• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. salih atilla
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 5
    • Takipçiler 17
    • Konu 0
    • İleti 527
    • En İyi 497
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 2

    salih atilla

    @salih atilla

    ⭐⭐

    1567
    İtibar
    1571
    Profil Görüntülemeleri
    527
    İleti
    17
    Takipçiler
    5
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    İnternet Sitesi yeşilkartforum.com Konum istanbul Yaş: 62

    salih atilla Takip etme Takip Et
    ⭐⭐ ⭐

    salih atilla tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      Aylarca banada sıra gelir bende deneyim yazabilirmiyim diye beklediğim o güzel an geldi
      başlamadan önce unganlar mülakat deneyiminde @yusufalak kardeşim aşamaları harika yazmış kendisi bu aşamaları çok titiz ve müthiş izlediği için bu deneyimi birlikte yaşamak benim içinde harika oldu ben muayene mülakatına takılırım hikaye dinlemem diyen kardeşlere yusuf kardeşimin numaralandırdığı aşamalarını okumalarını öneririm benim daha ziyade güzel hayaller yaşananlarla dolu güzel bir gezinti tadında olacak UNGANLAR yazısı altındada sağlık muayenesi deneyimim anlatacağım
      60 yaşından gün almış çıktığı gündür green kartı bilen ama günü gelmediği için hiç başvuru yapmayan tamam zamanı geldi deyip 2024 başvurusunu yapan her adımda allahına dua eden ağır bir misyonu yüklenmiş şu anda çok mutlu olan birinin deneyimi bazı konuları 3 temmuz mülakata bırakarak başlıyorum umarım sizleri sıkmam hata kusur varsa affola ...
      15 mayıs 2024 günü öğle saatinde başıma dert olan tansiyon illeti için yürüyüş yaparken tel çaldı arayan @yusufalak beni korkutan sözlerle başladı mülakat maili geldi
      5 dakika geçmeden kıymetli üstadım @caakmemo aradı mülakat maili geldi dedi bende şafak attı acele hatta koşarak ofise gittim kontrol için ceac baktım önce zannettimki benim numarayı atladılar sonra sayın üstadımı aradım aç yine bak diyince allahhh deyip açtım erik dalını kolay değil cn no 50xx 3 ay topun ağzında bekliyordum hemen anında covid randevusu alıp hatırlatma dozlarını sinovac olarak yaptırdık @yusufalak @caakmemo ile mutabıktık aynı gün ise unganlar mülakata birlikte girecektik tele konferans yaparak haziranın 6 sına unganlar randevusunu aldık ertesi günü başkent öğretmen evinden 6 hazirana rezervasyonlarımızı yaptık
      eşimin çok ısrarları sonucu otobüs yolculuğuna 5 haziranda gece saat 12 de başladık sabahın körü aşti otogara indik servisle kızılaya oradanda harika bir ankara sabahında
      yürüyerek kuğulu parka geldik ilk ben geldim 9 gibi @yusufalak geldi bu arada bizim üstad relaks bir vaziyette sivrihisardayım geliyorum diye mesaj attı benim randevu11.15 olmasına rağmen yusuf kardeşle unganlara girdim 4 kata çıktık kimse olmadığını görünce küçük bir rica ve dünyanın en tatlı hanımefendileri benden pasaport aşı kartımı isteyerek işlemlerimize başladı yaşımız 50 üzeri olduğu için düzen labaratuvara xray yönlendirildik bu arada kredi kartı ile 2272.20 tl ayrıca muayene için 18.236 tl ödedim sonrasında saat 11 de gelin diye bizleri azad ettiler kapı önüne indiğimde baktım üstad gelmiş relaks rahat nerdeyse randevuyu kaçıracak birlikte çıkalım dedim tecrübeli olduk ya oda saat 11 yetişsin diye işler hızlı gitti kan tahlili xray derken saat 11 geldi 4 kata çıktık ben ilk önce çağrılırım derken @caakmemo dediler yusuf bana baktı ne oluyor diye son gelen üstad ilk muayeneye girdi yanımda oturuyordu bu şans banada bulaşır dedim nazar değmesin etkiyi anında gördüm 2 sırada beni çağırdılar ben çıktığımda @yusufalak ve eşimim muayenesi çoktan bitmişti en çok ben kaldım içerde ama 4 çocuğunda muayenesi olduğu için ilk ben ve eşim çıktık dışarıya sonucun iyi olduğundan emindim sinyal doğruydu sonrasında başkent otele gittik sayın üstadımın rezervasyonunda problem çıktı ne olacak derken hatta ben iptal etmeyi bile düşündüm yer yoksa başka yere gideriz planları yaparken üstadıma şak diye suit oda kral dairesi allahım dedim sen hep bizle ol bizede bulaşsın yetmedi tabi akşam olduğunda şimşekler bir yağmur ankara ağlıyor üstadım dediki bak ankara biz gidiyoruz diye ağlıyor bizleri ağlayarak uğurluyor dedi yağmur rahmet bereket her insanı kalbinden vurur ey güzel allahım dedim yağdır dedim yağdır üstadın suit odası balkonunundan ankara ayaklar altında şimşektende tırsıyarak neşe içinde muhabbet ettik @yusuf alak çocuklar uyuyacak diye 2 kattaki benim odanın aynısı olan odasına gitti bende hayran hayran bakarak üstadın en üst kattaki suit odasından ayrıldım ertesi gün kahvaltıdan sonra üstad yanımda otelden çıkacağız hesap kesiyoruz biz emekliyiz deyince meğer en kral indirim emeklilere imiş 400 tl eksik ödedim dedimki üstad yanımdan ayrılma yollarda ne diken kaldı ne taş sonrası unganlara gidip raporları 6 yetişkin 4 çocuk firesiz aldık otelden çok memnun kaldığımız için 2 temmuza rezervasyonları yaptık 3 temmuzda ne olur bilemeyiz ama benim tek isteğim mülakat alıp sonuna kadar gitmekti artık gözüm arkada değil nasipse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden diyerek sağlık muayenesine geçiyorum

