• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. TolgaSabSab
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 23
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    TolgaSabSab

    @TolgaSabSab

    33
    İtibar
    104
    Profil Görüntülemeleri
    23
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    TolgaSabSab Takip etme Takip Et

    TolgaSabSab tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese tekrardan merhaba.

      Bugun konsoloslukta vize mulakatımı tamamladım. Kendı dosyam ıle ılgılı bır kac detay verecegı ve mulakatı elımden geldıgınce anlatmaya calısacagım. Ama oncelıkle sunu bılmelısınız kı gercekten her dosya ve her dosyaya tutumları cok farklı.

      Oncelıkle kendı dosyamla ılgılı 2 adet benı dusunduren durum vardı ve acaba dedırtıyordu. Bunlar 2022 VE 21 IRS evrakları ve bosanma evrakının orjınalı ( bnde fotokopısı vardı )

      Esımle 8:15'de olan vıze mulakatıma 7:30 gıbı gıttım. Burada gordugumun bır cok deneyımın aksına ıcerıye ancak 8:40 gıbı gırebıldım. Icerı gırer gırmez hemen onunuzdekı bankoda oturan 3 adet beyden bırıne pasaportunuzu verıyorsunuz ve arkasına bır adet stıcker yapıstıyor sonrasında 19 numaralı bankonun yanında cashıer var buradan 2 adet sıra numarası verıyor sıze ( Sıra numaraları aynı. Bır tanesı evrak teslımı bır tanesı gorusme ıcın). Sonrasında sıra numaranızın 1 ile 16 numaralar arasındakı bankoda ( genellıkle 16-15-14-13-12) yanmasını beklıyorsunuz. Sıra numaranız gelınce buradakı calısanalara

      1. Adlı sıcıl kayıt ( ARSIVLI BAKIN ONEMLI)
      2. Askerlık belgesı
        3-Nufus kayıt
        4- Fotograf
        5-Kanıtlar
        6-En guncel IRS
        7- Joınt sponsor varsa o kısınıne vraklarını verıyorsunuz. Burada işleminiz tamam dedıklerınde 19-20 bankoların onunde oturup beklıyorsunuz sıranızın gelmesını.

      Sıranız geldıgınden oncelılkle yemın ettıkten sonra sag el kaldırılarak işlemlere başlanıyor. Gorevlı burada zaten monıtorden gordugu evraklarınızı kontrol etmeye baslıyor.Extra durumlarda evrak ısteyebılıyor ( benden ıstemedı). Ilk bankoda verdıgımız evraklarımızı sıra sıra kontrol ederek camın altından sıze gerı verıyor. Gnele olarak herkesı dınlerken sordukları sorular
      1-Esınız nerelı
      2-Nerede tanıstınız
      3-Nasıl tanıstınız
      4-Joınt sponsorunuz kım
      5-Neyınız oluyor soruları.

      Bana esın nerelı dıye sordu ve verdıgım bır kac fotoya bakıp ıslemlerımı tamamladı. Esımın gelırının yetersız olacagını dusugum ıcın joınt sponsor koymustum ama bana " hadı joınt sponsor olmadan yapalım. Esının gelırı yeterlı " dedı. Tum ıslemlerımı tamamladıktan sonra onaylandı dedı ve oradan ayrıldım.

      Genel olarak sarı kagıt alıp evrak tamamlamasını ıstedıklerı kısıler
      1- Bosanma evrakı getırmeyenler
      2- Bosanma evrakının orjınalını getırmeyenler
      3 IRS ıle ılgılı daha destekleyıcı evrak ıstedıklerı durumlar.

      Bunun harıcındekı sanırım herkes dırekt olarak onayladı dıyebılırım

      Benım ıcın yıpratıcı bır geceydı son gece ama sorunsuz tamamlmadım. Umarım yarın ve dıger gunler gıdıcek kısıler bu post ıle bırazda olsa ıslerını kolaylatabılırler.

      Tum forum ve forum kullanıcılarına yardımları ıcın tesekkur ederım

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selamlar bugün itibari ile NVC kısmınıda atlattık. Tüm evraklarımız onaylanmış ve DQ olmuşuz. Diger aşamalara ulaştıgım zaman yine elimden geldigince imzayı güncelleyip bilgi paylaşımı yapacagım

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese selamlar.

