• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. dandanakan01
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    D
    • Profil
    • Takip Edilenler 7
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 63
    • En İyi 26
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    dandanakan01

    @dandanakan01

    39
    İtibar
    89
    Profil Görüntülemeleri
    63
    İleti
    1
    Takipçiler
    7
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    dandanakan01 Takip etme Takip Et

    dandanakan01 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhaba, mülakat hakkındaki deneyimlerimi yazayım. Bugün saat 7.30'daydı randevu, öncesinde orada oldum ve uzun bir kuyruk vardı. randevu saati dikkate alınmaksızın iç bahçeye alındık. ana girişin orada saatler duyuruldu ama en baştakiler görece daha geç saatlerde randevusu olanlardan oluştuğu için bir karmaşa oldu. Görevliler bekleyenlerin bir kısmını iç bahçeden geriye doğru ilerlemesini istediler ve saatlere uygun şekilde içeri girebildik.

      Pasaport teslimi ve güvenlik kontrolünden sonra ana müştemilatın içinde yürünüyor ve görüşme yapılacak yere ulaşılıyor. Zaten iç bahçede görevliler var, yönlendirme yapılıyor.

      Bina içinde ilk olarak görüşme/vize türü soruldu, pasaport kontrol edildi ve bir masadan numara almak üzere yönlendirildim. İki tane aynı numaralı sıra numarası verildi ve bekleme salonunda girişe göre sağ tarafta bir süre oturdum. Numaratörde numaram yanınca görüşme kabinine gittim. pasaportum istendi ve amerikada kim var diye sordu görevli, randevumun employment vize görüşmesi için olduğunu söyleyince arkasında masalardaki evraklardan bana ait rolanı aldı ve gerekli evrakları teker teker istedi. sağlık raporunu sordu, bize verilmediğini elektronik ortamda elçiliğe iletildiği bilgisini aldığımı söyledim. onayladı ve önündeki ekrana not aldı. ingilizce konuşuyorsunuz değil mi diye sordu, onayladım. Daha sonra evrakları dosyaya fotoğrafla birlikte ekledi bu sefer girişe göre sol yan tarafta beklememi söyledi. Teslim ettiğim evraklar, randevu öncesi en son gelen bilgilendirme epostasında bahsi geçen evraklardı, hiç biri ingilizce değildi ve tercümeler istenmedi (ingilizceler ve tercümeler yanımda da yoktu)

      yan taraftaki bekleme salonuna (çocuklar için iki tane küçük oyun masası var) geçtim. iki tane yabancı kişi vardı önümde ve ikisinin de vizesi onaylanmadı. her ikisi içinde görüşmeyi yapan görevli farklı kişileri konuşmak için çağırdı ve biraz uzun sürdü.

      benim numara yanınca, kabine gititm. yemin ettim ve parmak izi verdim. şunlar soruldu: daha önce hiç abd'de bulundun mu, tr veya abd dışında başka ülkede yaşadın mı, abd'de ne amaçla bulundun, araştırma alanın ne, abd'de ne yapmayı planlıyorsun, job offer'in var mi, abd'de profesyonel iş ilişkisi surdurdugun birileri var mi. görece kısa sürdü ve bir soru hariç hepsini türkçe sordu ve türkçe yanıtladım.

      vizeniz onaylandı 1 hafta içinde pasaportunuzu alabilirsiniz dedi. teşekkür ettik karşılıklı ve iyi günler diledik. herkese bol şans dilerim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @meke kışlaya hiç girmeden bedelli yapanlardanım, dolayısıyla fillen yapmadığım için DS formundaki ilgili kısmı 'no' işaretleyeceğim.

      Edevlet'ten alınan 'yükümlülüğü yoktur' ifadesi içeren bir belge, DS formunda derece/rütbe ve tarih bilgisi var, bu tür bilgiler kışlaya hiç girmeden bedelli yapanlar için öevcut değil doğal olarak

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @biophys en iyi ihtimalle 2 yıl. daha uzun da sürebilir

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @user007 Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. NVC'gelen bazı yanıtlar genel olduğu için kafa karıştırıcı olabiliyor. Bugün DQ olduğuma dair bir ileti aldım. Bu aşama da geçmiş oldu