      U N G A N L A R

      ismim okunduğunda tansiyon ilacımı raporumu beyan ettim eşimde kol estetiği için epikriz raporu ve alerjik astım raporu ve 2 adet ilacını beyan etti
      odada son derece nazik hanım efendi tarafından boy ve kilo ölçümü yapıldı siyah bir önlük belden kuşaklı giyerken tersi yüzüne iyi bakın ve duvardaki uyarı
      levhalarına bakıp giymenizi tavsiye ederim sadece iç çamaşırı atletide çıkararak oturarak bekledim en az 20 dakika sürdü
      kapı açıldı alemin kralı bir adam dr mehmet ungan geldi hoşgeldiniz dedi uzanmamı istedi tansiyonuma baktı bana fiziki muayene yapmadı gözucuyla baktı steteskopla bile dinlemedi alkol sigara varmı dedi hocam hayatımda hiç kullanmadım dedim mali müşavirmişsiniz dedi eşiniz söyledi aklıma tamam çarpraz sorgu başlıyor dedim ama hiç öyle olmadı işiniz zor stresli tansiyon hapını al dedi sonra 1 dakika dedi ve geldi sol koluma difteri tetanoz boğmaca kızamık kabakulak kızamıkçık ve su çiceği aşılarını karma aşı olarak tek dozda yaptı eşime ilave olarak hepatit b aşısı yapılmış benim aklımda hala xray vardı hocam dedim ilaç bile kullanmadığım polen alerjim var dedim takılma onlara amerika hayırlı olsun hazırlan çık dedi gitti ben nerdeyse ağlayacaktım ve çıktım
      3 temmuz olur olmaz bilmem ama kuvvetli bir sinyaldi
      son olarak arkadaşlar mülakatta elimizi kaldırıp yemin edeceğiz doğruları söylemek lazım bence olumsuz olarak aranan bulaşıcı hastalık ama en çok aranan dürüstlüktü
      hakkımızda en az bizim kadar bilgi sahibi olduklarına inanıyorum sabırla okuduğunuz için teşekkürler herkesin işleri rast gitsin sevgiler saygılar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      en son 6 haziran 2024 yağmurlu ankara akşamında unganlarda kalmıştık sayın üstadım @caakmemo biz gideceğiz diye ankara ağlayarak bizi yolcu ediyor demişti ben ptt evraklarımı biraz geç aldım vizeyi pasaportta görmeden yazmak istemedim herkesin hayali gerçek olsun istiyorum kıymetli kardeşim @yusufalak ve üstadım @caakmemo mülakat deneyimlerinde süreci harika yazmışlar okumanızı tavsiye ederim benimki 60 yaşından gün almış hayat mücadelesi çocuklar derken gidemem diye hiç başvuru yapmamış artık zamanı geldi diye başvuran ve kazanan ve şu an çok mutlu olan bir adamın deneyimi olacak biraz geriye gideceğim hikaye dinlemek istemiyorum mülakatı anlat diyen kardeşlerimize mülakat deneyimi başlığı itibaren okumalarını tavsiye ederim
      herşey 2024 mayıs ayının 10 günü başladı o güne kadar bu bana çıkacak inancı ile hayatımı sürdürdüm ve çıktı biraz uğraşarak ds 260 formunu doldurup sorunsuz gönderdim form mükemmeldi açma gereği hiç hissetmedim benim bu sürecimde geçmişten gelen manevi bağlantılar vardı ve ağır bir manevi miras ilk okul yıllarında kafamda yurt dışında yaşama isteğim vardı hatta akrabam orta okul tahsili için hollandaya beni götürecekti malesef ırkçı saldırı sonucu hollandada başka yere taşınmak zorunda kaldılar gidemedim ilerki yıllarda abd vatandaşı arkadaşlarımın yanına mali müşavirleri olarak gidecektim ikiz kule saldırısı oldu pasaport elimde kaldı sonra kısmet değil deyip işimize hayatımıza devam ettim bu arada benim küçük oğlum bilgisayar mühendisliği okuyordu almanyada bir dersaneden ders vermesi için teklif gelince rotayı almanyaya çevirdik aklımda o zamanlar hiç amerika yoktu biraz eskliye döneceğim dedem ve ailemiz yunan makedonyası göçmenidir lozan mübadelesi ile geldiler türkiyeye oradaki soyumuz tarih boyunca osmanlı askeriydi (sipahi) balkan savaşı sonunda silahı bırakmadıkları için dedem ve halasını oğlu yunan makamları tarafından idama mahkum edilmişlerdi ikiside pire limanında gemiye binerek abd ye gitmişler dedem abde 5 yıl kalmış af çıkınca yunanistana geri dönmüş sonra lozan ve herşeyini kaybederek ana vatanına dönmüştü onun mirasını çok yadetmek istiyordum 60 yakın torunu var gittim mezar taşına sarıldım öptüm dedem gidiyorum dedim allah bana nasip etti var orda bir rızkımız halasının oğlu abd kaldı bir daha irtibatımız olmadı mutlaka göçmen kayıtları vardır belki orada akrabalar var onlarada inşallah ulaşırım abd ye giriş yaptıktan sonra işleri tasfiye edeceğim en kısa sürede kalıcı olarak yerleşeceğim bu arada yunanistan işine el atacağım oda amcamın mirası küçük oğlumla ekim ayı gibi gitmeyi planlıyorum yunan makedonyasındaki köyümüze gitmek istiyorum eğer sizleri sıktıysam affola mülakat deneyimine geçiyorum

      MÜLAKAT DENEYİMİ

      02.07.2024 tarihinde istanbuldan hizlı trenle gündüz saat 11 de ben ve eşim yola çıktık saat 4 gibi ankaradaydık yolculuk güzeldi treni herkese tavsiye ederim ankarada başkent öğretmen evine geldik yerimiz hazırdı benden sonra @yusufalak ve sayın üstad @caakmemo geldi lobide oturduk evrakları çek ettik muhabbet ettik akşamı maç var avusturya maçı bu maçı alırsak vizeyide alırız dedim maçı seyrettim evet kazandık sihir sürüyor şans devam ediyor sabaha kadar uyuyamadım gece yarısı evrakları tekrar kontrol ettim 6 .30 gibi lobiye indik baktım yusuf kardeş mehmet kardeş hazır ilk taksiyle ben ve yusuf ailesiyle ikinci takside sayın üstad konsolosluğa vardık beklemeye başladık önce bizi binanın önünde bekleme alanına aldılar 7,45 randevusu olanlar diye seslendiler demir pencereli camekanlı bir bölmeki kutuya pasaportları bırakıp sol tarafa geçtim o gün içeri ilk ben girdim xray kolay geçtik yanımızda kemer cüzdan bile yoktu sonrası güneşe giden 50 metrelik bir yolda yürüdük burada özellikle söylemek isterim sakin olun acele etmeyin çok hassaslar sol taraftaki kapıya birazda güç kullanarak açıp içeri girdim bankoda oturan hanımfendiye pasaportları verdim arkasına sticker yapıştırdı 2 adet sıra numarası verdi vize harcı ödemek için bekledim sıra numaram yandığında pasaportları 2 kişi için 660 abd dolarını verdim tavsiye ederim dolarla gidin biraz yedekli olsun beni tekrar sağ tarafa evrak teslimi için yönlendirdiler 5 dakika sonra numaram yandı arap asıllı olduğunu düşündüğüm 30 yaşlarda türkçe konuşabilen görevli tek tek evrak istedi inceledi telaşsız sorunsuz 20 dakika sürdü evraklarımızı aldı sonra mulakata çağıracaklar deyip bankoyu terk etti ben veznenin orda mülakatı beklemeye başladım 10 dakika kadar sonra numaram yandı ve beklediğim an geldi karşımda ayakta duran kulagında küpesi yüzünde gülümsemesi eksik olmayan 30 lu yaşlarda abd li görevli hoşgeldiniz diyerek mülakatı başlattı yanında tercüman hanımda vardı aralarında konuşmaları ingilizce hepsini anladım gaza geldim mülakatta ingilizce konuştum hemen çark etttim bana baktı gülümsedi önce yemin ettirdi sonra parmak izi verdik ilk sorusu kaç yıllık evlisiniz oldu 32 yıl dedim mükemmel olması gereken o dedi ne mezunusunuz dedi üniverste iktisat dedim iktisadı anlayamadı ekonomi diyince harika dedi bunları ingilizce söylüyor tercüman hanımefendi çeviriyor birikimin ne kadar dedi söyledim çok iyi dedi abd de nereye gideceksiniz tanıdığınız varmı iowa ya gideceğim arkadaşımız var dedim sormadı ama abd vatandaşlarının mali müşaviriyim sözleşmem var dedim gösterdim ilgilenmedi vizeniz onayladım dedi tercüman hanımda teyit etti ingilizce teşekkür ederek binadan ayrıldım sonra güneşe giden yolda ağır adımlarla stres ve yorgunluğu atmanın huzuru ile yürüdüm dişarıda arkadaşlarımı bekledim sürecin başından sonuna kadar yaş durumumun problem olacağını düşünmüştüm bu arada herşeyide sorun etmişim hiç biri konu bile olmadı yaş bence avantaj 01.09.2024 tarihinde abd ye gideceğim 2 gün sonra arkadaşımız bizim için abd den türkiyeye geliyor birlikte çıkış yapacağız çok güzel sıkıntılı stresli günler sonunda bende abd yolcusu oldum herkesin hayali gerçek olsun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      6 12 ve 13.12 de mülakata giren arkadaşlar pasaportunuz elinize geçmişşe ve vizenizi almışsanız neden tabloya girmiyorsunuz yoksa hepiniz red mi aldınız yada benim işim bitti hadi bana eyvallahmı diyorsunuz çok ayıp ediyorsunuz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @AhmetGS17 yaşta ne varki benim yaşım 59 mülakat bekliyorum inşallah tamam olurda giderim hayat çok güzel