      06.03.2024 itibari ile Atlanta’dan Amerikaya giriş yaptım. Uzun süren süreci tamamlamış oldum. Girişte Pasaport kontrolde görevli pasaportumu sarı bir torbaya koyarak güvenlik görevlisiyle beraber beni custom servise götürdü. Burada bir süre beklerken pasaportumla kontrol yaptılar ve sonrasında pasaportuma stamp vurdular. Görevliler gayet nazik insanlar. Görevli green card tarafıma ulaşıncaya kadar bu damga ile ile çalışabilecegimi ve bunun green card yerine geçtigini bildirdi.

      İş arama süreçlerini sürdürürken Ehliyete ve banka hesabı açmak için başvuruda bulundum ama SSN olmadıgı için bir süre bekledim. Ds260 formunda SSN’i düzenleyip adresime göndermelerini istedigimi için burada extra gidip ofislere başvurmama gerek yoktu. Bugün itibari ile SSN taeafıma ulaştı ( 15.03.2024)

      Forumda bir çok bilgi ögrendim ve cok işime yaradı. Çok kafamı karıştıran durumlarda oldu açıkcası. Katkı veren herkese teşekkür ederim. Elimden gelsigince bu başlık altına dönüp süreçteki kişilere yardım etmeye çalışacagım. Bunun harici sanırım bundan sonraki süreçleri diger başlıklar altında paylaşırım.

      Herkese sürecinde başarılar dilerim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Bugun pasaportum elıme ulaştı. Vızem basılmıs bır sekılde. Surec boyunca yardımcı olan tum forum kullanıcılarına tesekkur ederım. Vıze ve pasaport ıle beraber Immıgratıon Fee odememızı soyleyen bır döküman tarafıma iletildi. Ucsıs'tekı hesabımıza baglanıp sıze verılen vızenın uzerındekı case ve a ıle baslayan kodu gırerek 220 dolar daha odeme yapmanız gerekıyor. Bu green card basımı ıcın anladıgım kadarı ıle. Amerıkaya gırdıkten sonra odeyebılecegınız gıbı gırmeden odemenız tavsıye olunur. Boylece green card'ınızın teslım asaması hızlandırmıs olursunuz. Bu fee odenmeden green card'ın gonderılmedıgını ogrenmıs oldum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selam dostlar 15 Nisan 2024 itibari ile Green Cardim elime ulasti ve CR1 Surecini tamamen kapatmis oldum. Imzami guncelledim boylece asagi yukari tarihler uzerinden kafanizda bir plan olusturabilirsiniz. Herkese tekrar iyi forumlar dilerim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Mulakat tarıhı olarak subatın 1'ini verdiler. Sanırım yavaş yavaş süreci,n sonuna geliyorum. Cidden uzun ve meşakkatli bir yoldu

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      @Samet-Ünlü Çok teşekkür ederim cevap için. Malesef eski ordu çalışanı şuan için çalışmıyor orduda. Bu konuda hızlandırma oldugunu bılmıyordum açıkcası:)

      Şuan ıcın gorunen en buyuk sorun sponsor olarak gorunuyor ama anladıgım kadarıyla UCSIS aşamasında bu onemlı degıl sanırım. NVC aşamasında ise sorunu çözmüş olmam gerekıyor

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ahsenas bizde eşimle haziranda başvurumuzu yaptık. Nebraska’da dosyamız ve aynı durum geçerli case statu olarak.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      We recognize the importance of family-based immigration. Wait times for immigrant visa interviews are almost back to pre-pandemic levels. The pandemic-induced backlog is down 25% and we are working hard to reduce all global visa interview wait times.

      Bugün resmi olarak bunu paylaştılar. Sanırım süreçleri normale döndürecekler yakında

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Olkan-Oflaz-0, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhaba, eşimin bana sponsor olması için maddi durumu yetersiz babası olacak onun yerine bunun için babasının hangi belgeleri alması gerekiyor? Başlığın ilk sayfasına baktım ama bulamadım teşekkürler.

