Merhaba arşivde olan bu yazınızı tekrar okudum, söyledikleriniz şu an ki süreç için de geçerli mi @gucarslan, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@Aeroexpres merhaba. hesaplamayı öyle yapamazsınız..
"kota" olarak tabir ettiğiniz şey sadece turkiye icin değil, bolge olarak da hesaplanması gereken az da olsa karmaşık bir durum. turkiye, %7'lik kota dilimine zaten girmiyor,bu yüzden vize yetmeme gibi bir durum olması mümkün değil. eğer öyle bir durumun olursa zaten %7'lik kota sebebiyle yüksek numaralar vize alamaz. kota sebebiyle vize alamamak turkiye icin yaşanması muhtemel bir durum degil.]konuyla ilgili başlığı inceleyin lütfen.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/4402/sayılarla-dv2022/ve imzanizdaki 1980 ibaresini guncelleyin 🙂






.
Yılmadan devam elbet bir gün beeee 
4.yü bekliyoruz kısmet diyelim , lise sondayken yurtdışı üniversiteleri çok araştırmıştım , avrupada bakmadığım üniversite kalmamıştı 1 kere bile bu çekiliş önüme düşmedi youtube bu kadar yaygın değildi (yok gibi bişeydi) instagram yoktu twiter yaygın değildi yanarım yanarım ona yanarım 
bu sene 6. başvurum olacak