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      03.temmuz için mülakat maili geldi Ankara sabah 07.45 darısı bekleyen arkadaşların başına şansınız bol olsun

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      forum üyesi kıymetli kardeşlerim 1 eylül 2024 sabahı istanbul havaalanında şikagoya gidiş başlıyor bu yolda forumda yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum
      saygılar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      değerli forum üyesi kardeşler iowa eyaletindeyim bulunduğum yer doğa harikası her şey çok güzel oldu ben şanslıyım kalacak ev var burada komsular her seferinde selamlıyor thank you demekten yorulduk biz emekli cenneti küçük bir kasabadayız etrafımız orman ve park özellikle sincaplar bahçede geziyor akşam üstü geyikler bahçemizde geziyor çok mutluyuz herkes için hayaller gerçek olsun kalın sağlıcakla

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      kıymetli kardeşler 15 gün güzel ve tatlı anılarla yaşadığım iowa fairfield günlerimden bahsetmek isterim 1 eylülde şikago havaalanına ayak basarak başlayan abd maceram düz ovalar yeşil doğadan geçerek eyaletin güneydoğusunda küçük bir ilçe olan fairfield ulaşarak başladı ben mali müşavirim istanbulda 30 yıllık bürom var haliyle tasfiye kolay değil istifa edemiyorum o yüzden başlangıç için gittim jetlak çok duymuştum ama ne gidişte ne dönüşte yaşamadım arkadaşımızın evi çok güzel hemen yanı park ve orman biz gelmeden önce bildiğim türk 8 kişi ziyarete geldiler hepsiyle tanıştık benim için en ilginç deneyim dil sorunu idi iyi bir ingilizcem yok ama anlamak için çok gayret sarfettiler ayrıca abd li her komşu yoldan geçen herkes güler yüzle selam veriyor türkiye deki haraketliği beklemeyin çok standart hayatları var ama hepsi yürüyüş yapıyor ve gülüyor iç dünyalarını bilemem ama mutlu gözüküyorlar en büyük eğlenceleri lise takımın abd futbolu maçları var onu izlemek bende seyrettim kalabalığa karıştım bir şey anlamadım ama okul takımları sayı aldığında bana sarılarak sevinenler oldu konuşmazsan abd li sanıyorlar türk deyince çok şaşıranlar oldu ben şaşırmadım zaten bizle beraber ilçede en çok 15 türk var meksikalı jesus çok neşeli sempatik aynı zamanda sihirbaz bizi meksika restaurantında ağırladı bir sürpriz yaptı doğum günümü kutladı resimler video görüntüleri kafama samberro denilenşapkayıda taktılar garsonlar ingilizce ve meksika dilinde doğum günü şarkısı söylediler çok güzel di bir başka masada 10 fazla kadın başka bir doğum günü kutlaması yapıyordu karşılıklı tebrikler hayata bakış pozitif çok güzeldi ilçede yunanlı bir aile pizza işi yapıyor dedemden kalan rumca ile konuştuk böylece yarım yamalak rumcamıda test ettim ben çalışma banka hesabı vs gibi işlerle uğraşmadım zaman kısıtlıydı ama çok sevdiğim bir huyum abd ile ilgili gözlemler yaptım güzel var kötüde ama