      Merhaba eşinizin babasının IRS ( Tax Return Transcript ) , W2 ( Gelır gosterır belgesı) , Herhangıbır home domıcıle evrak ( elektrık su faturası gıbı ) lazım. Ayrıca eşinizinde IRS Belgesı sısteme yuklenmelıdır.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab

    TolgaSabSab tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Selam dostlar 15 Nisan 2024 itibari ile Green Cardim elime ulasti ve CR1 Surecini tamamen kapatmis oldum. Imzami guncelledim boylece asagi yukari tarihler uzerinden kafanizda bir plan olusturabilirsiniz. Herkese tekrar iyi forumlar dilerim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Onur-Karaca, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese merhaba bir sorum olacaktı yardımıcı olan olursa çok sevinirim, ben Türkiye'de yaşıyorum ve eşim Amerikan vatandaşı kendisi Amerika'da, şubat 4'te DQ olduk şu anda konsolosluktan randevu beklemekteyiz,

      Ben aynı anda üniversiteden de Doktora için kabul aldım üniversite ağustosta başlamam için bir haftaya kabul belgemi yollayacak,

      Şöyle bir durum oluyor, hem green card başvurum olacak hem de F1 vizesi için üniversitenin yolladığı kabul belgem olacak, eğer ağustostan önce green kartımı alamaz isem F1 vizesi ile Amerikaya gidebilir miyim? Eğer gidersem green card başvurum için sıkıntı olur mu? yoksa bu durumu konsoloslukla paylaşsam green card süremi hızlandırabilirler mi?

      Teşekkür ederim

      Öncelikle tebrik ederim. 4 şubatta DQ olduysanız ortalama mayıs gibi konsoloslukta görüşmeniz bitmiş ve eger ki evrak eksiginiz yoksa pasaportunuza vizeniz basılmış olur. Doktora için tebrik etmekle beraber bildigim kadarıyla mevcut bir immigrant dosyanız varsa yaptıgınız tüm nonimmigrant dosyaları etkiler. Yani göçmen başvurunuz varken göçmen olmayan bir vize türünde onay alamassınız. Tabi bu konuda tam yetkili merciler ne der bilemiyorum ama henüz forum üzerinde alabileni görmedim açılcası

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Erik, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      İyi Günler @crazycells ve @gucarslan
      Bilmek istediğim. Ben Türkiye de yaşayan U.S. Citizen olarak Türkiye de evlendim ve eşime I-130 a başvurdum. Kendisi için I-864 formunu doldurdum ama Türkiye de yaşadığım için gelirim yeterli değil bu sebepten U.S.A de yaşayan ve U.S Citizen olan abim bize sponsor olacak ve U.S.A. ye gittiğimizde abimin evinde kalacağız düzenimizi kurana kadar.
      Sorum: Ben I-864 formunu doldurdum ve abimde I-864A formunu doldurdu. Abim I-864A formunu doldurduğu için I-864 formunu sadece benim doldurmam gerektiğini söylemişler. Sizler ile Teyit etmek istedim. Şimdiden teşekkürler ilginiz için.

      Bu arada U.S. ikametgahım abimin evinin adresi. Zaten birlikte yaşıyorum USA de abim ile abimin evinde. Driver License ve California I.D. Card ımın üstünde de address olarak abimin ev adresi yazılı. USPS te ve banka hesaplarımda da aynı address bulunuyor. Abim household member oluyor benimle.

      Selam erik. Öncelikle fiziksel adresin abile beraber göründügü için proof of domicile gerekmeyecek ilerisi için bu konuda şanslısın. Abin evli mi? Eger evli ise I-864A formunu abinin eşininde doldurması gerek. ı-864 formunu sadece sen doldurucaksın.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Herkese selamlar.

      06.03.2024 itibari ile Atlanta’dan Amerikaya giriş yaptım. Uzun süren süreci tamamlamış oldum. Girişte Pasaport kontrolde görevli pasaportumu sarı bir torbaya koyarak güvenlik görevlisiyle beraber beni custom servise götürdü. Burada bir süre beklerken pasaportumla kontrol yaptılar ve sonrasında pasaportuma stamp vurdular. Görevliler gayet nazik insanlar. Görevli green card tarafıma ulaşıncaya kadar bu damga ile ile çalışabilecegimi ve bunun green card yerine geçtigini bildirdi.

