@dtsbp Dv2019 icin baska sans kaldi mi içinde söyledi:
Yeni cekilis vesaire olma olasiligi var mi kontenjan dolmamasi yada ek seçim tarzi
sadece bir sefer boyle bir durum oldu, o da buyuk ihtimal bir hatadan kaynaklandil o nedenle ek bir aciklama olacakmis gibi dusunmeyin ya da buna gore plan yapmayin. cekilis yonergelerinde yer alan bir durum degil bu.






valla bende çok umutluyum fakat 'has not been selected' yazısı çıkıcak gibime geliyor, çok çok düşük ihtimal çıkması , bir yandan da çıkana nasıl çıkıyor diye avutuyorum kendimi..
Ben kendi işimi yaptığım için işsiz değilim de bunalım konusunda seninle aynı durumdayım. Duvarlar üzerime geliyor. Hele birde Ankara'da yaşıyorsan o zaman bunalımın bile hakkını veriyor derim. Yaşadığımı bile sanmıyorum ben uzun zamandır.

Üstüne sagoyla deştin bizi




