
Birgariphayat
@Birgariphayat
Hayatı tam anlamıyla yaşadım demek istiyorsan doğduğun yerde ölmeyeceksin.
Birgariphayat tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Biraz para birikimi yapmak adına inşaat işine girdim.Eğer(özür dileyerek) k*çım dayanabilirse 6 ay içinde 4500$ gibi bir meblağ biriktirmeyi düşünüyorum.Kacak göçek artık bu ülkeden gitmek istiyorum ama bu para yeterli olur mu bilmiyorum.Onun dışında ruhumda bir yorgunluk, karamsarlık havası hakim.Ben artık önümü göremez oldum,kafam çok karışık.Çevrem yok, konuşacak kimse yok, değer veren, değere değen birisi yok.Ben bilmiyorum arkadaşlar...Keske ağlama duvarı diye başlık açılsa da kimseyi rahatsiz etmeden oraya doldursam kelimeleri.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese mutlu huzurlu ve sağlıklı bir gün diliyorum.Ramazan bayramınız mübarek olsun
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzun bir düşüncenin ardından hayalperest olmayi bırakıp daha realist adimlar atmaya karar vererek %2'lik piyangoyu beklemekten vazgeçtim.Elimde küçük bir imkan var ve bunu kullanarak rotayi Almanya'ya çevireceğim.Eger olurda kazanırsam prosedüre orda devam ederim.Olmazsa da ki görünen köy kılavuz istemiyor hayatima gelişmiş bir Avrupa ülkesinde devam etmek hiçte kötü görünmüyor;Sonuclar açıklandığı gün gelip kazananlarin mutluluklarına ortak olacağım.Onun dışında forumda artık eski tadı veremez oldu.Yani uzun lafı kısası arkadaşlar birbirimizi her ne kadar yüz yüze tanimasakta uzunca bir süre beraber vakit geçirdik,yardimlastik,büyük bir aile olduk.Benim için artık kabuk değiştirme zamani.Hayatiniz beklediğinizden daha güzel şeyler getirsin.Görüşmek dileğiyle...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Greencard ve Amerika hayali kuran herkese günaydın dileklerimizi iletelim...
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 Bu teselli cümleleri ne yazik ki safsatadan ibaret.Size saygısızlık yapmıyorum lütfen beni yanlış anlamayın ama %1 ihtimali olan bir şeyin çıkmaması hayırlı-hayırsız ilişkisinden çok,matematiksel imkansizlik nedeniyle oldu.Kendinizi daha iyi hissetmek ve ruhsal sağlığı korumak için elbette dua edebilirsiniz ama güzel bir B planının duadan daha fazla katkısı olacağı kanaatindeyim.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Para biriktirmek için inşaatta çalışmaya başladığımı yazdığımın üzerinden henüz 1 hafta gecmeden ayrılma kararı aldım.Çalışma saatleri 9:00-18:00 aralığı diye geçiyor ama henüz o saatler arası calismadim.Temel olduğu zaman 6:00 da başlayıp hemen hemen her gün saat 21:00 civarında bırakıyorum.Herkes saat 18:00'den sonra mesai ücreti alırken bana bu işte acemisin denilerek fix 20.000 ödeme yapılacağını soylediler.Saat 06:00-21:00 saatleri arası 20.000'e calisiyorum yani:( mesaim yok,tatilim yok.Ayda 800$'a günde 15 saat çalışmam isteniyor
Bir an evli olduğumu ve hayatım boyunca bu işi yapmak zorunda olduğumu hayal ettim de... -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Artık siteye eskisi kadar bakmaz oldum.En son baktığımda sayaç 111 günü işaret ederken şuan bu sayı 90'larda yer aliyor.Farkinda olmadan çıkmayacağını içten içe kabullenmiş olmalıyım.Kaldi ki çıksa bile gidebilecek enerjiyi kendimde bulabileceğimi sanmıyorum.Var mi benim gibi ruhu yorgun olan.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı

Bir Harikalar Diyarı
Central Park, New York -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzun bir zaman diliminden sonra herkese tekrardan selamlar arkadaşlar.Bu yıl pek içimden gelerek başvuru yapmamıştım açıkçası.Haliyle de insan saymadigi zaman günlerin nasıl geçtiğinin farkına varamiyor.Sunun şurasında 6 gün kalmış ve forumda eskiye nazaran pek sakin geçiyor.Bu yıl üçüncü kez başvurumu yaptım ve dürüst olmak gerekirse forumdaki dosya taşıma, eyaletlerin yaşam koşulları vs hakkındaki soruları yüzümde büyük bir tebessümle okudum.İnsanin içinde heyecan ve umut olması çok güzel ama bir dost tavsiyesi fazla kaptırmayın kendinizi büyük ümidin hüsranı da büyük oluyor kendimden biliyorum;matematik bizden yana değil:)
Birgariphayat tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla yok bee daha bakadim.Bakayim aticam söz

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hnbs gören çıksın arkadaslar kasıyor

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben bakamıyorum site çöktü.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sayaca cok aldanmayın arkadaşlar.Saatler 19:00'ı gösterdiği zaman hem bu site hemde resmi https://dvprogram.state.gov (EDIT_20250503PDT0558_admin) sitesi çökücek.Yani çoğumuz saat 22:00 sularında kontrol edebileceğiz.Bunun için sayaca 3 saat daha ekleyin siz

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandıyavaştan havaya girelim bakalım

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkes bir an önce sayaç sıfırlansa da sonuca baksak diye heyecanlanirken,o sırada hayal kırıklığının etkisini iliklerime kadar hissedeceğim endişesi ile sayacın sıfırlanmasını istemeyen ben...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Benim Instagram reelsim şu siralar neden sürekli ABD videoları çıkarıyor ki karşıma.Ya havalimanı anonsu çıkar "layds and gentlemen welcome to Chicago airlines"der ya da Florida yeşillikleri, Özgürlük Anıtı,Manhattan vs çıkar.Hiç uygun zaman değil,gereksiz heyecan yapmak istemiyorum

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Biraz kafa dağılsın mantığıyla internette gördüğüm bir soruyu sizlere yonelteyim;
"Bir şirket, pazar lideri bir rakibe karşı yeni bir ürünle piyasaya girmek istiyor. Sizce bu durumda nasıl bir strateji izlemeli? Fiyat, konumlandırma, hedef kitle, dağıtım kanalı gibi konularda neleri önceliklendirirsiniz?" Bakalım kimler girişimci ruha ve özgün düşüncelere sahip.Fikirleri alalım arkadaşlar


Amerikaya Gidiyoruz on Instagram