• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. yigitsagun
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    Y
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 3
    • Konu 4
    • İleti 101
    • En İyi 37
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    yigitsagun tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Minnesota

      Minnesota da yasayan kimse var mı?

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      @lumos, içinde söyledi: ABD Yolunda Evlilik

      @yigitsagun Arkadasiniz formu doldurmadiysa, buna gore formu dolduracak, ilgili basliga bakin, Dv2024 Green Card Asamalari.

      Henuz doldurmadi formu doldururken yeni soyadi ile mi dolduracak ve esi icin yeni bir form mu olusturacak

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: ABD Yolunda Evlilik

      Herkese merhaba,

      Bir konuda bilgi almak istiyorum. 6 mayısta
      Greencard sonuçları açıklandıktan 2 hafta sonra nikah yapan bir arkadaşım var. Arkadaşım ilk başvuru yaptığında bekardı ancak bir ilişkisi vardı ve sonuçlar açıklandıktan 2 hafta sonra ds260 formunu doldurmadan once resmi nikah yapıp evlendiler. Yeni soyisimle pasaport ve kimliklerde geldi simdi Ds260 formunu nasıl dolduracağımiza da emin olamadık. Bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar var mıdır?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @janedns, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @yigitsagun anladim, gercekten cok sacma bir durum bu basimiza gelen nereyi arasak o gunu bekleyin bugunu bekleyin diyorlar. Calisma konusunda bir sorun oluyor mu peki? SSNniz geldi sanirim. Benim SSN konusunda da bir karisikligim oldu bi de ustune :) soyadim farkli numara farkli geldi.Calismaya baslamam gerekiyor onu da bekliyoruz. Comminity Collegea gidecegim kredili ders alacagim.Normalde ucretli olan program sanirim perminent resident olan kisilere ucretsiz oluyor. Okul ile gorustum illaki green cardinizi gormemiz lazim diyorlar. Orasi da bir alem cunku pasaport yetmiyor. Sabir diliyorum bu gibi seyler basina gelen herkese ozellikle gurbette olanlara.Insallah herkesin islemi en kisa surede halledilir.

      Ssn olmadan çalışmanız yasak sizin durum daha da sıkıntılı olmuş soyisim yanlışsa onu düzeltmeleri lazim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @janedns, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @yigitsagun peki bu süreçte başka giriş çıkış yapabildiniz mi? bir de giriş yaptığınız tarihte pasaportunuza basılan damga İle 1 yıl kalabiliyorsunuz diye biliyorum oradaki süreç 1 yılı geçtikten sonra nasıl ülkede kalabiliyoruz?

      giriş çıkış yapmadım. 1 sene pasaporttaki o damga ile giriş çıkış yapılıyor ama benim 1 sene geçtiği için artık giriş çıkışta yapamıyorum şuan gc olmadığı için ülkeden ıkış yaparsam gc olmadan giriş yapamıyorum. ülkede kalmada sıkıntı yok çünkü yasalız. kimlik vs gerekli olduğunda ehliyeti kullanıyorum sorun yaşamıyorum

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      @janedns, içinde söyledi: Green Card Yenileme ya da Degistirme (I-90 Kaybolma/Calinma veya I-751/I-829 Kosul Kaldirma)

      Merhabalar biz esimle birlikte DV 2022 greencard talihlisiyiz. Asil talihli de benim. 13 Eylul tarihinde Abdye giris yaptik Esimin greencardi 1 ay icerisinde geldi ancak benimki henuz gelmedi ve USCIS sistemden kontrol ettigimizde biometric randevusu olusturduklarini gorduk. Randevuya gittigimizde parmak izi forotaf ve imza alip bi aciklama yapmadan isiniz bitti dediler ama uzerinden 15 gun gecmesine ragmen hala bir aksiyon alinmadi. Ikimiz ayni gun odemelerimizi yapmistik.Ben evlenmeden once Abdye yalniz ve kizlik soyadim ile gelmistim 1 yil da yasamistim. Simdi esimle birlikte gelince ve soyadim da degisince acaba orada bi karisiklik mi yasandi da gecikti diye dusunuyorum. Cunku ilk geldigimde calisma vizem oldugu icin ssn numaram vardi bu geldigimde de yeni soyadim ile yeni bir ssn gonderdiler.Onu ssn ofisine gidip sordugumuzda yeni gelen SSn numarasini alip imha ettiler ve eski ssn ile hayatima devam etmemi soylediler. Bu yuzden mi acaba bir karisiklik oldu hic bilmiyorum. Daha once bu veya bunun benzeri birseyler yasayan oldu mu acaba destek olabilirse sevinirim. Tesekkurler.

