• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ahsenaydgdu
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 18
    • Takipçiler 58
    • Konu 1
    • İleti 1838
    • En İyi 998
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 1

    ahsenaydgdu tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerika'da Muhasebecilik / CPA

      @salih-atilla selamlar atilla bey, sistemler birbirinden farklı olduğu için, burda da zannımca bir kurs alırsanız iş bulmanız daha kolay olur. Empati kuruyorum suan ben bu durumda olsaydım işe başvurduğumda bana neler yapsbildiğimi sorduklarında söylediklerim onların işine yaramazsa geçmiş tecrubeler onların nezdinde bi işe yaramayabilir. O yüzden burasının sistemi hakkında fikir sahibi olmak için bir seyler okumak yada kurslarla desteklemek gerektiğini düşünüyorum..

      Diğer Meslekler içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: Amerika'da Muhasebecilik / CPA

      @Elif-Unal tebriklerrr elif hanımmm bu başlıkta nihayete eren birisini görmek beni en az kendim başarmışım kadar sevindirdi. Süreç bir hayli uzun ama biz yeşilkartforum kadınlarından kaçmazz 🎉🎉 başı çektiniz tebriklkler 🌸🌸🌸🌟
      Amerikalıların bile geçmekte zorlandığı çokzor 4 sınavı 8 ayda verebilmek gerçekten alkışlıyorummmm sizii darısı başıma inşallahhh :)))

      Diğer Meslekler içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 vaktin olsaydı eminim başı çekerdin abi biliyorum seni çünkü 🙂 burda los angelesta çok fazla çok güzel genelde yeni etiket ürünler toplandı, en son termal kamare alıyorlardı. Gerçekten tek yürek oldu herkes ama diğerlerininki gibi sağ cepten sol cebe değil harbi tek yürek ❤️

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Zelene aynen öyle bende çok şükür ediyorum iyiyiz yavrum iyi ama çok acı şeyler yaşandı unutmak çok zor.. bu felaket herkese bir şeyleri hatırlattı ders verdi ama keşke bukadar kaybımız olmasaydı bu kadar ağır bi bedel olmasaydı..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @daydreamer buralara geleceksinizdir inşallah görüşmekte nasip olsun ❤️

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Zelene valla 10 gündür çok buruk içimiz yani çok uzun cümleler kuramadık öyle şok halinde olanı biteni takip ettik elimizden geldiğince nakdii yardım ettik losangelesta toplanan yardımların ayrışmasına gittim geceleri o yüzden internette çok yoktum 🥹

      @MySea evet abicim çok değişik başlangıçlar duyuyoruz öğrenci arkadaşlardan salonda yatıp evinin odasını kiralayan, 1 sene üstüne başına bişey almayan, arbasını kiraya verip downtownda toplu ulaşım kullanan..çoğu için losangeles zor bi başlangıç olmuş ama hepsi şuan keyifli ve hallerinden memnunlar, darısı başımıza diyelim..

      @tolgasatir malesef devam ediyoruz mecburiyetler peşini bırakmıyor çünkü..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 aleykumselam abicim sende burcu ablaya çok selamlarımı söyle, bebek görmeye geleceğiz inşallah insan elindeki büyüyünce minik bebek özlüyormuş bizmki artık 1 metre oldu 😂

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: 6 Şubat 2023 Gaziantep - Kahramanmaraş Depremi

      Yazdım yazdım sildim ne denir ki her kelime fazlalık geliyor kalbimiz acıyor, paramparça hissediyorum.
      Kızıyorum kimsede bu ihmalkarlığı üstlenmedi yüzleri kızarmadı pişkin pişkin çaldılar söylediler. Sadece insanları düşünen tek derdi yardım etmek olan insanlara saldırdılar, kendi karalarını onlara sürmeye çalıştılar, takip etmeyi bıraktım artık midem bulandı.
      Ülkemin canım vatanım türkiyemin başı sağolsun.. allahım bizleri türlü müsibetlerden daha beterlerinden korusun inşallah 🙏🏼

