• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. baymyrat
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 8
    • Konu 0
    • İleti 81
    • En İyi 42
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    baymyrat tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Coronavirus (COVID-19)

      Amerikada bulunan arkadaslar. Daha Sağlık sigortasi yaptimadiysaniz. Yapabilirsiniz. Marketplace tekrardan aciliyor.
      https://www.politico.com/news/2020/03/21/trump-administration-obamacare-coronavirus-140806

      Gündem içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @drvagus hayırlı Olsun 🙂 bundan sonrada bol şans

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: ABD'de Trafik Kazasi Yapmak

      Ben bugün insurance şirketi ile iletişime geçdim. Sigorta şirketi kesinlikle avukat ile muhatap olmayın yanlış bişey söylerseniz size karşı kullanacaklar dedi. Eğer hala sizden para almaya çalışırsa sadece bizi refer edin dedi. Yanı bize yönlendirin dedi. Avukata faks çekti. Poliçe numarası ile. Eğer hak talebiniz varsa muhatabınız biziz diye. Yanı ben sadece susup olayı izleyecegim. Eğer böyle bir yaşarsanız avukat ile muhtap olmayın. Sadece sigorta şiketine yönlendirin. Onlar kendi avukatları ile hallediyorlarmış

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: ABD'de Trafik Kazasi Yapmak

      @MySea sigorta şirketine kaza yardımı olayın nasıl olduğunu bilgilerimi verdim.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: ABD'de Trafik Kazasi Yapmak

      @MySea ortada mahkeme kararı yok. Sadece avukat ofisinden gönderilen mektup. Karşı tarafın talep ettiği miktar 1139,89$ ( bin yüz seksen dokuz dollar). Kaza anında polis çagırmadık. Ben İnsurance bilgilerimi verdim. Oda kabul etti.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: ABD'de Trafik Kazasi Yapmak

      Merhaba arkadaşlar. kasım ayında Houston’da kaza yaptım. Hatalı olan benim. Sirgorta şirketim karşı tarafın ödemesini kabul etmemiş. Bugün elime bir mektup ulaşdı. Benim ödemem gerektiğine dair. Ben bu durumda ne yapabilirim. Nasıl yol izlemeliyim. Sigorta şirketi neden ödemeyi kabul etmediğinde anlamıyorum

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      Ben gelir gelmez ilk sahibinden salvage araba aldım. 2007 Toyota corolla. Canavar gibi gidiyor. Şuan WestSide Lexus' ta çalışyorum. Yemin ederim sıfır araba alsam binmeye kıyamam. O yüzden temiz araba denk gelirse ikinci araba almak daha mantıklı. 2007 araba ama Galvestona heryere durmadan boş zamanımız olsa gezmeye gidiyoruz. Yolda kalmadı hiç. Zamanında oil change falan bakımını yaparsanız 200bin mil kadar kullanabilicek araba.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      #Houston Ehliyet

      Bende geleli 5 ay olmak uzere. Texas Ehliyeti 2 ay once aldim. Internet uzerinden 45$ odeme yaparak kurs aldim. Kursu başatıyla tamamlayıp dmv gittim. Çarşamba günleri bir nevi kalabalık olmuyor dmv ofisleri bilginize. Neyse Ssn pasport faturalarımı verdim. Araba sigortamı verdim. 25$ ödeme yaptım. Sonra ofisden çıkarak doğru road test için özel bir kurs merkezine gittim. 50$ ödeme yaparak road test aldım. Başarıyla tamamladık sonra direk tekrar dmv ofisine giderek özel kursun verdiğini kapalı zarfı vererek 1 gün içinde ehliyet işini tamamladım. Evet ugraşmak istemiyorsanız benim gibi yapabilirsiniz. Total Texas ehlşyet almak için 140$ ödedim.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Kredi Skoru / Credit History

      @semavi cosco uyelik actirdim. Cash baklar icin visa kart lazimw dediler. Isterseniz size citi cosco everywhere kredi kart acalim dediler. Dun onaylanmadi diye kagit gondermisler anlamadim. Hali hazirda Discover kredi kart kullaniyorum. Kafa takildi sorayim dedim.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Kredi Skoru / Credit History

      Merhaba arkadaslar. Kredit Karma kredit score sorgulatmak kredi skoruna etkisi varmi. Dusme gibi.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Kredi Skoru / Credit History

      Merhaba. Bende Discovery Kredi Kart acdirdim. Forumda yazilanlari simdi okudugum icin uzulyorum. 500$ kredi kart limitinin 430$ kullandim. Bu borcu odeyip. Her ay %30 kadar liminitini kullanmaya devam edecem.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      @berkergn13 alıştınmı güzel. Başta affalıyorsun iş bulup maaş almaya başlayınca herşey güzel olur. Benimde geleli 2ay oldu. 1,5 aydır çalışyorum. Herşey rayına oturmaya başladı. Başarılar Houston hayatında.

