• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. AhmetGS17
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 82
    • En İyi 46
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    AhmetGS17 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Delice bir şey geldi aklıma sabah sabah.
      Hani olmaz da sesli düşünüyorum diyelim,🙄😁
      Trump ve Türkiye yakınlaşması mı diyelim son dönem olanlar mı diyelim;
      ABD Türk vatandaşlarına belirli kriterler çatısı altında sınırlı sayıda direkt oturum başvuru kontenjanı tanır mı? Sadece Türkiye değil bir kaç ülke için de yapabilir mi diye aklımdan geçti. Ben böyle uçuk kaçık şeyler düşünürüm bazen 🤣😂😅

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Yok yok kesin şey diyecek bunlar;
      "Önce geçen yıl kaybedenleri alıyoruz, çekilişsiz"
      😇😂😂😂😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Dil elbette önemli ama yukarıda bahsedildiği üzere meslek öğrenme bence de yabancı dili geliştirmekten daha önemli. Bakın yabancı dil bilmek demiyorum; Geliştirmek. Elbette üç beş bir şeyler bileceğiz. Misal A1-A2 seviyedeysek "Aman 1 yıl içinde C1-C2 olmam lazım telaşına gerek yok. Meslek, özellikle yine yukarıda belirtildiği üzere boya, badana, elektrikli ve mekanik eşya onarımı vb işlerin gerçekten orada para kazandırdığını biliyorum.
      Dil konusuna dönecek olursak ben de neredeyse 2 yıldır Duolingo ile çalışıyorum. Ona göre ben C2 falan oldum. Ama değilim. A2'den B1'e tam bir geçiş yapabilsem öpüp te başıma koyacağım. Konuşma pratiği yapmıyorum. Ama asla telaş endişe de yapmıyorum. Alt yapıyı tabiri caizse içini dolduruyorum. Çanta dolu olursa onları kullanmaya kalır işim. Ben bu mantıkla bakıyorum.
      NOT: Orada Super sembolüne aldanmayın. Hayatım boyunca 1 kuruş bile ödemedim Duolingo'ya. 1 yıl arkadaşım aile planına dahil etti beni. Kalan zamanda da ücretsiz versiyonla devam ettim. Arada 1 haftalık Süper deneme veriyor. Falan filan.
      ![alt metni](görsel url)image.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Aydın-0 O zaman yine bir sorun çıkacak. Örneğin ben eşim ve 28 yaşındaki kızım için de başvuru yapacağım. O zaman her birinin kredi kartı olması gerekir. Ama zaten temel mantık başvuruları kısıtlamak ise bu amaçlarına uygun olacaktır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Bu arada arkadaşlar şu 1 $ mevzusu nasıl olacak. Kafama takıldı. Normal karttan 1 $ karşılığı miktar mı çekilecek. Alışveriş yapar gibi. Yoksa dolar hesabı açmak mı gerekir

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Ozden-0 30 kasım mevzusu doğruysa o tarihten sonra açılabilir. Diğer yandan 1 ocak' ı bekliyor olabilirler mi diye de kafam karışıyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Witch-Lilith, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası

      Ben ne dedim pasaport gelecek dedim dimi !!! Bu adam görüntüleri sızdırmış ve pasaport giriş yeri ve para ödeme yeri var 03:55 saniyeye bakın. Sızmışşşş.

      18 Haziran 2025 tarihinde başvurunuz alındı yazıyor. Edindiği bilgiler olabilir ama üzerine tamamen varsayımsal bir tasarımla kendince birşey hazırlamış. Yani videodaki tüm herşey doğru diyemeyiz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Muhtemelen Washington DC yerel saatine göre 8:00 veya 9:00 gibi yani bize göre 16:00 veya 17:00 gibi açılır. Ama tam tersine mesai bitiminde de açabilirler. Yani bize göre gece yarısı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      İş, dil ve ABD' güvenilir tanıdık desteği konularında sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Yeşil pasaport sahibiyim. Seyahat konusunda da sorun olmaz. Özellikle aktarmalı uçuşlar için. Çekiliş sonucu hakkımda olumlu sonuçlandı yeter ki.
      Bu arada sesli düşünüyorum;
      Acaba son düzenlemeler vize randevusu bekleme süresini kısaltır mı?
      Son olarak ben bu yıla özel ABD yeşil kart ve devamında oturum kazanan Türklerin sayısında yüksek rakamlara ulaşılacağını düşünüyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      "Geçen yıl başvurup kaybedenleri öncelikli olarak alacağız" derlermiş 😛

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Fotoğrafı kendi çeken var mı aranızda arkadaşlar.
      Geçen sene sözde arkadaşım olan bir fotoğrafçı çekip bilgisayar ortamında dijital olarak bana attı ve bunun için 250 TL aldı. Bu kez o tongaya düşmek istemiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Herkese selam. Geçen yıl ki hayal kırıklığı ardından bu sene tekrar şansımızı denemek üzere buradayız.
      Ben geçen sene kısa zamanda başvuruyu hallettim ama bu sene beceremedim. 1 $ olayı değil. Bir türlü başvuru ekranına düşemedim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Yani göçmen sayısını milliyete göre orantılı tutmaya yönelik sanırım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Herkese merhaba. İlk başvurumuz "Has Not Been Selected" oldu
      Her şeyin hayırlısı diyelim.
      Ekim ayını bekleyeceğiz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Kızım da başvurmuştu. O da "Has Not Been Selected"

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      O değil de ABD açıklama yapıyormuş Türkiye'den tüm başvuruları kabul etmeye karar verdik. Başvuru numarasıyla tüm Türkler gelip 6 ay içinde işlemlerini başlatsın.
      .
      .
      .
      .
      Sonra hanım uyandırdı hadi kalk hani sonuçlara bakacaktın
      Baktım.

      image.png

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @vPhoenix, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası

      Bilmiyorum benden yaşlısı var mı? 31 yaşımdayım hala bir ümit bekliyorum. O sene bu sene olsun lütfen.

      31 mi? Benim o yaşta Almanya fırsatım vardı. Henüz 6 yıllık TSK da memurdum. Büyüklerim "Ne işin var Almanya'da. Askeriyede çalışıyorsun daha ne istiyorsun " deyip vazgeçirmişti.
      Şu an 54 yaşında bir emekli memur ve 10 aylık ikiz torun sahibi bir dede olarak 19:00 da "You have been randomly selected " ekranını görmeyi bekliyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Witch-Lilith, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası

      @AhmetGS17 ben 4 yıllık vardı okudum 😃

      İşin espirisi tabi. Bizim zamanımızda teknik liseler 4 yıllıktı. Ben 1988 mezunuyum. 35 yıl elektrik tecrübem var. 24 yıl TSK da memuriyet.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Çok sevdiğim bir söz var;
      " Olduğu KADAR olmadığı KADER "

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @yesQyes, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası

      Birsorum olacak 40 yaş üzeri lise mezunları ozaman liseyi 3 yıl okuyup mezun olmuştu biryerde görmüştüm lise 4 yıl olarak okuma şartı falan yazıyordu lise diploması 3 yıllık mezun olduğunda kabul edilmiyecek mi ??? bu mantıklı mı sizce ?? ozamanlar lise 3 yıldı çünkü

      Mesela ben de 3 yıllık meslek lisesi mezunuyum. Tatlıses'in dediği gibi 4 yıllık vardı da biz mi okumadık 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      AhmetGS17
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5