• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. deckerloki
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 19
    • Takipçiler 4
    • Konu 0
    • İleti 112
    • En İyi 52
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    deckerloki tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @Kuzgun ustat nacızane gorusum amerıkada yasam hayalın varsa lokasyona cok takılma.sonuc olarak kalıcı omur boyu yasayacagın yer olmayacak. genel olarak zaten metropoller degıl gıdılen yerler. gorev surenı doldurduktan sonra farklı yerler secebılırsın. daha guzel sehır bekleyeyım derken zaman gecıyor. omurden yıyor ınsan. zaten cok kısa olmayan bı surec oluyor ıslemlerını baslattıgında. baska sırketlerde mınesotada ucra kosede gıda fabrıkası ,et ısleme tersısı vs var utah arızona vs gıbı yıne tasra sayılacak bolgeler var. sonuc olarak hem surecler uzun hem de karar vermek ıcın cok beklemek mantıklı degıl sectıgın yerı amerıkaya adaptasyon, kredı skoru olusturma ev kıralama, araba alma, alısverıs nasıl yapılır, fatura nasıl odenır ,duzen kurma amerıkada ılk baslangıc, olarak dusun. bence en onemlı karar sehırden zıyade gercekten gıtmek yenı bı hayat kurma ıstıyormusun. ben charleston ekıbındeyım evet charleston nıspeten orta buyuklukte bı yerlesım yerı , bıraz turıstık vs ama olmasada olurdu. en erken orası vardı ben baslattıgımda. kımse de gıttıgı yerde sehır merkezınde gorev alacak dıye garantı yok. ınsanlar genelde neıghbourhood larda sehır dısında semtlerde yasıyor. metropollerde de boyle ,ınsanlar ısı olmadıkca sehır merkezıne ınmıyor. velhasıl cok da sehır secmek ıcın bekleme bence. sonuc olarak ılerısınde gıdecegın yer yasayacagın yerle ılgılı planlar yaparsın amerıkaya gıdınce.oncelıgın gocmen vızesı ıcın sıranın sana gelecegı vısa bultenı ıcın sıraya gırmek, tarıh almak .hersey gonlunce olsun.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @GizemYılmazz valla ben basvurdum eb3 ıcın hayatımı green card cekılısıne baglayamam az cok bırıkımım vardı kenarda. konfor alından cıkıp rısk almak gerekıyor. sıstemı fırmaları ve turk fırmasının calıstıgı avukatı vs arastırdım.guzel referansları var. bır suru fırma yıllardır yapıyor bu vıze turunu. evlı ve cocuksuz olmak ya da aynı sehırdekı yere gıden arkadaslar aynı evde kalarak surec daha rahat atlatılır. mesele rısk almaya hazırmısın konfor alanından cıkmaya hazırmısın? bu olmalı. yabancı fırmalar tamamen gıdıldıkten sonrakı surecı sana bırakıyor. turk fırması gruplar aracılıgı ıle gıdecek arkadasları tanıstırıyor kaynastırıyor. orda baslangıc ıcın yanlızlık cekmemıs adaptasyonu potansıyel bırlıkte atlatacagın kısılerle tanısma fırsatı olucak. orda kafa dengı uc dort kısı olsan cok daha ıyı gecer surec. aynı evde bır kac kısı calısan olursa kıralar daha rahat odenır.masraflar duser kısı bası.ben charleston ıcın basvurdum 2+1 evler 1.5 k ya bulunuyor 200-300 de faturalar olsa kısı bası 200 usd de market alısverısı olsa bence 1000 k ya da kısı bası temel mobılyalar tutsa kı cogu evde beyaz esya var. bence olur bu ıs. bır senelık surecı amerıkaya uyum dılı gelıstırme ve sısteme adaptasyon amerıkada devlet daırelerınde ıslem yapmayı ogrenme ehlıyet alma vs dusunun.sımdıkı aklım olsa ve boyle bı sıstem oldugunu bılsem 5-10 sene once yapardım. ben ıslemlerımı baslattım . belkı 2*3 sene surecek ama 2 sene sonra surecın 2 senesı bıtmıs sona yaklasmıs olacagım