BANGKOK 2 ARALIK SAAT 8:00'a RANDEVUMU ATADI DOSTLAR
Eyupp tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İnşallah yarın Bangkok'a uçuyorum dostlar, orada olan arkadaşımız var mı forumdan?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bangkok’dan mülakat alan arkadaşlarımız excel tablosuna da bilgileri işlese herkes için takibi çok daha kolay olurdu. İstenen belgelerde oturum olup olmadığını teyitleyebilirsek en azından devamında gelecek kişileri de aydınlatır biraz daha. Çok teşekkürler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@emels Abi normalde bu başlık altında yeni bir bilgi vermezsem yorum yapmam ama bu Case Number neymiş Allah aşkına hahahaha. Umarım Amerika yolculuğunuz başarıyla geçer.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Trump’ın verdiği bazı kararları kendi vekilleri Cumhuriyetçiler bile sorgulamaya başladı, Trump’ın güven oyu belki de en diplere ulaşmış durumda.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp @Parvina-Rafikovna @ucangeyik Hızlıca geri dönüş yapıp bana cevap veren herkese çok teşekkür ederim. Bangkok'ta kalmaya devam edeceğim. Risk almayalım hiç ufak olsa bile.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Biraz evrak toplama süreciyle uğraştığım için bunları sakin kafayla okumak istedim. Cevap veren bütün herkese çok teşekkürler şimdiden.
Forumda kalabalık olmasın diye tek mesajla yanıt vereceğim.
@akara Ben Miami'ye karar verdim ilk senelerde oda'da kalmaya da okayim. Büyük ihtimalle ileride eyaletimi değiştirmeyeceğimi, kurulu düzen kurunca insanın bırakmasının bayağı zor olduğuna karar verdim. En azından Türkiye'ye direkt uçuşu olan, hem Turistik hem Kalabalık (Uber,Bolt,Lyft için) ve delivery işleri için güzel bir yer olabileceğini düşündüm. Okula tekrar başlamayı gidince araştıracağım. Çok teşekkürler!
@Serapp ABD ordusu hem eğitimleri zor gibi, hem de Türkiye'de kalan ailemin yüreğine indirmek istemiyorum. Vatandaşlık konusunda acelem yok, benefitleri cidden iyiymiş onu kontrol ettim. Ama maalesef benim yapabileceğim bir iş değil. Çok teşekkürler öner için!
@sadıkkurtoglu İngilizcem neredeyse ana dil seviyesinde.
@erenotti Maalesef askerlik benim için bir seçenek değil en azından şuanlık. Eğitim konusunda haklısınız, Marmara'da okuyordum ama büyük ihtimalle ABD diploması çok daha faydalı olacaktır benim CV'me. Austin'i o kadar fazla arkadaşım önerdi ki Miami'ye karar vermeme rağmen Austin için hala düşünüyorum. Çok teşekkürler öneri için!
@ozgurs Genel olarak motive eden bir yazı olmuş onun için çok teşekkürler öncelikle
Oda kiralama kısmına kesinlikle katılıyorum, piyasa ve ekonomiyi iyice araştırıp gitmeden bir oda kiralarım diye düşünüyorum. Umarım derslerimi kabul ederler, o senaryoda hayatım çok daha hızlı ilerler cidden. Artık ilk yıllarda çalışıp çabalayıp, düzeni kurduktan sonra biraz daha sefasını sürerim diye düşünüyorum. Delivery uygulamalarında sıra olduğunu bilmiyordum. Çok teşekkürler önerileriniz için!@ATS16 Konu başlığını tekrardan kontrol edeceğim teşekkürler!
