buradan devam
aldaci. 0 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Birgariphayat amin inşallah hepimizin
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Birgariphayat enerjiiiiiiiiiiiiiii ben kazanacağım
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bugün ben kazanacağım 777 741 889 555 444
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
uzun zamandır foruma bakamıyordum. iyi günler herkese, evler arabalar bakılıyor mu?

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 enerjimiz artar plaka saymaya başlayınca
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@aldaci-0, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@aldaci-0 valla net söyleyeyim, dolar bazında harcamam trde hiç değişmedi yıllar boyu(covid öncesi dahil).
Yolcu gemileri de calism stcw sini alayım da bana bir iş pasla

@Ping-PONG olur sağa sola sorabilirim

@charon yani çevreme bakacak olursam bu konuda gördüğüm tek istisna olabilirsiniz

Ben Charon cruise da çalışıyor diye hatırlıyordum.
Siz de mi
Ben yat sektöründe ETO AV/IT olarak görev yapıyorum.
@Ping-PONG ben kimyasal tankerdeyim

@charon bana aldığım kahve bile dolar bazında pahalı geliyor artık trde

-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@aldaci-0 valla net söyleyeyim, dolar bazında harcamam trde hiç değişmedi yıllar boyu(covid öncesi dahil).
Yolcu gemileri de calism stcw sini alayım da bana bir iş pasla

@Ping-PONG olur sağa sola sorabilirim

@charon yani çevreme bakacak olursam bu konuda gördüğüm tek istisna olabilirsiniz

-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@aldaci-0 korur hocam bazı spesifik durumlar hariç.
Araba, ithal markalar, elektronik vs. tabi dolar bazında bile çok pahalı trde.çok uzağa gitmeye gerek yok aslında, alım gücüm yazdan bu yana bile zayıflıyorsa 6 ayda. çok da koruduğunu düşünmüyorum

-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
@divionyedi tr gibi ülkelerde dolar tutan zarar etmez, kendisi enflasyona karşı korumuş olur.
dolar bazında harcamam hiç değişmedi yıllar boyu.enflasyona karşı bile korumuyor artık. dolar kazanmama rağmen gitmeyi isteme sebeplerimden biri de bu.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
126 gün kalmış vay be. zaman hızlı geçiyor ve farkına varamıyoruz, sadece hayatı biraz daha ucundan kaçırmaya devam ediyoruz. neyse ki pes etmek yok.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@debbieLA77, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
arkadaşlar herkese günaydın yeni bir konu atıyorum ortaya hem değişik bilgileri olanlarda paylaşım yapmış olur. 50 k param var efsane ingilizcem var turist vizem var ve legal bir şekilde turist vizesiyle abd ye giriş yapmak istiyorum... ve ardından statü değişikliği yaparak ülkede kalmaya çalışmak istiyorum ne tavsiye edersiniz... kursa yazıl okula yazıl demeyin... derhal çalışma vizesi almam yada bir şekilde çalışmam lazım çünkü bu para bana sonsuza dek yetmez... siz olsanız ne yapardınız mesela ilginç fikirler gelebilir eminim

Bu konuyu devam ettirelim takipçisiyim

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ilk seferde kazanacağım ben ya, aldım kabul ettim 777
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@aldaci-0, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı
20.40 olmuş bile.
zamanın bu denli hızlı geçmesi ve aynı orantıda yükselmesi inanılmaz

-
RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” OlmakAvrupa içinde yayımlandı
@Berk-Şendil merhabalar, ben danışmanlık firması aracılığı ile başvurdum. sektör olarak şanslıyız Hollanda açısından.
-
RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” OlmakAvrupa içinde yayımlandı
@pnktr 5 sene içinde zaten eb3 başlatma gibi bir girişimim olacak. tabi üste kalacak para da hayatımı idame ettirmem için Amerika’ya geldiğimde.
-
RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” OlmakAvrupa içinde yayımlandı
@mehmetatal senelik 75k euroyu geçince %49.5 oluyor gelir vergisi

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@selamibasaran verce abi artık nabalım kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez

@ayvalik10 teşekkür ederim