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu çok belirsiz bir süreç bu sağlık taramasi konusu. Bana aşilarim tam olmasina ve onayli e devlet ciktisi olmasina ragmen aşı yapıldı, tam olarak soyle oldu: konusurken doktorun sordugu sorular arasinda abd'daha once kalis sureciyle ilgili sorulara yanit verirken birden elindeki enjektorle ( hic boyle birsey duymadim ve yasamadim) asi yapti. Cansiz asiymis ve onemsizmis:) kalabalik bir gün olması ve hekimin sanırım keyifsiz bir gününe denk gelmesi nedeniyle ne aşısı olduğu bilgisini sormama ragmen soylemedi giyinebilirsiniz dedi ve odadan cikti. Sekreteri de gelen raporda göreceğimi söyledi ve tek kisi 12.370 tl odeme yaptim. Sanirim aşisiz gidenlerle ayni miktara denk geliyor rakam. akşam fatura geldi: 3 doz aşi, rapor ve sağlik muayenesi bedeli olarak. Yapilan asi e nabiz sistemine de islenmemis. Pes dogrusu! Sirada onumdeki cocuklu ailelerin memnuniyetsizliklerine de sahit oldum. Ozetle odeme miktarinin ve asilamanin neye dayanilarak yapildigi ( forumdaki onceki post'lari okumus biri.olarak da yaziyorum) cok belirsiz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @user007 Klinikte sorulan soruları da aşağı yukarı forumda tecrübe edenler yazdılar, zaten kullanılan ilaçlar, mevcut hasatalıklar belirtiliyor. Lakin, daha önce ABD'de yaşadığım bilgisini verince bir takım hastalıkların kısaltmalarını kullanarak, oradayken geçirip geçirmediğimi sordu. Hastalıkların ne olduğunu anlamadığımı söyledim ki cidden anlamadım. Niye ABD yaşama tecrübesi olan birine, kısaltmalarla bir takım hastalıkları geçirip geçirildiğini sorar bir hekim. Başka bir şey söylemedi bu konuda. Sonra da evli değil misin diye sordu, medeni durumu böyle sormak çok yadırgatıcı. Daha sonra eline iki tane küçük enjektör almış ve bir tanesini uyguladı, lakin faturada 3 tane aşı yapılmış görünüyor. Üstelik yapılan aşılar E-nabız'a kaydedilmemiş. Üniversitede asistanım olup olmadığını sordu bir de, klinik bilimlerde değilim dedim.

      Aşıların e nabız'a işlenmediğini iletmek için , internet sitelerindeki belirtilen saatlerde aradım ama hiç açılmadı telefon, e posta gönderdim.

      Daha önce Department of State zorunluluğu gereği aşılama bilgilerim de vardı üstelik, o belgeyi de imzalı ve mühürlü şekilde gitmeden önce tekrar almıştım e-nabızda kayıtlı aşılarımdan farklı olarak, bu forma girişteki sekreter bakmadı bile.

      Çok tuhaf bir zaman geçirdim açıkçası. Benden öncekilerle ilgili bir sorun olduğunu gözlemledim ve biraz buna veriyorum. Süreç tamamlanınca bu konuyla ilgileneceğim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @caner1245 ben de şaşirdim, türkçesi de iyi degildi, sordugu bir soruya ingilizce yanit verdim, bir sonraki ve son sorusunu ingilizce sordu. umarim ileride olumsuz bir yansimasi olmaz bunun

      Sağlik muaynesi tuhaf olmuştu, randevu da tuhaf oldu 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @SAYIM-GÖKYAR @merve9292 ,

      Merhabalar,

      Detaylı bilgilendirme için çok teşekkürler, pek çok konu açığa kavuşmuş oldu.

      DS-260 doldurulması sırasında "Are you a former exchange visitor who has not yet fulfilled the two-year foreign residence requirement? sorusunun soruluyor olması benim görüştüğüm avukatın verdiği bilgiler arasında yoktu, çok önemli bir detay olmasına rağmen.

      Tekrar teşekkürler, bol şans

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @ktur Merhaba, forumlardan veya facebook vb. gruplarından öğrenmiş olmalıyım. Bu başlık altında da EB3 için 18 aydır bekleyen biri var. Şu yararlı bir site olabilir: https://www.trackitt.com/usa-immigration-trackers/i140/page/7

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @u2rem muhtemelen görmüşsünüzdür: https://www.reddit.com/r/h1b/comments/y7uz3k/h1b_to_f1_after_i140_is_approved/?rdt=44460

      general

      Change of status from H1B (with approved I-140) to F1

      Change of status from H1B (with approved I-140) to F1

      GMAT Club Forum

      Avukat firmalarının bazıları ve internet dünyası yeni J1 veya F1 başvurusu önermiyor ama bu muhtemelen vizeyi veren elçilik/konsolosluk ve custom memuruna bağlı. Geri döneceğinize inanırlarsa J1 alınmasında bir engel olmasa gerek.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01

    dandanakan01 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @dandanakan01 Paketi UPS teslim noktasından aldım. Hatam, sisteme girerken mülakat yerini yanlış seçip ilerlemek oldu, dalgınlığım neticesi zarfı geç teslim almış oldum

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhaba,

      Bir konu danışmak istiyorum:

      Ben pasaport teslim adresi olarak İstanbul'da bir pick-up adresi seçmiştim, GTS Premium Delivery (US Visa) Tracking'den pasaportun hazır olduğuna dair bilgilendirme iletisi aldım. Pasaportun Ankara VFS Global merkezde olduğu bilgisi teyit edildi.