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@koci Öncelikle çok geçmiş olsun. Dolaylı yoldan da olsa aynı kaderi yaşadık neredeyse. Bangkok'ta mülakat alanında interview yapan memurlar vize türüne bakmadan bütün vizelere mülakat yapıyorlar. Bence imkanınız varsa pasaportunuzu alıp hiç beklemeden Türkiye'ye dönün (ben de öyle yaptım) en kötü kargolama ihtimalini düşünüyorum ben şuan, vizemiz issued olsun yeter ki tekrar bangkok'a gitmeye bile okayim. Süreçte ben de istediğiniz desteği sağlayabilirim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Göktuğ-Yılbaşı Teşekkür ederim bilgilendirme için, hayırlısı olsun artık ya bizden çıktı olay. Forumu hergün takip etmeye çalışıyorum olabildiğince ama o arkadaşı görmemiştim, gözden kaçmış sanırım. Amerika'da karşılaşmak dileğiyle.
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
ALT YAZILI | ABD Başkanı Trump: “İnsanların ülkeye yasal yollardan gelmesine ihtiyacımız var.
Ama alışveriş merkezlerimizi, çiftliklerimizi havaya uçurmayacaklarını da göstermeleri gerekiyor.”
Burada spesifik olarak Diversity Visa demiyor ama bence güvenlik araştırma sürelerini uzatıp açmaları gerekiyor eğer sözünün arkasında yasal göçmen istiyorsa.
Eyupp tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı AlmakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Serapp Cidden en sıkıntılı süreç benim oldu sürenin de daralmasıyla... Hayırlısı olsun, masraf kısmını gözden çıkardık mecburen artık herşeye hazırız.
-
RE: Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı AlmakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@ATS16 ahhaha Hocam bendeki bu şanslı şanssızlık ile, sağlık raporumun son gününde onay almayı bekliyorum.
Çeviri konusunda haklısınız. Yaptırıp yollayayım. Yolda da belge kaybolmazsa

-
RE: Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı AlmakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Almanya'dan gelen sicil kaydını çevirmemize gerek var mı? Üstündeki bilgilerin çoğunluğu ingilizce/almanca olarak yazılmış birkaç şey sadece full almanca
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 kötüyü çağırmayayım ama o zaman tahminim, Makedonya’nın da 75 ülke arasında olması sebebiyle büyük ihtimalle kimse immigrant randevusuna gidemiyor vatandaş, personelin haberi bile yoktur. Keşke açılmış olsa… Bence yakın zamanda yine de açılacak gibi duruyor.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Aslan-3 Yakınlarda başka kimsenin mülakatı olmadı mı ya merak ettik açıkçası
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mesut57 Teşekkürler öneri için. Sanırım bu yılın en şanssız şanslısı benim oldum DV sürecinde

-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Aralıkta verdiğim üzücü haber ve üstüne gelen pause sonrası, Aralık ayından beri beklediğim Alman Polis Kaydım sonunda geldi... Şimdi kargolasam mı (yolda kaybolma ihtimaline karşı pek emin olamadım, Almanya 4 ayda bir evrağı yollayabildi...) Sizce bu polis kaydını nasıl göndermeliyim?
Bangkok konsolosluğunu ise Polis Kaydımı aldığım konusunda bilgilendirdim yollayabilirsiniz dediler.
Dear Applicant,
Now, your case is pending for passport and police certificate. However, DV visa category is still suspended. Please, keep the passport with you until the policy is lifted. We will wait for your German police certificate.
Regards,
Immigrant Visa Unit
U.S. Embassy Bangkok
Consular Section -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@joseph-universe Alma şansınız varsa kuşkusuz alın
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@HALİT-Ozgur Maalesef 15 Aralık'tan beri hala Almanya'yı bekliyorum, pause olduğu için çok acele ettirmedim zaten uzun bekleme süresi olduğunu biliyordum ama artık 12 haftayı geçince Almanya'daki yakın arkadaşlarımdan birine ofisi arattım 2-3 haftalık bir süre verdiler. Umarım yakın zamanda gelir. 25 Mayıs'ta da muayenem bitiyor iyice zaman sıkışmasına girdik.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@HALİT-Ozgur Sizi bir bakıma adli sicil kaydı uğraşından kurtardıysam ne mutlu bana
Umarım en yakın zamanda hepimiz vizelerimizi alırız.