• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Hope Breaker
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 9
    • Konu 1
    • İleti 307
    • En İyi 137
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    Hope Breaker tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Arkadaslar merhabalar. 3 temmuz gunu turkiyeye 20 gunlugune bir tatile gitmistim ve 23 temmuz gunu geri dondum. Az once cbpden bir email aldim ve mailde soyle yaziyor Our records show your admission will expire within the next 10 days. Bu ne anlama geliyor ben giriste greencardimi gostermistim. Kiz arkadasimla beraber giris yaptim ve o ESTA ile giris yapti. Kayitlarda bir karisiklik olmus olabilir mi? Bir sorun yasar miyim? Ne yapmam gerekiyor? Tesekkurler

      Bir ekleme kiz arkadasimin most recent i94 u 2024 yili yani gecen seneki. Kiz arkadasim greencard ile girmis ben ESTA ile girmis oldum acaba?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Merhabalar arkadaşlar. 2 temmuz günü 3 haftalığına türkiyeye tatile gittim ve 23 temmuzda döndüm. Sınır polisi ne kadar süre amerika dışında olduğumu ve hangi şehirde yaşadığımı sordu. Hiçbir zorluk yaşamadım. 30 saniyede sınırdan geçtim.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Greencardlı olup türkiyede hastaneye gitmek

      @erenotti cevabınız için çok teşekkürler. Malesef ülkemizin her konuda bu denli kötüleşmesi can sıkıcı. 1 yılda bile ülke yemeklerinden enfeksiyon kapacak duruma gelmişim. Edevleti kurcaladım. Hâlâ annemin sigortasından faydalanıyormuşum. 25 yaşıma bastığım gün sanırım bu sona erecek. Eğer sigortam olmasaydı durum ne olurdu ne kadar öderdim bilginiz var mı?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Greencardlı olup türkiyede hastaneye gitmek

      @serel çok teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • Greencardlı olup türkiyede hastaneye gitmek

      Arkadaşlar merhabalar. 1 seneyi aşkın süredir greencardlıyım ve ikametgahım da amerikada. 3 haftalığına Türkiyeye tatile geldim ve ne yazık ki enfeksiyon kaptım. Devlet hastanesine gittim ve işlemlerim yapıldı. Eczanede sadece 4 tl ödedim. Türkiyede hâlâ üniversite öğrencisi olarak gözüküyorum ancak sigortam var mı? Bu hastane masrafı daha sonradan karşıma çıkar mı? Bunu nereden kontrol edebilirim? Konu başlığı daha önce açıldıysa özür dilerim. Yetkililer bu başlığı kapatıp mesajımı oraya taşıyabilir. Teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @burakshop gidiniz o Avrupanıza bize de bol bol fotoğraf gönderiniz. 1 yıldır Amerikadayım pişman olduğum tek gün olmadı. Amerikadan önce 1 yıl da o avrupanızda yaşadım.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @sinatra35 Merhabalar. Cevabiniz icin tesekkur ederim. Forumdaki diger arkadaslar da faydalansin diye yaziyorum. LA konsolosluguna mail attim ve bana su anki pasaportumla turkiyeden cikamayacagimi soylediler. Belki cok eseledigim icin boyle oldu. Belki sinirda hic bakmazlar bile ama konsoloslugun bana verdigi cevap bu. Turkiyeye dondugumde direkt pasaport basvurusu yapacagim.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @sinatra35 merhabalar. Konu ile ilgili tekrar rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Türk Hava Yollarını aradım ve bana pasaportumun çıkış tarihinden itibaren 6 ay geçerli olması gerektiğini söylediler ama çok emin de değillerdi. Bu konu ile ilgili bir bilginiz var mı? Ayrıca türkiyede şu an pasaportlar ne kadar sürede basılıyor? Türkiyeye gider gitmez başvursam 18 günde pasaportum çıkar mı?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @sinatra35 Cevabiniz icin cok tesekkur ederim. Peki turkiyeden cikarken polis sorun cikartabilir mi?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Arkadaslar herkese tekrardan merhabalar. Forumdan cok degerli arkadaslarin da bilgileri dogrultusunda 3 temmuz - 23 temmuz arasi turkiyeye gitmeyi planliyorum. Sorum su pasaportumun 15 agustosta suresi doluyor. Bu herhangi bir sorun teskil eder mi? Gitmeden amerikadan almami mi onerirsiniz yoksa turkiyeden mi almami? ancak turkiyede 20 gunde pasaportum gelir mi emin degilim. Hic pasaport almasam dahi amerikaya giris yapabilir miyim? Tesekkurler...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @Redbeard Cok tesekkur ederim cevabiniz icin...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @Redbeard ben denverda yasiyorum ve thy gecen sene direkt ucus koymustu. Sizce new york mu tercih etmeliyim?

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @mehmetizmirli cevabiniz icin cok tesekkur ederim

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      Arkadaslar merhabalar. Bu yaz bir ayligina turkiyeye tatile gitmeyi dusunuyorum ama sosyal medyada inanilmaz derece seyahat tavsiye edilmedigini goruyorum. Sinirda greencard iptalleri vs oluyormus. Boyle bir konu basligi forumda bulamadim. Yeni hukumetten sonra yurtdisina cikan arkadaslar deneyimlerini aktarirsa cok sevinirim. Cevrenizde sorguya cekilmis herhangi bir greencardli var mi? Eger boyle bir konu basligi varsa da ben bulamadiysam konu basligini lutfen iletir misiniz? Tesekkurler...

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Amerika'da isminizi değiştirmek isteseydiniz ne olurdu?

      Benim adım Umut, umat yumut umt uuumıt demelerinden yoruldum ya. Adıma yakın bir isim de yok zaten nickname yapayım ya da değiştireyim. Seve seve söyletiyorum

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ismail-Tardu götürdüğüm evraklarım listesi mülakat deneyimimde var. Oturum kartım yoktu, 1 senelik oturma vizem vardı. Onunla dosyamı taşıdım ve mülakata girdim. Vizem pasaportumdaydı tabii ki kağıt şeklinde değil

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)

      @MySea @smartcells üstatlarım. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum. Rahat, huzurlu ve sağlıklı bir hayat yaşamanız dileğiyle…

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)

      @smartcells ayrica pay checklerimde SOC taxini odedigimi goruyorum ancak gostermis oldugunuz sitede benim SOC taxini odemedigimi ve bundan dolayi puan almadigimi soyluyor. Bu yil hali hazirda 7 bin dolardan fazla kazandim ancak puanim 0.

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)

      @smartcells Bu detayli bilgiler icin cok tesekkurler ancak bir sorum var. Ben henuz 24 yasindayim. Bu sebepten oturu uzun yillar calisacagim ve hali hazirda is yerleri de degistirecegim. Is degistirdigimde bu 401k aktariliyor mu yoksa ben cekmis gibi mi oluyorum?

      Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
      Hope Breaker
      Hope Breaker
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16