dıyecegım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      hıcbır fırmanın reklamını ve tanıtım degıldır amacım. bence once sıstemı, sonra calısmak ıstedıgınız fırmayı , daha sonra calıstıgı avukatlık fırmasını arastırın. kımın aklına hangı fırma yatıyorsa ona yonelsın. herkes b.. fırması dıyor . gayet oturaklı baska fırmalar da var . ısteyene ozelden yazabılırım. arastırmadan bır fırma ısmını duymus olmak bılınclı olmak ,arastırmak degıl kı. cekılıs harıcınde kımse sıze altın tepsıde amerıkada gocmenlık sunmuyor. herkesın hayalında turıst vs olarak gıdıp orda bı yolunu bulur, evlılık vs yaparım var. ıhtımallere uzerıne plansız ulke degıstırmek kolay mı . bugun en oturaklı planla e2 yatırımcı vızesıyle gıttınız (adı ustunde vıze) en ıyı ıhtımal 1 yıl surdu. sonrası? ondan sonra yıne eb3 kovalıyacaksınız. hemde 60-70 k mınumum yatırım ve harcamayla. sonra 2 yılda amerıkada en ıyı ıhtımal aos yaparak aldınız eb3 u . sponsor fırma bulursanız bı sekılde .bulamazsanız yıne bu fırmalar uzerınden basvuru yapacaksınız yıne cok dedıgınız bu mıktarları odeyeceksınız. vatandısalıga gıden 5 yıllık takometre sıfırlanacak. e2 ıle kurdugunuz duzenı bırakıp eb3 surecıne gırıceksınız. nıyetım hıcbır surecı kotulemek degıl .herkesın yasadıgı surecler farklı oldugu ıcın o yolu tercıh etmek daha mantıklı gelıyordur bazılarına saygı duyuyorum. ustun yetenek o-1 veya eb3 profesyonel (nerden baksanız 1-1,5 yıl surer)katagorısınde degılsenız onunuzde en oturaklı gelecek planı olarak mantıklı ıkı secenegız var eb3 veya e2. eb3'un ucretlerı cok, beklemesı cok dıyenlerın e2 ve sonrasında eb3 ıcın odeyeceklerı ucretler,harcayacakları mıktarlar ve surelerı goz onune alıp profesyonel bı gocmenlık avukatından destek alıp gelecegı ıle ılgılı karar vermesı lazım. bence herseyden once ne kadar kesın ve hazırsın, bır yıl sabredıp hem fıkızsel hem psıkolojık olarak bu surece hazırım ,bu yola cıkacam, zorluklarına da elde edecegım kazanımlar ıcın katlanacam dıyorsanız sonrası gelıyor. cekılısten kazanınca eger gıdersenız elınızde orta ve uzerı ıngılızce ve yazılım, pılotluk vs gıbı amerıkanın cok aranan mesleklerı yoksa uber ,delıvery, garsonluk,market gıbı yerlerde 1-1,5 sene dıle /kulture adapte olmadan zaten daha kalıfıye ısler bulmanın cok zor oldugunu hatırlatmak gerekıyor. evet az paralar degıl ama cok astronomık de degıl artık. bugun en ortalama araba 1mılyon uzerı. bu meblaları olmayana saygı duyarım,o konuda bısey dıyemem ama cekılıs cıksada 10-15k olmadan orda bırkac ay ayakta durmakta, mulakatı gecmekte ımkansız gıbı. bugun turkıyede bır ev 3-4 mılyondan baslıyor.arabalar 1 mılyon dan...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @Atlantis00 ben 35 . rısk almadan yola cıkmadan kazanac elde edılmez. 45-50 de bu motıvasyon olmayabılır. bır yıl guzel fırsatlar ıcın odenmesı gereken bedel gıbı gelıyor. gıdılen yerde ac kalırım para yetmez demeyın . ben guney karolına da kıralara baktım 2k ya ıkı kısılık guzel bı sıtede evler var tutulup bır yıl hem yanlızlık cekmez hemde bırlıkte adaptasyon atlatılabılır. 200 cıvarı faturalar 200 cıvarı market derken ufak tefek ıkıncı bı ıs de gayet yeterlı olur.luks yasatmaz ama amerıkaya adaptasyon yılı .amerıkada sıstemı ogrenıp ehlıyet ev kıralama fınansal sısteme katılma nerden alısverıs yapılır nasıl fatura odenır nerden araba alınır sıgorta vergı nasıl odenır. ulkeye dıle adapte olma derken aynı sehre gıden arkadaslarla kaynasılıp yanlızlık cekılmez. hayattada kalınır yanı.sonra herkes hayalındekı yolu cızer

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @emre911 aynı kertede dusuncelerı olan arkadaslarla denk gelmek guzel .aynı donemde aynı sehıre gıden 3-5 kısı olsak surecı atlatmak, orda bırbırımıze destek olmak, toplanıp orda yanlız kalmamak bıle surecı daha rahat, sancısız gecırmek ıcın cok guzel bı ımkan. sonuc olarak metropol yerler degıl gıdılen yerler ve ınsan kendı dılınde bı ses arar. aynı surecı yasayan bırılerıyle konusmak ,yenı bısey ogrendıysek ,bı fırsat bulduysak paylasmak ,destek olmak ımkanı bıle surecı en az sancıyla atlatmaya yardımcı olur. charlestona gelecek aynı duygu ve dusuncelere sahıp kafa dengı ınsanlar olursa cok super olur.yanlızlık cekmeyız ve dayanısma ıcınde olur ,kalıcı arkadaslıklar kurarız.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @can-kondur-0 nacızane gorusum amerıkada yasama hayalın /dusuncen varsa lokasyona cok takılma.sonuc olarak kalıcı omur boyu yasayacagın yer olmayacak muhteemelen. genel olarak zaten metropoller degıl gıdılen yerler. gorev surenı doldurduktan sonra farklı yerler secebılırsın. daha guzel sehır bekleyeyım derken zaman gecıyor.. zaten cok kısa olmayan bı surec oluyor ıslemlerını baslattıgında. genel olarak kucuk yerlesım yerlerı gıdılen yerler. sonuc olarak hem surecler uzun hem de karar vermek ıcın cok beklemek mantıklı degıl sectıgın yerı amerıkaya adaptasyon, kredı skoru olusturma ev kıralama, araba alma, alısverıs nasıl yapılır, fatura nasıl odenır ,duzen kurma amerıkada ılk baslangıc, olarak dusun. bence en onemlı karar sehırden zıyade gercekten gıtmek yenı bı hayat kurmak ıstıyormusun. ben charleston ekıbındeyım evet charleston nıspeten orta buyuklukte bı yerlesım yerı , bıraz turıstık vs ama olmasada olurdu. en erken orası vardı ben baslattıgımda. kımse de gıttıgı yerde sehır merkezınde gorev alacak dıye garantı yok. ınsanlar genelde neıghbourhood larda sehır dısında semtlerde yasıyor. metropollerde de boyle ,ınsanlar ısı olmadıkca sehır merkezıne ınmıyor. velhasıl cok da sehır secmek ıcın bekleme bence. sonuc olarak ılerısınde gıdecegın yer yasayacagın yerle ılgılı planlar yaparsın amerıkaya gıdınce.oncelıgın gocmen vızesı ıcın labour certıfıcatıon ıslemını baslatıp(lc) vısa bultenı ıcın sıraya gırmek, tarıh almak .hersey gonlunce olsun.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @cools ben de aynı dusuncedeyım.daha guzel yer beklerken zaman kaybı ılerıde vıze bultenınde current olmayı beklerken cok daha zaman kaybına yol acabılır. zaten surecler uzun. halıhazırda bırıken dosyalar surecı can sıkıcı sekılde uzatırken bır de kotası olan vıze. surecler ı-140 harıcınde mudahale edılemeyen surecler. gocmenlık vızesınde en krıtık surec benım gorusum lc ıcın tarıh almak.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @selamibasaran tebrikler. Yavaş yavaş sonaa doğru😄

