@ozguryigit sayin @ozguryigit bu baslik icin biraz erken bence 🙂 isterseniz sonuclarin aciklanmasini bekleyelim...
Su an icin DV2022 Bekleme Odasi'nda bu konulari konusabiliriz. Ayrica su basliklari da incelemenizi tavsiye ederim:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/329/abd-ye-gitmeden-önce-ve-gittikten-sonra-yapılacaklar
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






ya ben birşeyler için çabalıyorum abla vefasız kardeşlerim sağol bütün yaşam enerjimi çekiyorlar daha bugün kız kardeşime de çıkar da onuda götürürüz kalmasın burda diyordum artık bitti ne hali varsa görsün. bana uzak allaha yakın olsunlar abla.
hayırlı işler olsun abi bizi de unutmuyon ya seviniyoruz valla sen yazınca 







