@vPhoenix, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Bilmiyorum benden yaşlısı var mı? 31 yaşımdayım hala bir ümit bekliyorum. O sene bu sene olsun lütfen.
31 mi? Benim o yaşta Almanya fırsatım vardı. Henüz 6 yıllık TSK da memurdum. Büyüklerim "Ne işin var Almanya'da. Askeriyede çalışıyorsun daha ne istiyorsun " deyip vazgeçirmişti.
Şu an 54 yaşında bir emekli memur ve 10 aylık ikiz torun sahibi bir dede olarak 19:00 da "You have been randomly selected " ekranını görmeyi bekliyorum
görsel url)







