• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Oradaki
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    O
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 264
    • En İyi 170
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Oradaki

    @Oradaki

    353
    İtibar
    479
    Profil Görüntülemeleri
    264
    İleti
    2
    Takipçiler
    2
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Ankara

    Oradaki Takip etme Takip Et

    Oradaki tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      hayırlısı...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2020 bekleme odası

      221 saat sonra You have random selected yazısıyla karşılaşıp, kendimi dışarı atarak ıssız bir yerde sesim kısılana kadar bağırmak istiyorum 😂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: ABD'de 5 Sene Sonrasi Hedef

      Hedeflerin hepsi değişti 🙂 eskinin görünmesini istemediğim için editliyorum.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Sayın @Labrador Bence yanlış düşünüyorsunuz. İnsanların memleketlerini ülkelerini özlemesi kadar doğal bir şey yok. Bu dönecek seviyeye gelse bile hayat kendisinin karar kendisinin. Herkes siz gibi iradesine sahip veya özlem çekmeyecek duyguları yoğun yaşamayacak değil. Siz bunu başarabilirsiniz ama herkesi aynı kefeye koymamak gerek. Bu durumdan şikayetçi olanlar zamanında gözlerini karartıp gitmiş zamanla adaptasyon sürecine yenilmiş umduklarını bulamamış olabilirler. İsteğinizi ve bu tarz insanlara kızgınlığınızı anlıyorum. Bence biraz daha sakin olmanız ve psikolojik açıdan rahatlamanız için bunları düşünmemenizi tavsiye ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Kaldı şurada 2 gün 😊 Kafalarda trilyonlarca soru. Hayalleri gözden geçirme, ekleme çıkarma yapma. Arada bir umutsuzluğa düşme 😂 Sonra tekrar gaza gelme vs derken bir bakmışız ki You have been randomly selected.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Chromium Al benden de o kadar.
      Kursları vs araştırıp ingilizceyi dibine kadar kadar öğren sonra linkedin ile bir iş teklifi almaya çalış diyor içimden bir ses (neyseki sustu)

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Bir gün gideceğim Abd'ye 🙂 sanki annemden yeni doğmuş gibi... Türkçe hariç kimsenin ne dediğini anlamadan işaretler, mimikler vs ile anlaşarak iletişim kurmaya çalışacağım. Maruz kalarak ingilizce öğreneceğim. Belki sefalet içinde ağlayarak, gülerek aç veya tok bir kaç yıl geçireceğim. Sonrası güzel olacak 🙂 hayallerim öyle diyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Arkadaşlar umudunuzu yitirmeyin. Bu sene current olacaktır bütün numaralar inanıyorum 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2020 bekleme odası

      25 gün
      12 Nisan 2019 - 7 Mayıs 2019
      Günler çok çabuk geçiyor 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: GC Kazandınız Forumdaki Haliniz Nasıl Olur ?

      İmza güncellenir 😎 imojisi konulur.
      DV-2020 postuna da sonuç imzada yazılır 😂
      Sonra forum karış karış tekrar gözden geçirilir 😊 Ds260 form doldurma videoları izlenir 5 10 defa vb şeyler.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      O
      Oradaki

    Oradaki tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Başka ülkeden B1/B2 alabilir miyiz?

      Ah bu duyumlar 🙂 Turist vizesi bile alamıyoruz maalesef. Önden bi görsek de Gc çıkarsa yaşayabilir miyiz birazcık bilgimiz olsaydı. Üstelik merak ettiğimiz bir ülkeyi yaşadığımız ülkenin ekonomik, siyasi vb. problemleri yüzünden görememek çok acı. Almanya'dan B1/B2 denemeyi düşünüyorum. Daha önce Türkiye'den red aldım. Neden kendi ülkeden başvurmadın derlerse hem red aldığım için bekleme süresi, hem ziyaret ettiğim kuzenimin de Abd seyahati düşünmesi sebebiyle Almanya'dan başvuralım burada o kadar beklemeyiz ve beraber gidelim demesi ne kadar tatmin edebilir muallak. Tecrübe edinen olursa paylaşması hepimiz için bir fikir oluşur.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @charon Sanki biraz daha zor ama imkansız değil gibi. Ben bu yaz yaklaşık 3 hafta kadar Avrupa seyahati planlıyorum. Türkiye'de geçtiğimiz ay red almıştım. DS160 doldururken daha önce red aldınız mı sorusuna evet dediğimiz de 2 yıla yakın randevu alamıyoruz. Almanya'dan başvuru planlasam süre açısından problem olur mu acaba 2 yıl randevu vermeme ihtimalleri varmıdır 🤔 Kuzenim Almanyada yaşıyor, onunla beraber yeni yıla Newyork da girmek istiyoruz. Türkiye'deki şartlardan ve beraber seyahat edeceğimiz için buradan mülakat randevusu aldık desek mantıklı bir açıklamamıdır 🙂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @emrsvt B1/B2 için mi öneriniz WAT için acaba? Oturum yoksa başvurduğunuz ülkede B1/B2 için reddediliyorsunuz diye biliyorum.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @denizci10 Bende öyle tahmin ediyorum da yinede bir gelişme olabilme ihtimaline karşı sormak istedim 🙂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @ScienceNET Merhaba, tekrar randevu nasıl aldınız acaba ? 2 yıldan önce randevu alınamadığını duyduk ve gördük. DS160 formunu doldururken daha önce red aldınız mı sorusuna evet cevabını mı verdiniz? @denizci10 @Rushvisasnow 🙂 bilginiz varmı bu hususta?

      Ayrıca mülakat odasından kastınız bankolar mı? Oraya da girilmiyor önünde duruyoruz.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Oradaki, içinde söyledi: DV2020 bekleme odası

      25 gün
      12 Nisan 2019 - 7 Mayıs 2019
      Günler çok çabuk geçiyor 🙂

      diye diye 2023'e gelmişiz. Hala has not been 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Yerimizi alalım da belki başvurmam artık. Daha var gerçi fikrim değişir mi değişmez mi bilmiyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bir has not been selected de benden...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Herkese merhaba, B1/B2 reddimide aldım 🙂 Önden bi görmek isteğimiz de gitti maalesef. Kaldık Gc ye. Yarışmacı arkadaşlara bol şans diliyorum 🙂 Artık gelsin ya kaç yıldır bekliyorum. Ak düştü olmayan saçlarıma.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O
      Oradaki
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim @Bberturk
      @charon tabiki deneyeceğim tekrar ama malum red yediğimizde 2 yıldan önce randevu vermiyorlar. Ayrıca konsolosların fikirlerinin vize onaylama konusunda değişiklik gösterdiğini düşünüyorum. 2. Soru evlimisin, sonrasındaki sorular formalite gibi geldi nedense.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O
      Oradaki