      İş arama süreçlerini sürdürürken Ehliyete ve banka hesabı açmak için başvuruda bulundum ama SSN olmadıgı için bir süre bekledim. Ds260 formunda SSN’i düzenleyip adresime göndermelerini istedigimi için burada extra gidip ofislere başvurmama gerek yoktu. Bugün itibari ile SSN taeafıma ulaştı ( 15.03.2024)

      Forumda bir çok bilgi ögrendim ve cok işime yaradı. Çok kafamı karıştıran durumlarda oldu açıkcası. Katkı veren herkese teşekkür ederim. Elimden gelsigince bu başlık altına dönüp süreçteki kişilere yardım etmeye çalışacagım. Bunun harici sanırım bundan sonraki süreçleri diger başlıklar altında paylaşırım.

      Herkese sürecinde başarılar dilerim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @D-K, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Merhabalar, Benden istenilen tüm evraklar ve pasaportumu 30 aralıkta Ankaraya PTT ile gönderdim. 2 Şubat'ta elçiliğe teslim edildi. Bugün 10 gün oldu her gün kontrol ediyorum ve her gün durumum Refused oluyor. Stresli bekleyişim devam ediyor. Benim durumum gibi bekleyen veya geçen arkadaşlar oldumu? Tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.

      Stres olmanızı gerektırecek bır durum yok. Evet bekleyıs acaba olumsuz döner mi diye bir tedirginlik olabilir üstünüzde fakat rahat olabilirsiniz. Eger sizden istenen evrakları eksıksız yolladıysanız vizeniz yakın zamanda basılıp adresınıze gonderılır. Case status kısmına cok takılmayın vıze basılıp yollandıktan sonra Issued olarak duzelır.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @gkorkmaz, içinde söyledi: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Naerys Merhaba biz joint sponsor kullanacağız. Fakat petitioner olarak sanırım benim de domicile göstermem gerekiyor ve finansal belgeleri toplamam gerekiyor. Bu sebeple Amerikaya bir gidip gelmeyi düşünüyorum. Normalde ABDde bi kaydım yok doğduktan sonra hep türkiyede yaşadım sadece pasaportum ve ssn im var. Gittiğimde hangi belgeleri almalıyım, siz ne belgelerini toplamıştınz?

      benım esım benımle beraber turkıyede yasıyor fakat amerıkada annesının adresı fızıksel adres gorunuyor. Herhangıbır domıcıle sormadılar fızıksel adresı gorundugu ıcın.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Bugun pasaportum elıme ulaştı. Vızem basılmıs bır sekılde. Surec boyunca yardımcı olan tum forum kullanıcılarına tesekkur ederım. Vıze ve pasaport ıle beraber Immıgratıon Fee odememızı soyleyen bır döküman tarafıma iletildi. Ucsıs'tekı hesabımıza baglanıp sıze verılen vızenın uzerındekı case ve a ıle baslayan kodu gırerek 220 dolar daha odeme yapmanız gerekıyor. Bu green card basımı ıcın anladıgım kadarı ıle. Amerıkaya gırdıkten sonra odeyebılecegınız gıbı gırmeden odemenız tavsıye olunur. Boylece green card'ınızın teslım asaması hızlandırmıs olursunuz. Bu fee odenmeden green card'ın gonderılmedıgını ogrenmıs oldum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      @Eyup-0, içinde söyledi: ABD Yolunda Evlilik

      Merhabalar arkadaşlar bir sorum olacak abd vatandaşı kız arkadaşım ile Türkiyede evlendikten sonra cr-1 vizesine başvurmak için birlikte yaşamamız gerekiyor mu? Çünkü kendisi Amerika'da yaşıyor ben Türkiyede yaşıyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler.

      hayır gerekmıyor. Esınız hayatına orada devam edebılır.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @ikose
      max 90 gun ıcınde maıl almıs oluyorsunuz. Muhtemelen bu ıkı hafta ıcınde maılınız gelır

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      Kontrol ettigimde vize durumum Issued olarak gorunuyor 🙂 Henuz PTT ıle ılgılı mesaj almadım sanırım bır sonrakı hafta elımde olur

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      TolgaSabSab
      TolgaSabSab