Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

Amerika'da iken Almanya Vizesi Almak?


  • Merhabalar, bu yaz work and travel için Amerika'da olacağım.
    Ayrıca Erasmus için de Almanya'da olmam gerekiyor 2021-2022 güz döneminde (ekim18'inde başlıyor gideceğim okul).

    Work and travel 1ekimde bitiyor yani 2 ekimde burada olsam bile vize almam çok zor.

    Aklımda 2 yol var.
    1- Amerika'da iken Alman Konsolosluğu'na başvurarak öğrenci vizemi almak. (Böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum, Amerika'daki Alman Konsolosluğu'na mail attım fakat dönmediler daha)

    2- 2,3 Hafta erken dönüp vize işlemlerini Türkiye'de halletmek.

    Bu konuda fikri, tecrübesi olan var mı??

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @josephwesley, içinde söyledi: Amerika'da iken Almanya Vizesi Almak?

    Merhabalar, bu yaz work and travel için Amerika'da olacağım.
    Ayrıca Erasmus için de Almanya'da olmam gerekiyor 2021-2022 güz döneminde (ekim18'inde başlıyor gideceğim okul).

    Work and travel 1ekimde bitiyor yani 2 ekimde burada olsam bile vize almam çok zor.

    Aklımda 2 yol var.
    1- Amerika'da iken Alman Konsolosluğu'na başvurarak öğrenci vizemi almak. (Böyle bir şey mümkün mü bilmiyorum, Amerika'daki Alman Konsolosluğu'na mail attım fakat dönmediler daha)

    2- 2,3 Hafta erken dönüp vize işlemlerini Türkiye'de halletmek.

    Bu konuda fikri, tecrübesi olan var mı??

    Ikisini de yapabilirsiniz teoride, ama pandemi etkisiyle bunlari yapmaniz zor olabilir.

    ABD'ye gelmeden bulundugunuz yerde Almanya icin vize alma ihtimaliniz var mi sizce? Yoksa okul size belgeleri bu kadar erken yollayamaz mi?


  • 2020-2021 bahar dönemi için kabul belgem var , tüm belgelerim hazır ama okul daha sonradan iptal edip güz dönemine gel dedi.
    bu belgelerle gidip vize alabilir miyim 2021 ekim - 2022 mart arası için? mümkün mü böyle bir şey?

    ayrıca at11 sağlık belgesi de almam gerekiyor ve oryantasyon için de okula 2 hafta erken gelmem gerekiyor. Bunları da düşününce Amerika'dan wat biter bitmez direk Almanya'ya gitmem gerekiyor.


  • @crazycells bu konuda bilginiz var mı hocam? pardon diğer mesajda size cevap vermeyi unutmuşum direk yazmışım.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @josephwesley, içinde söyledi: Amerika'da iken Almanya Vizesi Almak?

    2020-2021 bahar dönemi için kabul belgem var , tüm belgelerim hazır ama okul daha sonradan iptal edip güz dönemine gel dedi.
    bu belgelerle gidip vize alabilir miyim 2021 ekim - 2022 mart arası için? mümkün mü böyle bir şey?

    ayrıca at11 sağlık belgesi de almam gerekiyor ve oryantasyon için de okula 2 hafta erken gelmem gerekiyor. Bunları da düşününce Amerika'dan wat biter bitmez direk Almanya'ya gitmem gerekiyor.

    Almanya vize surecine cok asina degilim; o nedenle yanlis yonlendirmek de istemiyorum. Oncelikle okulla konusup bu belgelerin yeterli olup olmadigini sorabilirsiniz. Eger okul guncel belge gonderecekse, durumunuzu anlatip bunu hizlandirma olanagini konusursunuz. Konsolosluga da yazabilirsiniz ama pandemi surecinde konsolosluklardan genelde bilgi almak daha da zorlasti. Fakat yine de email gonderebilirsiniz.

    Normalde 3-4 ay once vize almaniz mumkun, yani eger okuldan belgeleri alabilirseniz ABD'ye gitmeden vize alabileceginizi dusunuyorum.

  • ⭐⭐ Banned

    Almanya vize verirken kırk dereden su getiriyorruyor ogrencı ıcın Surec bırbucuk ıkı ay su.ruyur.erasmusta atıyorum 500 euro hibe verılıyormus sen aylık yasalarımıza gıre 900 euro gostermek zorundasın, anne babanın banka hesabını verırsın olmaz bekletırler kulp bulurlar sonra bloke hesap actırırsın almanyada uzaktan actırmak 15 gun falan alıyor Gidecegınız tarıhten 3 ay oncesıne kadar basvuru yapabılırsınız. Baya bir yokuş yapıyolar. Eksik evrak var getir diyolar sonra 1 ay sonra red yazıyolr falan filan

    Tr den basvurunu yap öyle git desem pasaportuna el koyuyolar bu surecte.
    Abd den yap yapılamıyosa ulkelerın birinden feragat edeceksin.Muhtemelen yapamazsın cunku o ulkede visitor sun


  • Merhabalar,

    Amerika da öğrenciyim.

    Almanya için turistik vize almak istiyorum.

    Bu mümkün mü? Mümkünse nasıl yapabilirim?

    Daha önce 2018 yılında Schengen vizesi almıştım.

    Buradan sorunsuzca alabilir miyim?

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @ogrencininrotasi, içinde söyledi: Amerika'da iken Almanya Vizesi Almak?

    Merhabalar,

    Amerika da öğrenciyim.

    Almanya için turistik vize almak istiyorum.

    Bu mümkün mü? Mümkünse nasıl yapabilirim?

    Daha önce 2018 yılında Schengen vizesi almıştım.

    Buradan sorunsuzca alabilir miyim?

    Sorunsuzca alabilirsiniz. Siz yasadiginiz eyalete hizmet veren Almanya konsoloslugunu bulmaniz lazim, zaten gerekli bilgiler konsolosluk sitesinde yer aliyor. Ayrica su basligi da incelemenizi tavsiye ederim:

    https://yesilkartforum.com/forum/topic/1467/abd-de-iken-schengen-vizesi-almak


  • @crazycells çok teşekkür ederim. İlginiz için. Acentam ile de konuştum sorunsuz alabileceğimi söylediler. Fakat konuda ki bir arkadaş umutsuz vaka olarak bildirmiş, umarım alabilirim.


  • @Calibraturbo yorumun için çok teşekkür ederim. Acenta ile konuştuğum da sorunsuzca yapabileceklerini söyledi. Konuda başka bir arkadaşta aynı fikirde. Acaba olumsuz bir tecrübe mi yaşadınız?

  • Moved from Avrupa by  crazycells crazycells 

Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

56
Online

40.5k
Users

4.4k
Topics

422.8k
Posts


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum