1 mayısa randevu aldım ve confirmation mail de geldi.
anony tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Unganlardan randevu aldım. online schedule https://www.usvisascheduling.com/en-US/ üzerinden hallettim. ama onilne liste disinda baska benden istenen belgeler seklinde bir liste gelmedi. mail üzerinden gelmyor mu oyle istenen belge listesi? teşekkür ederim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
EVET BENDE IL ALDIM. INTERVIEW DATE May 15, 2026 at 08:00 am.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melis-Böke-Yazıcıoğlu teşekkür ederim bilgi için. Ama daha önce takip ettiğime göre önceki interview bitince yeni İL issue eder. Nisan 10 civari bitmis olur scheduled interview. Sonra gelir diye düşünüyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melis-Böke-Yazıcıoğlu siz IL alabildiniz mi?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mukavemeth Bunu gordum..
''Herhangi bir yolcunun uçurulması veya uçurulmamasına ilişkin nihai karar, Şirketimize ait olmayıp, tümü ile havayolu şirketine aittir.''
bu beni rahatlattı biraz. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Megadeth Kesinlikle katılıyorum. Kompleksten başka birşey bunu açıklayamaz. Yanlız bu basit bir sorun değil. eğer karşı taraf hem bilgisiz hemde authority sahibi ise ve bu kadar hassas bir konu üzerinde yetkisini bildğimiz halde haksız olduğunu da bildiğimiz halde bizim tavrımız ne olmalı? asıl soru bu.
1- Çıkartıp petition önüne mı koymamız lazım bak bu şartlar altında gidiyorum diye.
2- NIW EB2 programı bu şekildedir bununla gidiyorum mu dememiz lazım?
3- yada confrontation ile sen bilmiyorsun arkadaşım deyip tartışmaya mı geçmemiz lazım.
bir taraftan uçağınız kaçıyor. diğer taraftan belki kötü niyetli ve kesinlikle bilgisiz biriyle uğraşyorsunuz. doğru tarvrı tanımlamakta fayda var. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Gokturk-GMD Aynı konu benimde kafamı karıştırdı. E2 içinde
Job Offer Letter: Applicants must provide a current job offer letter from their petitioner.
yazısı var mesela. National Interest Waiver oldugu için sanırım buna ihtiyaç olmayacaktır. Pek emin değilim. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Melis-Böke-Yazıcıoğlu Yok, almadım. Tabii ki bu forumun amacı zaten bu takipleşmek ve bilgi edinmek. Açıkçası, bildiğim kadarıyla 1 Nisan’dan 31 Mayıs’a kadar 60 gün var. Biz Şubat’ın son haftasında DQ olduk. Kasım DQ’ları bitti. Aralık ve Ocak bittikten sonra sıra Şubat’a gelecek. 1 Nisan’dan sonra current olanlarda da bu esnada DQ olacaktır.
Konu şu ki, önümüzdeki iki ay içinde ciddi bir gerileme (retrogession) bekliyorum. Birden non-current olma ihtimalimiz de var. Bunu göz önünde bulundurmak lazım. Her ay EB2’ye ait olan vize sayısı kadar IL issue oluyor zaten. Bu ayki 3 tane için de zaten IL issue oldu. Ben artık Nisan veya Mayıs ayında IL almayı bekliyorum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Taner-Yanar
Merhabalar.
Bu konu beni de kurcalıyor biraz. birden 1 Nisandan Ekime çıktı current date. Bunun illaki yoğunluğa etkisi olacaktır. 1 Nisan'dan dan 31 Mayıs 2024 (benim current Date) arasında 60 gün var. bu 60 günlük süre içerisinde DQ olanların hepsi benden önce IL almaları gerekiyor. ama elcilik sitesinde ŞUBAT 2026 da DQ olanları Interview için cagırıyoruz diyor. Şubattan 2026 dan önce DQ olmuş olan herkesi IL ile aldılar mi anlamına geliyor?
Çok önemli diğer bir konu ise retrogession. Eğer 75 ülke PAUSE ortadan kalkarsa vize sayısı ciddi düşecek ve current olanlar bir den non current olabilir. ve yine current olmayı beklemek zorunda kalacağız.
EB2NIW
PD: 31 Mayıs 2024
DQ: 26 Şubat 2026
interview: -- -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar.
bugun DQ oldum. bekleme sırası olmadığına göre, ne zamana kadar IL gelebilir. ve de ne zaman a dogru interview olurum sizce. teşekkür ederim.
EB2-NIW
PD: 31.05.2024
I-140: 01.06.2025
DQ: 24.02.2026
Interview: -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Feridun-Boylu Şu şekilde soyleyım. ben bayagı gergindim ne zaman DQ olacagım dıye. 5 ocakta teslim olan belgelerime bugun 29 ocakta itiraz geldi. EVLİLİK BELGEMI kabul etmediler. oysa sizin gibi FORMUL B TR ve ENG olarak koymustum. ama evlilik cuzdanına gerek yok sandım ki bu bir hataydı. ona itiraz ettiler. itiraz edilmesini istemyorsanız su iki hususa dikkat edin.
1- Adli sicil belgesini ENG olarak alsanız dahi QR yanındaki bu belge QR ile dogrulanabilir kısmı hala TÜRKCE kalıyor. orayı mutlaka ENG ye cevirin.
2- Evlilik ıcın FORMUL B gonderın zaten ama yanında mutlaka EVLİLİK CUZDANININ tum sayfalarını fotokopisini de ekleyın.simdi EVLİİK CUZDANI VE FORMUL B yi tekrar gonderiyorum. ama bu sefer evlilik cuzdanı her ne kadar uluslarası dese de ben turkce cevirecegım ve oyle gonderecegım.
daha once evlilik cuzdanının turkcesını gonderen oldu mu? -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@meke cevabınız icin cok teşekkür ederim. Yanlız DQ ile ilgili herhangi bir mail gelip gelmediğini bilmiyordum. Biraz ışık tutabilir misiniz?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaslar kafam biraz karışık - belgelerim 7 ocakta NVC ye ulastı (DQ için PTT ile gonderildi - teslim onayı aldım) ama hala DQ olmadım. bu konuda fikri olan kimse var mı? daha ne kadar sürmesi gerekiyor.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Belgelerimi PTT ile NVC ye attım. şu şekilde çalıştım
1- Bütün belgeleri iki cocuk ıcın aynı renk - anne ve baba inin farklı renkteki seffaf kapakla kapatılabilen dosyaya koydum.
2- sıraları hic bozmadım. 1-Document sheet. 2- passport. 3- dogum belge FORMUL A. 4-evlilik belgesi FORMUL B. 5- Adli Sicil sonra da supporting documents için 5- Nufus Kayıt Ornegi. sadece kendım ıcın 6-SGK belgesi (calısıtgımı gostermek ıcın) 7- son maas fisim.
3- her belge uzerınde sticky notes ile numara yazdım. 1-PASSPORT seklinde ve ceviri ise yine aynı renkteki sticky notes ile TRANSLATED. ve original dil deki ler ıcın ORIGINAL LANGUAGE seklinde notlar yazdım. cok anlasılır oldu.
4- her sayfa uzerınde yemınli tercumandan muhur vurdurdum. ayrıca genel bir dokuman hazırladım ve orada THESE DOCUMENTS ARE TRANSLATED BY XYZ seklinde genel yazı imza ve muhur aldım tercumandan. altında ceviridigi belgelerin listesini attım.
5- her ne kadar document sheet olsada. kendım ayrıca koydugum belgelerin listesini yaptım ve 1- 2- 3- 3t seklinde numara yazdım. 3t demek ki 3 nolu originalın cevirisi translated anlamında.
6- ADLİ sicil her ne kadar İNG olsada ayrıca karekodlu yerin cevirsini İNG yaptım cunku turkcesinde orası onay ıcın hala TURKCE dilindeydi.
7- en son olarak EVLİLİK CUZDANININ her sayfasının cıktını aldlım arkalı onlu AMA GONDERMEDIM cunku formul B evlenem kayıt ornegı herseyı net net koyuyuyor. esim ıcın ayrı NOLU ve kendım ıcın AYRI NOLU yanı herkesın kendı e devletınden alarak formul B yi attım.
8- kargoyu ben PTT den normal seklinde 1000 TL karsılınga gonderdım. HATA YAPTIM bence DHL yapmam lazımdı ama sımdılik bilmıyorum gitti mı daha nerede PTT ye gore yurt dısına sevk edildi gerisi bilinmıyor.