      Gündem içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      Kendimle alakalı güncellemeleri aktarmam gerekirse, yıl başından beri telefon notlarıma günlük yazıyorum. Yarın öbür gün bu acı tatlı günleri hem yad etmek için hemde kızımıza anı defteri gibi düşündüm. Change of başvurumuzu yaptık hayırlısıyla sonuçlarımızı bekliyoruz 🙏🏼 yukarıdada belirttiğim gibi culver bölgesinde bir kız arkadaşım kendisine ev tuttu 2+2 onun yanına çıkıyoruz. Biraz durumları ayarlayınca o bana cosigner olacak kend evimizi tutacağız ama yazı bulur diye düşünüyorum. Onun dışında hergun aynı şeyleri yapıyoruz henuz hollywood signi görmedim desem yalan söylemiş olmam. Bu yeni evle beraber elimiz daha da bollaşacak inşallah daha çok boş vakit yaratabileceğim kendime ondan sonra kafadaki planlarımıza yoğunlaşacağız diye düşündük eşimle beraber, bu 5 aylık süreçte inişli çıkışlı bir çok şey yaşadık her an her konuda destekçi olduğu için ne kadar şanslı hissettiğimi anlatamam, gelmeden önce çok zorlamıştı beni ama çok şükür sevdi buraları ve hızlıca adapte oldu yani şuan keyifler yerinde sadece 10-15 gündür şu olan felaketlere canımız sıkkın.. allahım bir daha böylesi bir felaketi esirgesin inşallah 🙏🏼

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 paylaşımları okudum sonra gözüm abone ol tuşunu aradı normalde yemek yerken youtube bakardım ama postlarını okumakta öyle bir etki yaptı abicim👍🏼
      Sen zaten çok zeki bir insansın yaş tahtaya basmayacağını tahmin ediyordum ama bu hıza şapka çıkarmak lazım.. 👏🏻 yeni evinizde düzeninizde huzur mutluluk sağlık bol bol güzel anılar biriktirin inşallah 🙏🏼
      Bizde şuan 2500 olan kiramızı 2 tane bnmkiyle yaşıt cocuğu olan bi kız arkadaşımla eve çıkarak yarı yarıya indiriyoruz. Böylece kendimize daha çok vakit ayırabileceğiz, amerikada yaşayan sevdiklerimizin yanına gidip onları göreceğiz memleket hasretini böylece körleyeceğiz inşallah 🙏🏼

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @daydreamer 10 ağustos vizeleri aldık. 7 eylülde girdik. Bende giremedim uzun zamandır siteye zaten 10 gündür yıkılmış vaziyetteyiz. Yakınlarımız iyiler ama ülkem için başına gelen bu inanılmaz felaket için aşırı üzgünüm. Bi siteye bakayım diye girince gördüm smdi bende 45. Sayfada kalmışım ordan sona doğru geliyorum.. sormak istedikleriniz varsa mesaj atabilirsinz 🫶🏼

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Alper-Bayram bey başınız sağolsun babacığınıza rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun 🙏🏼

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 şu tadımızın son derece kaçık olduğu dönemde bu haberi almak gerçekten beni mutlu etti abicim tebrik ederim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman nasipse şubatın ilk haftası başvurmuş olacağız yani okuldan ı20 göndermesini bekliyorum suan 🙏🏼 onlarda bugn yarın göndeririz dediler bakalım..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @waterman şubat başında bsşvurmuş olurum inşallah smdi okuldan ı20 almaya çalışıyorum onları bekliyorum

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @academicus hayırlıı olsun öncelikle arka oda konusu biraz can sıksada sükür sorunsuzca giriş yapmışsınız, sizin eski postlardan hatırlıyorum ücretsiz konaklama durumu vardı galiba çok iyi bence los angelestaki sorun kiraların uçuk olması sizin ücretsiz konaklama harika denk gelmiş, böylece yaşam maliyetleriniz oldukça az olabilir hele bide hybrit bi araba alırsanız harika, 40$ depo dolduruyorum 1 hafta yetiyor. Bizm 4 ay bitti losangelesta hala çok yeni sayılırız, Vaktiniz olduğu bir vakit tanışmak isteriz 🙏🏼 tekrardan hoşgeldiniz,
      Not: bu arada dün gece bende uyuyamadım yagmur ve ruzgar camları kırıcaktı nerdeyse 😂 ama neyseki havalar düzeliyor 💃🏻

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @dytmelek ah ablacım burdayız ama tek çare lottery gibi görünüyor 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: California

      @ayvalik10 bana kefil olması gerekir ev tutarken gelirini vs kağıt kürek bir sürü şey var abi böyle bir şey gerçekten akrabandan bile istemek çok zor, allah korusun bir şey olduğunda ev sahibi direk onun kapısına dayanır kira için zaten ben kimseyi böyle sıkıntıya sokmam ama allah korusun dünyanında binbir türlü hali var kaza bela allahım korusun.. bu yuzden böyle şeyler teklif edilecek gibi şeyler değil, çıktık geldik kendi göbeğimizi kenndimiz kesicez 🙏🏼

      California içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: California

      @ayvalik10 abi daire buluyosun ama turiste vermek istemiyorlar 1. Bu
      2. Verenlerde 2x 3x depozito istiyor..

      California içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @burak-arslann insan keşke kalsaydım diyor bide güzel zamandı 2019 🥹

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      ahsenaydgdu
      ahsenaydgdu
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 91
    • 92
    • 1 / 92