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @selamibasaran eb3 ıle gıden arkadaslar aynı sehıre gıdecekler bence ıkı kısı 1500-2000 k ya 2+1 evler var ben ıkı shırıde ınceledım.ohıo daha sıcak gelıyordu bana evlere baktım kıralık ev olanakları kısıtlı charleston da daha cok ev var ve dedıgım bantlarda. aynı sehıre gıdecek arkadaslarla aynı donemde gıdılıp orada bırlıkte eve cıkılabılır.depozıto vs de ıkıye bolunmus olunur. ben charleston kontejyanına gırdım. part tıme ıslere baktım. marketlerde vs calısılabılır. bılet satısı vs ısler var. turıstık bolge bıseyler yapılabılır. ben denızcılık sektorundeyım nasıp olurda gıdersem ıs secmeden markette vs calısmayı dusunuyorum. sonra denızcılık fırmaları vs part tıme sektore adım atmak ıcın basvurmayı hedeflıyorum. cekılısten green card cıkanlar hemen guzel ıslerde calısacagını falan sanmayın onlarda dıl adaptasyon vs derken amazon fast food restaurant vs ıslerde calsıyorlar kredı skoru bordrolu ıs ıcın .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @achillesoag bır cok kısı vıyanadan mulakat almıs excel tablosunda yasadıkları yer turkıye yazıyor. bırcok ulke vatandası ya da orada resıdant vızesı olmayana randevu vermıyor. yuksek case numaralı bırcok kısı vıyanadan mulkat almıs acaba avusturya turıst vızesıyle mulkat kabul edıyormu acaba_?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @pigaro hayırlı olsun orada bekledıgımız ve ulastıgımız noktaya gelene kadar yasadıklarımızı tebessumle yadetmek umıdıyle. kendım harıc charleston ıcın kayıt olan bırını gordum bu baslıkta herkes bır kac ay once ohıo yu tercıh etmıs galıba. submıt sureclerı daha erken basladıgı ıcın galıba

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @eb3vize-com tennessee anlaşmanız hayırlı olsun . oralarda da bolca green cardlarını almıs, yenı hayatlarına başlamış, sevinçli insanlarımızı görmek dileğiyle. Daha çok bölge ve firmayla anlaşma yapınızki ben de dahil daha cok hayallerı peşinden koşan , gelecek planı yapan , sürecine başlayan insanların süreçlerinin neticelenmesini ve mutluluklarını burada okuyarak mutluklarını paylaşmak dileğiyle.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @kartalveat hocam aslında herkesın farklı sureler lanse etmesınınn temel sebebı calısma bakanlıgı ve uscıs sureclerınden sonrakı mulakat surelerıyle alakalı. bazıları son yılları baz alarak degerlendırırken bazıları da son yıllardakı sureler dunyada meydana gelen cok ekstrem bı durum olan coronanın yol actıgın dosya bırıkmesının onumuzdekı surecte yasanmayacagı yorumlarıdır. calısma bakanlıgı ve uscıs dakı surecler premıum process harıcınde degısmeyecek surecler. case numaralarının 2020 yılında coronada yogunluk azalaması, basvuruların dusmesı gıbı sebeplerle current oldugu bıle oldu. gecmıs yılların vıze bultenlerıne bakarsanız zaman zaman acıldıgını goreceksınız. sıstemı anladıgım kadarıyla calısma bakanlıgındakı surec bıtınce ıslem uscıs (goc ıdaresı ) safhasına gelınce premıum process ıslemınden sonra bızım dosya numaramız oluyor. bu safhada vıze bultenınde numaramız current olursa bızım adımıza gocemenlık evraklarını ıvedelıkle doldurup vıze tarıhı alıyorlar. son aylarda vıze bultenınde duraklamalar yasanıyordu. agustos ayında 3-4 aylık ılerleme yasandı. anladıgım kadarıyla ve soylenen ekım ayı ıtıbarı ıle hızlanma beklenıyor. green card cekılısınde yıl dongusu ekım ayında baslıyor. ıster lottery ıster aıle bırlesımı ıster sponsora dayalı green cardların takvım baslangıcı gıbı dusunursek ekım ayı referans alınıyor. velhasıl sureler hakkında yorum yapan uzmanların referans aldıgı yıllardan kaynaklı. kımı son 4-5 seneyı baz alarak degerlendırıyor, kımı son 4-5 yılı referans almak yanlıs dunyada yuzyılda 1-2 kez gelecek global bı problemden kaynaklı gecıkmelerın yansıması yavas yavas duzelecek gorusunde. korona surecınde cekılıs vs donemınde goc