çirkin yok görmedim güzel lerden gideyim evde 2 köpek var biri kangal aslan gibi öbürü tazı kırması avcı bir köpek onlarla çok zaman geçirdim ormanda gezdik bu arada akşamları eve ziyarete gelen tanışmak isteyen türk kardeşler var faruk beyle güzel muhabbetimiz oldu 2 gün sonra istanbula tatile gittiler burada şule hanıma teşekkür iletirim abd li eşi ile geldiğinde benim mali müşavir olduğumu öğrenmişler muhasebe ofisi devralmayı düşünüyorlarmış bana iş teklifinde bulundu ertesi gün ofisin 3 yıllık faaliyet raporunu getirdiler fikir ve düşüncemi sordular anlattım hoşlarına gitti abd li eşi 3 defa türkiyeye döndüğümde vergi mevzuatını araştırmamı rica etti benden kendisine ait 3 şirketin muhasebesi ve ofisteki diğer işlerin muhasebesinin uyum sağlayana kadar denetlememi iştediler tablolar kolaydı yazdık bir yere umut işte bana dönüş yapmak için mail adresimi aldılar bu arada yan ilçe ottumva ya gittim orada iş için düşündüğüm 2 fabrikanın etrafında tur attım des moines nehrinde balık avlayanlara takıldım hatta aldım oltayı ilk abd balığını yakaladım levrek benzeriydi geri salmamı istediler küçüktü türkiyede o büyüklükte balıkları salmazlar var ama balıkçılık ahlakı var bir günümüzü iowa city ayırdık küçük ama güzel bir öğrenci sehri dönüş zamanı geliyordu eylül ayının 14 sabah 6.15 yakınını şikagodan karşılamak üzere havaalanından giden kadıköylü ismail bey yaşı en çok 40 bizi arabası ile şikagoya götürdü abd ile ilgili pararel tesbitler yaparak havaalanında dönüş yoluna tamamladık ben hayatımda bu kadar pozitif ve anlayışlı insan çok görmedim ismail bey molada benzin istasyonunda ben içerdeyken kapıyı açıp yaşı 70 yakın 5 kişiye gülümseyerek yol verdi bende iç kapıyı açıp aynı şekilde yol verdim içerde türkçe konuşurken biri yanımıza geldi bize hangi milleten olduğumuzu sordu adam bize sarıldı teşekkür etti bu kadar basit arkadaşlar kimbilir kaç kişiye anlattı ismail bey bizi havaalanına thy kapısına kadar bıraktı biz içerde bavulları teslim etme zamanını beklerken yanımıza biri geldi üzerinde brezilya nin bilmediğim bir takımının forması vardı ben onu ispanyol sandım telefonda türkçe konuşmaya başlayınca manisalı cevdetle de tanıştık ispanyol otomotiv şirketinde kalıp tasarım işi yapıyormuş ahasret kalmış olabilir 6 ay türkiyeye gitmemiş istanbula kadar susmadı bize dönüşte arkadaşlık etti iyiki tanıdım uçakta yanıma 35 yaşlarında bilişim işinde türkiyeden çalışan izmitli bir arkadaşla muhabbet ettik abd vatandaşı olunca izmite geri dönmüş şirket çağırırsa abd gidiyor böyle bir tatil işte gitmeden önce düşündüğüm gittiğimde gördüklerim farklıydı güzel yanından bakarsanız abd harika bir yer ama aynı zamanda zor bir yer ben şu anda daha sağlıklı bir plan yapacağım sizlerde bence bazı durumları mesela özellikle ev mümkünse iş türkiyeden ayarlayın sağlıcakla kalın hayalleriniz gerçek olsun

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      herkese selamlar forum ailesi olarak 6 yetişkin 4 çocuk olarak katıldığımız unganlar deneyimi sonucunu eksiksiz olarak aldık henüz eve ulaştığım için
      unganlar deneyimini bir kaç gün içinde paylaşacağım bu arada sağlık ile ilgili lazım olan belgeler ve sorularınız varsa unganlar deneyimi içinde bu soruların cevaplarını bildiğim kadar yer vermek isterim şimdilik kalın sağlıcakla

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      03.07.2024 tarihinde kıymetli, arkadaşım @yusufalak ve sayın üstadım @caakmemo ile birlikte konsoloslukta girdiğimiz vize mülakatında yeşilkart forum ailesi olarak 6 yetişkin ve 4 çocuk firesiz vize onayı aldığımız bize bildirildi şu anda hepimiz ready durumundan ap durumuna geçtik pasaport elime geçtiğimde vizeyi gördüğümde aylarca beklediğim paylaşımı yapacağım şu an ankaradan istanbula yeni döndüm bu arada bu süreçte bu forumun bana çok emeği geçen başta yaptığı çok haklı eleştiri ile
      gerçekleri görmemi sağlayan sayın üstad @gucarslan teşekkür eder bizlere geçen haklarını helal etmesini dilerim bu süreç boyunca yanımda olan desdeklerini eksik etmeyen kardeşlerime @misha90 @ridetowild @yusufalak @caakmemo @Satisfaction @Erhan-2 @ibohalilll @Revolter @ATS16 çok teşekkür ediyorum saygılar sunuyorum..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla

    salih atilla tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @misha90 uzun süredir seni izliyorum çok takdir ediyorum devam et bu yolun sonu daha güzel yerlere çıkacak yakında görüşürüz

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Buse-Şahin aynı durum oğlumda var ı-130 doldur bekle enaz 5 yıl tavsiyem ı-130 once turist vizesi al sonra başvuruyu yap bir de heryıl green kart çekilişine katıl

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @misha90 iowa des moines şehir merkezi şehir dışı her bir toprak parçasını türkiyeden çok sevdiğim sakaryadan hemşerim kardeşimle gezdim orda onun yaşantısına tanık oldum hatta kendi oğlum gibi gördüğüm o kişinin neler yaptığını gördüm zaten abd başarılı olacak her yeteneğe sahip sonra baktım mişha yazmış benzer durumlar mişhada abd başarılı olacaktır eğer istersen seni o çok kıymetli başarılı mücadele eden oğlum gibi gördüğüm kardeşimle tanıştırabilirim bana özelden yazarsın bu arada ona istanbulda çok sıkıntıyla uğraştığımı işlerimi tasfiye etmek üzere olduğumu ve mutlaka abd hayatıma devam edeceğimi söylersin inşallah des moineste görüşürüz hayatında sabır ve zamana ihiyacın var gelecek senin şimdilik eyvallah

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki Deneyimleri

      @Ayhan2023 çok ayrıntılı yazmışsın hepsi doğru bende yazmıştım hatta bankada çalışan memurlar ayakta çalışıyorlar demiştim küfür yemeden atlattım amerika da hayat kolay değil türkiyede bıraktığın hayat çok önemli en ciddi sorun sağlık problemi haklısın bir araba alırsın birde cep telefonu gelecek olanlar iyi düşünmeli çok emek vermeniz lazım diplomalar mesleki tecrübe çöp şimdi eminim çok kişi abidik kubidik cevap verecek ben ne yapıyorum gidiyorum geliyorum şükür abd yaşamak için çalışmaya ihtiyacım yok son iowa des moinesteydim çok güzel küçük bir şehir çok beğendim 2 ci girişimi 8.5 ay sonra yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım bundan sonra sıkıntı yaşasam ne gam ne keder ben dünyanın en güzel topraklarında doğdum yaşıyorum dünyada hiç bir yer türkiyemdem güzel değildir hiç bir insan benim yurdum insanımdan iyi değildir gittim gördüm gene gideceğim kararım böyle

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2025 Mülakat Deneyimleri

      @Mert-Ali-Ayyildiz 5000 yukarısı çok zor dosyanı taşı

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan devam et bana 59 yaşında çıktı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Serapp doğru cevap bu işte 1 yıldan fazla abd dışında kalmamak 2 yıl ,ç,nde yerleşmek sorgu sual birgün bile olsa olur lotery green kartı hakim iptal edebilir ben 5 mayısta 2 defa gidiyorum 7.5 ay oluyor green kart hariç pasaporttaki vizem hala geçerli sonucu yazacağım

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @arnblt vatandaşlık süreci sıfırlansın benim için önemli değil sorun kusura bakma gc iptal derlermi

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış Süreleri

      @ipman bende aynı durumdayım 15 mart tarihine kadar abd gidemezsem 6 ay geçmiş olacak mayıs ayı başında gideceğim sorarlarsa mali müşavir olduğumu vergi dönemi sonu sonu 30 nisan olduğunu o yüzden mayıs başında gelmek zorunda olduğumu beyan edeceğim 1 yıldan fazla abd dışında kalmadığım için sorun çıkacağını zannetmem çıkarsada kader deyip memlekete dönerim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @zakaria güzel bir soru bende merak ediyorum yakınlarım için

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      salih atilla
      salih atilla