@charon tesekkurler
kazımonaran tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
merhabalar.
bılenler varsa yardımcı olursa sevınırım. eşim vizesini yenileyecek.
yıllar once aldıgı red var bunu belırtmesı gerekırmı?
birde ablasının uzerinden f4 basvurusu var .bunları vıze yenılerken bıldırmesı gerekırmı ?sorun olurmu? -
RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı VizeleriYatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
merhaba, e2 vizesi için bır yer alırken broker ıle iş yapan varmı ?
-
RE: Forumun en yeni ve minik üyesiİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
@denizci10 cok tebrık edıyorum. saglıklı ve upuzun bır omru olsun insallah
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
@ayvalik10 evet tr de de az saıda subelerı kaldı .abd den de cıktılar artık
yınede tesekkurler. Teb ı tavsıye edermısınız bu gonderım ıslemleri icin. -
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
merhaba,
hsbc den abd dekı bır bankaya transfer yapanlar varmı?
kesılen ucretler nedır? bılgısı olan varmıdır? -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@denizci10 yok kustahlık degıl.zaten suan oncelıgımiz cocugumuz.burada onun gelecegı ıcın ıyı seyler gorunmuyor.ve bızım buna cozum bulmamız gerekıyor... ve bıseylerı baslattık.
umarım gerısınıde getırırız bı aksılık olmadan.
ınsallah ısteyen herkes basarır..
evet zor hıcbısey kolay degıl ama bıyerden baslamak gerekıyor -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
cogu ınsan bır sekılde buradan gıdebılmenın hesaplarını yapıyor. bu kararı verebılmek cok zor belkıde..
cocugumuz olmasa belkı bız de coktan gıtmıstık..herkesın farklı farklı durumları var.
zaten kımse oraya hayal kurmaya gıtmıyor.gıdıp orada zengın olucam soyle yapıcam dıye..bır sekılde buradakı karısıklık duzensızlık ve ekonomık durumlardan oturu gıtmeyı dusunuyor.
en basında alım gucu kolaylıgı var.kazanacagınız paranın karsılıgında almanız gereken seylere kolay ulasım var.
umarım bu kararı veren cogu kısı basarabılır..
buradan da onların guzel hıkayelerını dınlerız -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@denizci10 sizin ıcın super bır seyehat ve tecrube olmus..yazdıklarınız da buradan takıp edenler ıcın cok ıyı bılgı iceriyor.
tesekkurler.. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan cok tesekkurler bılgıler ıcın.
aynen haftaya gıdıp alıcam -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan evet ben bunu yaptım basvuru esnasında.ancak bana ıstanbul levent ptt subeden baska secenek cıkarmadı.
sanırım mecburen ıstanbula gelıp kendım teslım almam gerekıyor. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan bır sorum daha olacak. pasaport levent subedeymıs.oradan bulundugumuz sehıre gonderme durumu oluyormu ?bılgınız var mı?
yoksa gıdıp kendımız mı almalıyız -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan bır sorum daha olacak.pasaport Levent PTT şubesinde.ordan bulunduğumuz yere gonderım olmuyormus sanırım .gıdıp kendımızın alması gerekıyormus.bu konuda bılgınız varmı?
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@gucarslan simdı kontrol ettım aynen issued olarak gorunuyor.
tesekkurler.. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@crazycells merhaba.mart ayında vızem bıtmıstı.yenılemek ıcın basvuru yaptım.eskı -yenı pasaportumu ve ds160 formunu gonderdım.
konsolosluga teslım edıldı msj geldı.1 gun sonra yenı mesaj geldı. dosyanız ptt ye teslım edılmıstır dıye.
bu kadar kısa surede gerı donus olabılıyormu?
bılgısı olan varmı? -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
merhaba.mart ayında vızem bıtmıstı.yenılemek ıcın basvuru yaptım.eskı -yenı pasaportumu ve ds160 formunu gonderdım.
konsolosluga teslım edıldı msj geldı.1 gun sonra yenı mesaj geldı. dosyanız ptt ye teslım edılmıstır dıye.
bu kadar kısa surede gerı donus olabılıyormu?
bılgısı olan varmı? -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
merhaba. benımde 30 bınlerde.herhangı bır maıl gelmedı.bende evrakları gondermelımıyım
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gucarslan, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
@ulas1412 merhaba, ilk olarak sürecinizi imzanıza taşıyın lütfen.
evrak maili beklemeden evraklarınızı hemen gönderin, artık evrak maili almanız mümkün değil çünkü. dediğim gibi evraklarınızı gönderin ve şansınızı devam ettirmeye çalışın..bol şans..
merhaba. benımde 30 bınlerde.banada evrak maılı ulasmadı.beklemeden gondermelımıyım?