@minnesota Ham halini alıp kendiniz arka plan rengini mi açtınız peki sadece boyutlarda mı değişiklik yaptınız? Çünkü zorla ham halini de aldım ama arka plan hem çok gri/mavi hem de yüzümüzde gölgeler de var
K.ardenadam tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@minnesota Olay zaten burada başlıyor. Hata olmasın diye fotoğrafçıda çektiriyoruz 5 yıldır, ama çıkmadı. İlk yıl çektirdiğimiz fotoğrafçı konsolosluğun sitesinde İzmir için referans verilen fotoğrafçıydı hatta normale göre fazla da ücret alıyordu ama konsolosluk refere ettiği için garanti olsun diye ona gitmiştik. https://tr.usembassy.gov/tr/immigrant-visa-photo-requirements Şimdi isim vermek istemiyorum ama İzmir'liler bilir Alsancak'ta yıllardır aynı yerde olan stüdyo. Benim size gönderdiğim haliyle doğruda gönderin değişiklik yapmayın demişti. Sonrada 2 sene önce, bir eski fotoğrafları da kontrol edeyim dediğimde farkettim ki başvuru yaptığımız fotoğrafın boyutları yanlışmış. Sonra fotoğrafçı değiştirdik ona da defalarca photoshop yapmayın arka fonla oynamadan gönderin dedim son 3 yıldır aynı yerde çekiliyoruz oynamadığını söylüyordu. Bu sene farkettim ki arka fonu resmen bizi kırparak değiştiriyor. Bu da elenmeye sebep olur diye tedirgin etti. Yani anlayacağınız insanların fotoğrafçılardan çekincelerinin sebepleri var, çünkü onlar da doğru uygulama yapmıyor maalesef.
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@Yıldıray81 bu siteye attığımda kabul ediyor aslında arka planı ama tabi fotoğrafçı rengiyle oynadı ve kesilmiş haliyle paylaştığı için işlenmiş halini 1200x1200 iken https://tsg.phototool.state.gov/photo den kontrol ettiğimde 600x600 yapmak için kırpıyor bu kez de gözler çene template e oturmuyor. Ham halini istedim ve https://www.idphoto4you.com/ kendim videodaki gibi rengi açarak ayarlamaya çalıştım bu kez bir miktar gölge kalıyor saçların arkasında. Bu haliyle de https://www.greencardphotocheck.com/tr/ sitesinden tekrar kontrol ettiğimde arka plan beyaz değil diyor maalesef. Şimdiye kadar çıkmaması belki de fotoğraf hatalıydı ondandı diye düşünüyorum ister istemez, bu kez fazla detaylı bakınca da işin içinden çıkamadım ne yapacağımı şaşırdım.
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
İyi akşamlar herkese. Yine her sene çektirdiğimiz fotoğrafçıdan fotoğraflarımızı çektirdik ama bu kez arkdaşlarımız için de başvuru yapacağım için içime şüphe düştü. Başvurmadan önce bu kez bilenlere sormak istedim. Fotoğrafçı ham halini vermedi, photoshopla arka planı beyazlattı her zamanki gibi fakat bunu yaparken fotoğrafın kenarlarını kırpa kırpa seçti yine, yüzümüzde bir oynama yok ama arka planla birleşme yerlerine bakınca anlaşılıyor, hep sorun olmaz deniyor arka planın rengiyle oynaması ama emin olamadım. Ayrıca https://www.greencardphotocheck.com/tr/ sitesinden genel olarak kontrol ettiğimde gözler de boyutlar da tutuyor gibi, bir tek bebeğimizin fotoğrafında göz ve çene tam tutmuyor gibi onu de ne yaparsam yapayım oturtamadım. 1200 x1200 olarak gönderiyor her seferinde fotoğrafçı ve en yüksek boyutlusu 232 kb bu kez. Bu şekilde başvursam sorun olur mu, fotoğrafları göndersem uygun mu değil mi yardımcı olabilecek olan var mı acaba?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 tam öyle olmuş gerçekten

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa sanırım siz alfabetik bakıyorsunuz ben order of admission olarak bakıyorum ondan

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4 bazılarında var ama hepsinde yok bildiğim kadarıyla.. Mesela Georgia'da Georgia city yok ya da Kansas City var ama Kansas'ta değil Missouri'de gibi..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa Iowa 29. eyaletti sanki ya da yanlış bakıyorum
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 uğraşsam ben de yaparım aslında dediğiniz gibi ama evdeki bakım onarımcı eşim, bir sorumluluk da onda olsun değil mi? Herşeyi de benim üstlenmemem lazım
Bu arada ironik olan, eşimin babasının aslında elektrikçi olması ve 5 yıldır evli olmamıza rağmen kapı zilimizin ilk günden beri hala bozuk oluşu. Aşağıdan çalınca evi inletiyor ama yukarıya kapıya gelen basınca asla çalmıyor 
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 bu çok iyi bir şeymiş ya, teşekkürler paylaşım için. Elimden gelmez ama destek alırım, ben bunu akşam bizim evdeki bakım onarım departmanı yöneticisine ileteyim

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 Bu bendeki de lanet gibi bir şey herhalde evrenin bir oyunu, en olmayacak zamanda gelmeleri
Ben de ne zaman çocuğu uyutsam o zaman 3 tane kargocu birden geliyor üst üste zile basıyor -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın.. Neler yaşanmış bir gecede
Şimdi birşey yazmaya tedirgin oldum biri yanlış anlar, ucu başka yerlere gider kavga çıkar mı diye.. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serel Benim oyum size
Gerçi evden çalışırken de hiç rahat olmuyor ki sürekli peşimde. Bir de vicdanımızı şu şekilde rahatlatabiliriz bence, ne anneler gördüm çalışmadığı halde bütün çocuğu tv başına oturtup hiç ilgilenmeyen. Benim annem de çalışan anneydi ama beraber olduğumuz kısıtlı vakitte kaliteli zaman geçirmeye çalışırdı, ben de mümkün olduğunca bunu yapmaya çalışıyorum çocuğuma. Çünkü hangi ülkede olursam olayım çalışmak birşeyler üretmek durumundayım ev de batar bana bir süre sonra.. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serel yaa o kadar anlıyorum ki şu halinizi, bugün evden çalışıyorum, tatilde alıştı sürekli paçama yapışıyor, henüz anne gitme diyemiyor ama hangi odaya saklanacağımı şaşırdım, kapıları yumrukluyor al beni de içeri diye
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Riethian Jacksonville'i biliyorum ama orası yaz kış sıcak değil mi?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Riethian Olsun ya en azından gölleri var, ah İzmir'im gibi bulamayız da bari havası benzesin
havası böyle olup denizi de olan bir yer neresi var bulamadım.. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@olcay54 İzmir gibi neresi var mesela ben en benzeyen Nashville'i buldum

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295 haklısın hocam tek kalmak da insanı korkutuyor bilmediğin bir ülkede, manevi destek de istiyor insan..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295 sen kaç kurtar kendini bırakamadıklarını da alırsın yanına sonra
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295 dostum senin yerinde olsam çoktan kaçmıştım buralardan zaten