      Pasaportu ve ilgili zarfları İstanbul'dan teslim alamaz mıyım?

      Gelen iletideki https://vfs.gtspremium.com/ linkinden Ülke olarak TR seçince "CHOOSE THE CITY YOU ARE INTERVIEWING IN:" iki seçenekli bir ekran geliyor, burada Mülakata girdiğim il olarak Ankara seçip, Pick-up ili Olarak İstanbul ve ilgili pick-up noktası mı seçilmeli?

      Çok teşekkürler

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu teşekkürler hocam darısı herkesin başina

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @caner1245 ben de şaşirdim, türkçesi de iyi degildi, sordugu bir soruya ingilizce yanit verdim, bir sonraki ve son sorusunu ingilizce sordu. umarim ileride olumsuz bir yansimasi olmaz bunun

      Sağlik muaynesi tuhaf olmuştu, randevu da tuhaf oldu 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @biophys @Melis-Böke-Yazıcıoğlu bana gelen aşı raporunda zaten mevcutta bulunan aşilarim onaylanmiş, yaş gereĝi zorunlu olmayan aşı belirtilmiş ama bana yapildiĝi söylenen 3 aşının ne olduĝu bilgisi yok. Oldukça ilginç bir hale geliyor durum

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhaba, mülakat hakkındaki deneyimlerimi yazayım. Bugün saat 7.30'daydı randevu, öncesinde orada oldum ve uzun bir kuyruk vardı. randevu saati dikkate alınmaksızın iç bahçeye alındık. ana girişin orada saatler duyuruldu ama en baştakiler görece daha geç saatlerde randevusu olanlardan oluştuğu için bir karmaşa oldu. Görevliler bekleyenlerin bir kısmını iç bahçeden geriye doğru ilerlemesini istediler ve saatlere uygun şekilde içeri girebildik.

      Pasaport teslimi ve güvenlik kontrolünden sonra ana müştemilatın içinde yürünüyor ve görüşme yapılacak yere ulaşılıyor. Zaten iç bahçede görevliler var, yönlendirme yapılıyor.

      Bina içinde ilk olarak görüşme/vize türü soruldu, pasaport kontrol edildi ve bir masadan numara almak üzere yönlendirildim. İki tane aynı numaralı sıra numarası verildi ve bekleme salonunda girişe göre sağ tarafta bir süre oturdum. Numaratörde numaram yanınca görüşme kabinine gittim. pasaportum istendi ve amerikada kim var diye sordu görevli, randevumun employment vize görüşmesi için olduğunu söyleyince arkasında masalardaki evraklardan bana ait rolanı aldı ve gerekli evrakları teker teker istedi. sağlık raporunu sordu, bize verilmediğini elektronik ortamda elçiliğe iletildiği bilgisini aldığımı söyledim. onayladı ve önündeki ekrana not aldı. ingilizce konuşuyorsunuz değil mi diye sordu, onayladım. Daha sonra evrakları dosyaya fotoğrafla birlikte ekledi bu sefer girişe göre sol yan tarafta beklememi söyledi. Teslim ettiğim evraklar, randevu öncesi en son gelen bilgilendirme epostasında bahsi geçen evraklardı, hiç biri ingilizce değildi ve tercümeler istenmedi (ingilizceler ve tercümeler yanımda da yoktu)

      yan taraftaki bekleme salonuna (çocuklar için iki tane küçük oyun masası var) geçtim. iki tane yabancı kişi vardı önümde ve ikisinin de vizesi onaylanmadı. her ikisi içinde görüşmeyi yapan görevli farklı kişileri konuşmak için çağırdı ve biraz uzun sürdü.

      benim numara yanınca, kabine gititm. yemin ettim ve parmak izi verdim. şunlar soruldu: daha önce hiç abd'de bulundun mu, tr veya abd dışında başka ülkede yaşadın mı, abd'de ne amaçla bulundun, araştırma alanın ne, abd'de ne yapmayı planlıyorsun, job offer'in var mi, abd'de profesyonel iş ilişkisi surdurdugun birileri var mi. görece kısa sürdü ve bir soru hariç hepsini türkçe sordu ve türkçe yanıtladım.

      vizeniz onaylandı 1 hafta içinde pasaportunuzu alabilirsiniz dedi. teşekkür ettik karşılıklı ve iyi günler diledik. herkese bol şans dilerim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @user007 Klinikte sorulan soruları da aşağı yukarı forumda tecrübe edenler yazdılar, zaten kullanılan ilaçlar, mevcut hasatalıklar belirtiliyor. Lakin, daha önce ABD'de yaşadığım bilgisini verince bir takım hastalıkların kısaltmalarını kullanarak, oradayken geçirip geçirmediğimi sordu. Hastalıkların ne olduğunu anlamadığımı söyledim ki cidden anlamadım. Niye ABD yaşama tecrübesi olan birine, kısaltmalarla bir takım hastalıkları geçirip geçirildiğini sorar bir hekim. Başka bir şey söylemedi bu konuda. Sonra da evli değil misin diye sordu, medeni durumu böyle sormak çok yadırgatıcı. Daha sonra eline iki tane küçük enjektör almış ve bir tanesini uyguladı, lakin faturada 3 tane aşı yapılmış görünüyor. Üstelik yapılan aşılar E-nabız'a kaydedilmemiş. Üniversitede asistanım olup olmadığını sordu bir de, klinik bilimlerde değilim dedim.

      Aşıların e nabız'a işlenmediğini iletmek için , internet sitelerindeki belirtilen saatlerde aradım ama hiç açılmadı telefon, e posta gönderdim.

      Daha önce Department of State zorunluluğu gereği aşılama bilgilerim de vardı üstelik, o belgeyi de imzalı ve mühürlü şekilde gitmeden önce tekrar almıştım e-nabızda kayıtlı aşılarımdan farklı olarak, bu forma girişteki sekreter bakmadı bile.

      Çok tuhaf bir zaman geçirdim açıkçası. Benden öncekilerle ilgili bir sorun olduğunu gözlemledim ve biraz buna veriyorum. Süreç tamamlanınca bu konuyla ilgileneceğim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melis-Böke-Yazıcıoğlu çok belirsiz bir süreç bu sağlık taramasi konusu. Bana aşilarim tam olmasina ve onayli e devlet ciktisi olmasina ragmen aşı yapıldı, tam olarak soyle oldu: konusurken doktorun sordugu sorular arasinda abd'daha once kalis sureciyle ilgili sorulara yanit verirken birden elindeki enjektorle ( hic boyle birsey duymadim ve yasamadim) asi yapti. Cansiz asiymis ve onemsizmis:) kalabalik bir gün olması ve hekimin sanırım keyifsiz bir gününe denk gelmesi nedeniyle ne aşısı olduğu bilgisini sormama ragmen soylemedi giyinebilirsiniz dedi ve odadan cikti. Sekreteri de gelen raporda göreceğimi söyledi ve tek kisi 12.370 tl odeme yaptim. Sanirim aşisiz gidenlerle ayni miktara denk geliyor rakam. akşam fatura geldi: 3 doz aşi, rapor ve sağlik muayenesi bedeli olarak. Yapilan asi e nabiz sistemine de islenmemis. Pes dogrusu! Sirada onumdeki cocuklu ailelerin memnuniyetsizliklerine de sahit oldum. Ozetle odeme miktarinin ve asilamanin neye dayanilarak yapildigi ( forumdaki onceki post'lari okumus biri.olarak da yaziyorum) cok belirsiz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhabalar,

      Unganlara muayeneye giderken, kullandığımız ilaçları ve bunları ait sağlık raporlarını götürmek gerekiyor malum, bana gelen randevu onay iletisinde, aşılar için tercüme gerekli değil ama "medical documents and treatment plan" için tercümesini yanınızda getirin bilgisi var.

      Medical documents ile kastedilen röntgen, kan vb. raporlar ve treatment plan ile kastedilen ilaç raporu olabilir mi? bunların tercümelerini yaptırmak gerekir mi?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhaba, NVC'dem IL mektubunu aldım.

      usvisascheduling sayfasına gidip gerekli bilgileri doldurduktan sonra, sanırım son aşamada unknown id gibi bir hata aldım. Logout oldum, tekrar giriş yaptım, dil olarak zaten ingilizce seçmiştim ve forumdan okuduğum bilgiye dayanarak https://www.usvisascheduling.com/en-US/appointment-confirmation/ sayfasını kopyala yapıştır ile aşarak confirmation page çıktısı aldım. bu çıktısa mülakat tarihi bulunmuyor. bu normal mi?

      daha sonra https://ceac.state.gov/ceacstattracker/status.aspx sayfasından başvurunun durumuna baktım ama "Your search did not return any data." bilgisi var

      Bir süre bekleyip tekrar usvisascheduling sayfasına girdiğimde Manage Applications kısmında application status: closed durumda ve https://www.usvisascheduling.com/en-US/appointment-confirmation sayfasını kopyala yapıştır yaptığımda "Liquid error: Index was outside the bounds of the array. Please complete this survey." hatası aldım

      yeni bir başvuru mu başlatayım, ne dersiniz?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      D
      dandanakan01