• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. aldaci. 0
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 83
    • En İyi 30
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    aldaci. 0 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      buradan devam

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Birgariphayat amin inşallah hepimizin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Birgariphayat enerjiiiiiiiiiiiiiii ben kazanacağım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      bugün ben kazanacağım 777 741 889 555 444

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      uzun zamandır foruma bakamıyordum. iyi günler herkese, evler arabalar bakılıyor mu? 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @newbie97 enerjimiz artar plaka saymaya başlayınca

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @aldaci-0, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @aldaci-0 valla net söyleyeyim, dolar bazında harcamam trde hiç değişmedi yıllar boyu(covid öncesi dahil).

      Yolcu gemileri de calism stcw sini alayım da bana bir iş pasla 😂

      @Ping-PONG olur sağa sola sorabilirim 😃

      @charon yani çevreme bakacak olursam bu konuda gördüğüm tek istisna olabilirsiniz 😃

      Ben Charon cruise da çalışıyor diye hatırlıyordum.
      Siz de mi 😂

      Ben yat sektöründe ETO AV/IT olarak görev yapıyorum.

      @Ping-PONG ben kimyasal tankerdeyim 😃

      @charon bana aldığım kahve bile dolar bazında pahalı geliyor artık trde 😃

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @Ping-PONG, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @aldaci-0 valla net söyleyeyim, dolar bazında harcamam trde hiç değişmedi yıllar boyu(covid öncesi dahil).

      Yolcu gemileri de calism stcw sini alayım da bana bir iş pasla 😂

      @Ping-PONG olur sağa sola sorabilirim 😃

      @charon yani çevreme bakacak olursam bu konuda gördüğüm tek istisna olabilirsiniz 😃

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @aldaci-0 korur hocam bazı spesifik durumlar hariç.
      Araba, ithal markalar, elektronik vs. tabi dolar bazında bile çok pahalı trde.

      çok uzağa gitmeye gerek yok aslında, alım gücüm yazdan bu yana bile zayıflıyorsa 6 ayda. çok da koruduğunu düşünmüyorum 😃

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @charon, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      @divionyedi tr gibi ülkelerde dolar tutan zarar etmez, kendisi enflasyona karşı korumuş olur.
      dolar bazında harcamam hiç değişmedi yıllar boyu.

      enflasyona karşı bile korumuyor artık. dolar kazanmama rağmen gitmeyi isteme sebeplerimden biri de bu.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      126 gün kalmış vay be. zaman hızlı geçiyor ve farkına varamıyoruz, sadece hayatı biraz daha ucundan kaçırmaya devam ediyoruz. neyse ki pes etmek yok.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @debbieLA77, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      arkadaşlar herkese günaydın yeni bir konu atıyorum ortaya hem değişik bilgileri olanlarda paylaşım yapmış olur. 50 k param var efsane ingilizcem var turist vizem var ve legal bir şekilde turist vizesiyle abd ye giriş yapmak istiyorum... ve ardından statü değişikliği yaparak ülkede kalmaya çalışmak istiyorum ne tavsiye edersiniz... kursa yazıl okula yazıl demeyin... derhal çalışma vizesi almam yada bir şekilde çalışmam lazım çünkü bu para bana sonsuza dek yetmez... siz olsanız ne yapardınız mesela ilginç fikirler gelebilir eminim 🙂

      Bu konuyu devam ettirelim takipçisiyim 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      ilk seferde kazanacağım ben ya, aldım kabul ettim 777

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @aldaci-0, içinde söyledi: Dolar Çıldırdı

      20.40 olmuş bile.

      zamanın bu denli hızlı geçmesi ve aynı orantıda yükselmesi inanılmaz 😃

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” Olmak

      @Berk-Şendil merhabalar, ben danışmanlık firması aracılığı ile başvurdum. sektör olarak şanslıyız Hollanda açısından.

      Avrupa içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” Olmak

      @pnktr 5 sene içinde zaten eb3 başlatma gibi bir girişimim olacak. tabi üste kalacak para da hayatımı idame ettirmem için Amerika’ya geldiğimde.

      Avrupa içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: Hollanda’da “Yüksek Nitelikli Göçmen” Olmak

      @mehmetatal senelik 75k euroyu geçince %49.5 oluyor gelir vergisi 😃

      Avrupa içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @selamibasaran verce abi artık nabalım kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez 😃

      @ayvalik10 teşekkür ederim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      aldaci. 0
      aldaci. 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5