      ben dv20 talihlisiyim biz de eşimle gelmeden önce aynı gün ödemiştik bende asıl talihliyim ülkeye geldikten sonra biz adres değişikliği yapmıştık ve eşimin kartı 1 ay içinde geldi ancak benimki postada kayboldu ve sizin gibi gidip parmak izi vermiştim 18 kasım 2021'de. Hala bekliyorum. herhangi bir gelişme yok umarım sizinki de benim ki gibi uzun sürmez

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @waterman, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @yigitsagun evet ordan bi istek oluşturun bakalım ne olucak. Cevap verme süreleri 60 gün bilginize

      formu doldurdum ancak başvurunuz işlem süresi içinde olduğu için soruşturma yapılamaz diyor

      alt metni

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @waterman, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @yigitsagun, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @waterman, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @yigitsagun uscise request oluşturun bence en fazla 180 gündü ne ara 1 yıla çıkarmışlar

      Nasil Request talebinde bulunabilirim?

      Geç cevap icin kusura bakmayın, mesajınızı göremedim.

      https://egov.uscis.gov/e-request/Intro.do

      Teşekkürler sanirim Outside Normal Processing Time bunu seçip bilgileri doldurmam yeterli olur değil mi?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @waterman, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @yigitsagun uscise request oluşturun bence en fazla 180 gündü ne ara 1 yıla çıkarmışlar

      Nasil Request talebinde bulunabilirim?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      Mart 2021 de ulkeye girip greencardim postada kayboldugu icin 18 kasim 2021 de tekrar parmak izi vermistim ama ustunde neredeyse 1 yil gecmesine ragmen hala kartima kavusamadim 🙂 temmuz agustos ayi gibi uscis i aradigimda 1 yil kadar surebilir bekleyin demisti konustugum kisi ama bir degisiklik olmadi. Bundan sonraki surecte ne yapmam gerekiyor acaba ?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      merhaba arkadaslar
      anneme turist vizesi basvurusu için ds160 formunu doldurdum ancak doğum yeri olarak Ankara yerine İstanbul yazdım ve başvuruyu tamamladım ds160 formunu tekrar açıp güncelleyemiyorum. Acaba bir sorun yaratır mı yoksa yeniden mi ds160 formu doldurmam gerekiyor
      teşekkürler

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      Herkese merhaba,
      En son 18 kasımdan parmak izi vermistim daha once i90 formunu doldurdugum için ancak benim greencardtan hala bir haber yok malesef. Bir sonraki adim olarak ne yapmam gerekiyor acaba?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Uçuslara İlişkin Yeni Kurallar (AC Covid19)

      @ekop10, içinde söyledi: Amerikaya girişlerde aşı şartı var mi ?

      Enabiz daki asi karti yetiyor mu, yoksa amerika diger asilarda yaptigi gibi covid asisini da unganlarda olmamizi zorunlu tutar mi

      Enabiz daki yeterli olur

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Healthcare, Obamacare, Sağlık Sigortası

      @knnrn, içinde söyledi: Healthcare, Obamacare, Sağlık Sigortası

      @hasbelkader Sigorta artık hiçbir yerde zorunlu değil.

      California da zorunlu diye biliyorum yillik kişi başı 1200 dolar cezası var.

      Sağlık içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Uçuslara İlişkin Yeni Kurallar (AC Covid19)

      Merhaba arkadaşlar

      8 kasımdan sonra Biden bir yasa cikartiyor diye duydum ve amerika ya seyahatlerde asi karti isteniyor deniyor. Bu asi karti sadece turist veya diğer vize türleri için mi geçerli. Greencardlilar veya amerikan vatandaşı olanlar için asi zorunlu mu acaba? Yakın zamanda Türkiye ye gidip geleceğim elimizde sadece pcr testi olacak ama emin olamadım.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Ping-PONG, içinde söyledi: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Erbatur, içinde söyledi: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @yigitsagun, içinde söyledi: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Richmond, içinde söyledi: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @fenerbahçe06 yıllık 30 gün izin . Çalışma saatleri değişir mesleğe,bölüğe göre. Yani rütbe ilişkisi askeriye işte , kişisine göre değişir. Maaşta e-1 için 3200-4000 civarı değişir nerde yaşadığına göre . Bunun cevabı ilk sayfada var . İnternette hesaplamak için websitesi var .

