• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Vac Reporter
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 18
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Vac Reporter tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @panaroyak, içinde söyledi: DV2023 Bekleme Odası

      @Vac-Reporter başvuru yapabiliyorsunuz diye biliyorum resmi sitesi üzerinden ds 160 formu doldurup vize ücretini ödüyorsunuz. Onlarda size randevu tarihi veriyorlar. En yakın tarih eylül ayı gibi bişi duymuştum. Yanlış bilgi verdiysem arkadaşlar düzeltebilir

      Teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Turist vizelerine şimdi başvurabiliyor muyuz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Şu süreçte turist vizesi başvuruları nasıl yapılıyor acaba

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @denizci10 Benim de niyetim var ortak ararsanız buradayım 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      @denizci10 Merhabalar önceden sizle konuşmuştuk olmazsa e2 demiştiniz planınız nedir

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Arkadaşlar kazananları tebrik ederim. Kazananlara birkaç sorum var. Acaba resme ne kadar özen gösterdiler, kendileri mi çektiler yoksa profesyonel mi çektirdiler. Kırpma işini özenli mi yaptılar, başvuru girişleri açıldığında aynı gün mü yoksa sonraki günlerde mi başvuru yaptılar. Ve bu formu hepsi büyük harflerle doldurdum orada mı yanlış yaptım. 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Bana çıktı ama bilin bakalım ne çıktı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      İnşallah iftarda yemek boğazımda kalmaz da çıkar şu kart

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Heyecan bastı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Meraklı bekleyiş başladı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ayvalik10 Onu erken doldurmak önemli mi sıra açısından

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Kazananlara verilen formu erkenden doldurmak önemli mi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      E2 vizesi ile 20 yaşındaki oğlumu yanımda götürebilir miyim?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @denizci10, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      açıkçası benim abd vizem yok şu an. 8 mayıs ta kötü bi sonuç olursa (inşallah olmaz) yazın abd ye gidip iş görüşmesi yapıp hem avukat ve muhasebecilerle hem de iş yeri açacağım yerin sahibi ile evraklarımı hazırlayıp Türkiye ye dönmek ve buradan e2 için başvuruda bulunmak istiyorum. Ama henüz turist vizesi bile açılmadı. inşallah 31 mart ta açılır bende başvurumu yaparım.

      Siz nerede ve kaç parayla yapmayı düşünüyorsunuz?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Arkadaşlar merhaba. Artık kafama koydum. GC çıkmazsa E2 yoluna girmeyi düşünüyorum. 450 bin tl ile bu iş olur mu? Olursa hangi eyaletlerde olur. Ücra köşeler istemiyorum gerçekten. Nasıl bir yol izlemeliyim. Yorumlarınızı bekliyorum. Aynı zamanda oğlum üniversite çağına geliyor seneye. Bunu da göz önünde bulundurmam gerekiyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • E2 Vizesi İçin Ortalama Gider ve Eyaletler

      Arkadaşlar merhaba. Artık kafama koydum. GC çıkmazsa E2 yoluna girmeyi düşünüyorum. 450 bin tl ile bu iş olur mu? Olursa hangi eyaletlerde olur. Ücra köşeler istemiyorum gerçekten. Nasıl bir yol izlemeliyim. Yorumlarınızı bekliyorum. Aynı zamanda oğlum üniversite çağına geliyor seneye. Bunu da göz önünde bulundurmam gerekiyor.

      Yatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun

      Ben de vesilenizle işini hakkıyla yapan tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Merhabalar, bu sene başvuracağız değil mi bir sıkıntı yok. Bir de başvurular kaçında başlıyordu?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Vac Reporter
      Vac Reporter
    • 1 / 1