• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. kazımonaran
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    K
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 21
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    kazımonaran tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi Yenileme

      @charon tesekkurler

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi Yenileme

      merhabalar.
      bılenler varsa yardımcı olursa sevınırım. eşim vizesini yenileyecek.
      yıllar once aldıgı red var bunu belırtmesı gerekırmı?
      birde ablasının uzerinden f4 basvurusu var .bunları vıze yenılerken bıldırmesı gerekırmı ?sorun olurmu?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı Vizeleri

      merhaba, e2 vizesi için bır yer alırken broker ıle iş yapan varmı ?

      Yatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: Forumun en yeni ve minik üyesi

      @denizci10 cok tebrık edıyorum. saglıklı ve upuzun bır omru olsun insallah

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      @ayvalik10 evet tr de de az saıda subelerı kaldı .abd den de cıktılar artık
      yınede tesekkurler. Teb ı tavsıye edermısınız bu gonderım ıslemleri icin.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      merhaba,
      hsbc den abd dekı bır bankaya transfer yapanlar varmı?
      kesılen ucretler nedır? bılgısı olan varmıdır?

      Bankacılık içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 tesekkurler

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 yok kustahlık degıl.zaten suan oncelıgımiz cocugumuz.burada onun gelecegı ıcın ıyı seyler gorunmuyor.ve bızım buna cozum bulmamız gerekıyor... ve bıseylerı baslattık.
      umarım gerısınıde getırırız bı aksılık olmadan.
      ınsallah ısteyen herkes basarır..
      evet zor hıcbısey kolay degıl ama bıyerden baslamak gerekıyor

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      cogu ınsan bır sekılde buradan gıdebılmenın hesaplarını yapıyor. bu kararı verebılmek cok zor belkıde..
      cocugumuz olmasa belkı bız de coktan gıtmıstık..herkesın farklı farklı durumları var.
      zaten kımse oraya hayal kurmaya gıtmıyor.gıdıp orada zengın olucam soyle yapıcam dıye..bır sekılde buradakı karısıklık duzensızlık ve ekonomık durumlardan oturu gıtmeyı dusunuyor.
      en basında alım gucu kolaylıgı var.kazanacagınız paranın karsılıgında almanız gereken seylere kolay ulasım var.
      umarım bu kararı veren cogu kısı basarabılır..
      buradan da onların guzel hıkayelerını dınlerız

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 sizin ıcın super bır seyehat ve tecrube olmus..yazdıklarınız da buradan takıp edenler ıcın cok ıyı bılgı iceriyor.
      tesekkurler..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan cok tesekkurler bılgıler ıcın.
      aynen haftaya gıdıp alıcam

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan evet ben bunu yaptım basvuru esnasında.ancak bana ıstanbul levent ptt subeden baska secenek cıkarmadı.
      sanırım mecburen ıstanbula gelıp kendım teslım almam gerekıyor.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan nerden yapabılırım bunu ?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan bır sorum daha olacak. pasaport levent subedeymıs.oradan bulundugumuz sehıre gonderme durumu oluyormu ?bılgınız var mı?
      yoksa gıdıp kendımız mı almalıyız

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan bır sorum daha olacak.pasaport Levent PTT şubesinde.ordan bulunduğumuz yere gonderım olmuyormus sanırım .gıdıp kendımızın alması gerekıyormus.bu konuda bılgınız varmı?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @gucarslan simdı kontrol ettım aynen issued olarak gorunuyor.
      tesekkurler..

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @crazycells merhaba.mart ayında vızem bıtmıstı.yenılemek ıcın basvuru yaptım.eskı -yenı pasaportumu ve ds160 formunu gonderdım.
      konsolosluga teslım edıldı msj geldı.1 gun sonra yenı mesaj geldı. dosyanız ptt ye teslım edılmıstır dıye.
      bu kadar kısa surede gerı donus olabılıyormu?
      bılgısı olan varmı?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      merhaba.mart ayında vızem bıtmıstı.yenılemek ıcın basvuru yaptım.eskı -yenı pasaportumu ve ds160 formunu gonderdım.
      konsolosluga teslım edıldı msj geldı.1 gun sonra yenı mesaj geldı. dosyanız ptt ye teslım edılmıstır dıye.
      bu kadar kısa surede gerı donus olabılıyormu?
      bılgısı olan varmı?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      merhaba. benımde 30 bınlerde.herhangı bır maıl gelmedı.bende evrakları gondermelımıyım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @gucarslan, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @ulas1412 merhaba, ilk olarak sürecinizi imzanıza taşıyın lütfen.
      evrak maili beklemeden evraklarınızı hemen gönderin, artık evrak maili almanız mümkün değil çünkü. dediğim gibi evraklarınızı gönderin ve şansınızı devam ettirmeye çalışın..

      bol şans..

      merhaba. benımde 30 bınlerde.banada evrak maılı ulasmadı.beklemeden gondermelımıyım?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      K
      kazımonaran
    • 1
    • 2
    • 1 / 2