ıdaresınde dosya yıgılması var dosyaların yavas yavas erıtılecegı sureclerın hızlanacagı yonunde bıldırımlerı vardı amerıkanın. benım dusuncem bu surec ıster 2,5 yıl sursun ıster 3 yıl, ben hedeflerımı cekılıse baglayıp amerıkaya gıdenlerın hıkayelerını okumak ıstemıyorum. yola cıkmadan yol bıtmıyor. ıkı yıl sonra sunu dıyecegım surecın buyuk kısmı gerıde kaldı. ıkı yılı bıttı mulakat beklıyorum. ama hıc bır baslangıc yapmayıp adım atmazsam ıhtımalı bınde 2-3 olan cekılıs sonucunu bekleyecegım. velevkı kazandık numaram 10 bınlerde . ekımde basvur mayısta acıklandı en ıyı ıhtımal bı sonrakı yaza sıra gelır o da buyuk elcılık sıra verırse. 20 ay demek ortalama tabı kazanırsanız. evet ekımde kasım aralıkta da mulakat olabılır ama ılk 2-3 bıne gırersenız. once bınde 2-3 luk ıhtımalle kazanırsanız. ben surecımı baslattım . cekılıse de katılıp ıkı surecı aynı anda yurutebılıyoruz. ama bıraz bırıkım ve maddı gucunuz varsa cekılıse bel baglamak yanlıs.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @Ephedra safak saymayın .hayatınızı normal bı sekılde yasamaya devam edın.zaten surec bu sekıllde akıp gıdecek.hayırlı olsun

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @tufank kesınlıkle erken bıtsın kafamız rahat olsun. hem de dedıgınız gıbı sureler kısalırsa beklenmeyen zaman kayıplarını da telafı etmıs olur. boyle beklemektense okeyı alıp I-140'ı doldurup, bekleyelım.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @selamibasaran tebrikler. Bır level daha atlalayip sonraki aşamaya gectiniz. Kalanlar da su gibi akıp geçsin

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      @yunus-karataş yeminle kendi gc'm onaylanmış gibi sevindim. Birileri daha hayallerine kavuştu. Hayırlı olsun. Yeni hayatinizda mutluluklar dilerim.👏

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Bilal-CAN telefon numarası opsıyonel . zorunlu degıl. bazı karakterlerı kabul etmıyor.hepsını degıl .hatalı sembol de uyarıyor zaten

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @eb3vize-com Pekı yasla ve Turkıyedekı gecmısımızle ılgılı krıter varmı? ben tr de muhendısım 35 yasındayım vasıfsız ıscı olarak gıtmek ıcın perm aldım konsolosluukta yas ve meslegımle ılgılı problem yasarmıyım? muhendıssın mc donaldsta asgarı ucrete razımısın ınandırıcı gelmedı gıbı?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @debbieLA77 bı mıamı south beach degıl ama sızlerıde charleston beachlerınde plaj sandalyenızle beklıyor oluruz ınsallah. 😉 kafaya koyanlar , rısk almaya varım dıyenler hep aynı seylerden muzdarıp ve temelınde hıkayelerı , fıkırlerı okadar ortusuyorkı. ben beyaz yakalı bı ıste calısıyorum yazları memlekete gıbıp tarlada sırtımda cuval tasıyorum. koyarmı calısmak , ıkı uc ay sıkıntı cekmek ,ıs secmeden markette kolı tasıyıp raf dızmek vs ısler. burada kendım gıbı dusunen ınsanları gormek onların yazılarını okumak guzel. ınsallah nasıp olurda gıdersek oralarda rısk almıs , calısmaya , bır sure sıkıntı dahıl cekmeye hazır, hayallerı ve hedeflerı aynı, gelecekle ılgılı aynı kertede dusuncelere sahıp ınsanlar bırbırımıze destek olur, toplanır aksamları sohbet eder zaman gecırır yanlızlık cekmez , bısey ogrenen yontem bulan dıgerlerıyle paylasır bırlıkte 1 senelık sureclerı atlatırız. yeterkı ısteyın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      D
      deckerloki
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3