için daha faydalı olacaktır illa amerika olacak diye birşey yok zaten şuan hayli zor farklı ülkelere gitmek isyorsan sağlam bir profile sahip olmak gerekiyor buda güçlü bir lisans (ör mavi diploma olanlar) ve güçlü bir ingilizce ile mümkün oluyor bugün benim de en yakındığım konu ingilizce dil bilen adam her yerde kıymetlidir wat ve benzeri (wah, was) gibi programlarda dediğim iki kaide üzerinde şekilleniyor yine. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz hocam sizce de açılma ihtimali var mı ? benim pek umudum yok bu sene için ama
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Sanki bundan sonra gelen bomba olur gibi hocam

bi yaşamadığımız savaş kaldı zaten -
RE: Camp America J1 Kimsenin konuşmadığıÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Erdem-0 Merhabalar Hocam Dil için hangi seviyeyi min kabul ediyorlar ayrıca bunu yaptıktan sonra diğer j1 alanlar gibi bunda da 2 yıl yasağı var mı ve max kaç ay kalınabiliyor o vizeyle
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Hocam ağzından bal damlıyor:)) inşallah inşallah
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@MySea yıl sonu tahminlerimize oranla fazla bir yükseliş görmedik umalımda böyle devam etsin ani bir sıçrama yapmasın:))
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@sir-altan yapmadığı şey değil. Geçen sefer olduğu gibi ses getirecek ani bir siyasi hamle ile olabilir keza ortam şuan buna çok yatkın
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Beyaz saray 15 Afrika ülkesini daha giriş yasağı olan ülkeler arasına eklendiğini açıklamış . Her kategoride güncellemeler devam eder gibi gözüküyor.
-
RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Lifepark-0 Merhaba Hocam hangi üni mezunusunuz ? Ayrıca toplam masrafı ne kadar bu şekilde veya bireysel gönderimde
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Alperen-Balta-0 Çekiliş iptal olmadı birkaç yeni ekleme ve düzenlemeler var süreçte önümüzdeki günlerde gelişmeleri paylaşacaklardır. fotoğrafınızı başvuruda rahatlıkla kullanabilirsiniz.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Keremtk Olabilir her sene zaten kaçak yolla binlerce niteliksiz insan giriyor ülkeye belki puanlama sistemine geçerler ama buda dv'nin ruhununa çok ters bir durum.(zira çekilişin amacı eşitlik sağlamak ama trump sınır dinlemez onu da yapar mı yapar
) -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ne uzadı ya net tarih versinler de 1-2 ay yeterki belirsizlik kalksın insanı ister istemez yıpratıyor.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çarşamba geleneği devam edecek gibi Hayırlısı...
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Site açılmış
Yarında başvurular başlasa ne olurdu sanki çok bekledik -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@barisakkaya gardaşım adam sana iğneleyici bir şey dememişki neye tepki gösteriyorsun