      Reserved e1 icin aylik maaşlar 3200 ile 4000 arasi mi? Yani ayda 2 gün askerlik yaparak mi ben mi yanlış anladim.?

      Bunun dışında bende reserve olarak bilgi teknolojileri alanindan girmek istiyorum Bilişim alt yapimda var Orta seviye ingilizcem ve gc var. Ancak yine de ordu olunca ingilizceme guvenemiyorum. Bununla ilgili dil kursa vs var midir?

      Reserve’de o para yıllık, 3-4 bin dolar yılda veriyorlar. Çünkü ayda bir kaç günden toplasan yılda 1 ay anca çalışıyorsun zaten sanırım.

      Benim sorum reserve ile basic training’e başlar başlamaz vatandaşlık başvurusu yapabiliyor muyuz? Beklememiz gerekiyor mu? Reserve için sözleşme zorunlu görev kontratı kaç yıllık?

      Yapabiliyorsunuz. Ancak emin olmamamla beraber eğer hatam varsa arkadaşlar görünce düzeltir. Active dutu de MOS(meslek) e göre 2 yıllık sözleşme imzalayabiliyorsunuz. Ancak, reserve de sözleşme süresi 6 yıl gibi olması lazım.

      Maaş konusunda ise mesai hesaplaması gibi düşünebilirsiniz. 2 günlük maaş alırsınız. Yılda bir gideceğiniz 15 günlük eğitimde de 15 günlük maaş alırsınız. @Richmond un sizinle paylaştığı rütbeye göre aylık active dutu ücretlerine örneklerdirme.

      Reserve de 6 yillik sozlesme yapiliyor 6 yil sonra sozlesme bitince orduda ayriliyor muyuz yoksa active duty olarak devam edebiliyor muyuz? Yoksa 6 yil sonnra veteran mi sayiliyoruz

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Richmond, içinde söyledi: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @fenerbahçe06 yıllık 30 gün izin . Çalışma saatleri değişir mesleğe,bölüğe göre. Yani rütbe ilişkisi askeriye işte , kişisine göre değişir. Maaşta e-1 için 3200-4000 civarı değişir nerde yaşadığına göre . Bunun cevabı ilk sayfada var . İnternette hesaplamak için websitesi var .

      Reserved e1 icin aylik maaşlar 3200 ile 4000 arasi mi? Yani ayda 2 gün askerlik yaparak mi ben mi yanlış anladim.?

      Bunun dışında bende reserve olarak bilgi teknolojileri alanindan girmek istiyorum Bilişim alt yapimda var Orta seviye ingilizcem ve gc var. Ancak yine de ordu olunca ingilizceme guvenemiyorum. Bununla ilgili dil kursa vs var midir?

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: San Francisco - Los Angeles Hakkında Yardım

      San francisco degil ama silikon vadisinde yasiyorum san jose de. Sorulariniz varsa yardimci olmaya calisirim

      California içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba arkadaşlar,

      Mart ayında beri Greencard ile amerika da bulunuyorum ve anne ve babami turist vizesi ile amerika ya getirip hem gezdirmek hem bir sure bizimle kalmalarini istiyorum. T
      Corona süresi devam ederken turist vizesi veriyolar mi acaba? Anne ve babamin 2 doz asilari da tamam. 2 si de emekli ve bankada biraz birikimleri var. Bu surec için neler gerekiyor tüm masraflarini ben karsilayacagim. Simdiden teşekkürler

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @knnrn, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      @yigitsagun, içinde söyledi: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      Bugun eve uscis ten bir mektup gelmiş. Biometrik ve parmak izi için beni ofise cagiracaklarmis. Ayrı bir mektup gelecekmiş ve o mektupta appointment tarihi belirteceklerini yazmışlar. Bu normal mi acaba?

      İlk girişte parmak izi alınmadığı yada düzgün alınmadığı durumlarda daha sonra ofise çağırıp yeniden almak isteyebiliyorlar. Nadir de olsa görülen bir durum. Birkaç arkadaşımızın başına gelmişti.

      Duzgunde parmak basmistim ama demekki tekrar almak istiyorlar bakalim randevu tarihi versinler tekrar parmak basalim şu kartıma bi kavusayim

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Y
      yigitsagun
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6