      Texas içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @muhammetnzr hayırlı olsun. Bundan sonrada bol şamslar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @crazycells, içinde söyledi: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      @baymyrat, içinde söyledi: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhana arkadaşlar.

      #Bilgilendirme

      Amerikaya ilk girişimizden 1 ay sonra Green Cardlar geldi. İlk önce yalnış adrese gitti. Hemen ardından USPS ofisine durumu bildirdim. Bize ulaşmadığına dair. Güncel adresimizi aldıktan sonra kayıt oluşturdu. USPS geri iade etmeden adresimize gönderip elimize ulaşmasını sağladılar.

      Not: SSN hala gelmedi.

      Bilgilendirme icin tesekkurler.

      Yanlis adres derken, sizinle alakasi olmayan bir adrese mi gitti? Yoksa formda daha once verdiginiz ama sonra degistirdiginiz adrese mi?

      Girişte adresimi değiştirdim. Arkadaşımın oturduğu apartment değilde karşı taraftakı, hemen yanında bulunan apartment sitesine gitmiş. Girişte bir sayıyı yalnış girmişler.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhana arkadaşlar.

      #Bilgilendirme

      Amerikaya ilk girişimizden 1 ay sonra Green Cardlar geldi. İlk önce yalnış adrese gitti. Hemen ardından USPS ofisine durumu bildirdim. Bize ulaşmadığına dair. Güncel adresimizi aldıktan sonra kayıt oluşturdu. USPS geri iade etmeden adresimize gönderip elimize ulaşmasını sağladılar.

      Not: SSN hala gelmedi.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      Bugun houstonda başıma gelen olayı anlatmak istiyorum. Kırmızı ışıkta dururken bir beyaz renkli amerikalı ırkı söylemlerde bulundu. Esmer renkli olunca çoğu kişi ispanik sanıyorlar. Türkiye 9 sene yaşamama rağmen hiç bir şekilde dışlandığımı hayırlamıyorum. Olaydan sonra biraz korkdum ve üzüldüm. Bazen böyle durumlar karşınıza çıkabilir (yeni gelecekler için söylüyorum).

      Texas içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)

      Vize gorusme esnasinda 25yasimdaydim. ABD'ye girimi 26.Dogum gunumden 1gun sonra yaptim. Vize esnasinda askerlik ilgili hicbir belge imzalamadim.Yapmam gerekmiyor heralde benim. simdi forumda denk gelince aklima geldi.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba Y.K Ailesi
      Göçmen vizesi ile giristen 11 gun sonra SSN'ler geldi ama green cardlar gelmedi. Bilginlendirme amacli yaziyim dedim.

      Not: Esimin ve kizimin Ssn geldi. Benim gelmedi. 1-2 gun bekleyecem eger gelmesse kendim basvuru yapacam.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      @knnrn bugun tanidiklarimin referansi ile sugarland taraftalarda 2+1 ev baktik. Tam dediler. Hazir taşinan birisi vardi. Yarin sorun olmassa taşınyoruz.

      Texas içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      Houstona geleli 3gün oldu. Burda ogrenci olan kardesim ve arkadaşım var. Dün ev bakmaya gittik. 1+1 ev 530$ kirasi var. Ama kapimin onunde birisi isiyordu. Guvenlik sifir. Aksam 8den sonra dışarıya çıkmamaiz lazimmiş. Can güvenliğinden dolayı. Tabi evi tutmadım. Biraz korkmuş şekildeyim. Buraya gelirseniz iyi bir konumda ev tutmak isityorsaniz, cevreyi iyi bilen bir arkadaşa ihtiyacniz olur. Ben hala ev arayşındayım. Kardesim bu konuda malesef tecrubesi iyi degil. Iyi konumda ev arayişım devam ediyor. Önerilerinize varsa herturlu tavsiyenize ihtiyacım var. Insallah ev tuttukdan sonra buraya gelmek isteyen arkadaşlarda bana ulaşabilirsiniz. Bir tanidigin olmadan baya zor oluyormus.
      NOT: eşim ve bebegim ile beraber geldim. Ailem için guvenli bir bolgede apartman tutmam lazim.

      Texas içinde yayımlandı
      baymyrat
      baymyrat
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5