Arkadaslar merhabalar. 3 temmuz gunu turkiyeye 20 gunlugune bir tatile gitmistim ve 23 temmuz gunu geri dondum. Az once cbpden bir email aldim ve mailde soyle yaziyor Our records show your admission will expire within the next 10 days. Bu ne anlama geliyor ben giriste greencardimi gostermistim. Kiz arkadasimla beraber giris yaptim ve o ESTA ile giris yapti. Kayitlarda bir karisiklik olmus olabilir mi? Bir sorun yasar miyim? Ne yapmam gerekiyor? Tesekkurler
Bir ekleme kiz arkadasimin most recent i94 u 2024 yili yani gecen seneki. Kiz arkadasim greencard ile girmis ben ESTA ile girmis oldum acaba?