FAD bekleyenlere bayram erken geldi
Herkese hayırlı olsun
Taner Yanar tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@scholarway teşekkür ederim gerçekten. Bildirim gelsin paylaşacağım
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mukavemeth Geçmiş olsun arkadaşınıza da. Benim başvurum da akademik değildi. Hayman bu konuda destek oluyor. Bakalım ne kadar değiştirebileceğiz tabloyu
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@provide PP yapmıştım. Researcher değilim. Hayman ücretsiz hizmet veriyor bu süreçle alakalı. Tablo ne kadar değişir göreceğiz
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@scholarway teşekkürler desteğiniz için. NOID’ den onay alanları duyunca RFE’ den denial aldığımızı görmek çaresiz hissettirmiyor değil.
Rfe substantial merit, national scope ve beneficial for US idi. Zorlu bir rfe olmadığını hatta 1 tanesinin her rfede aynı cümlelerle bulunduğunu söylediler. Denial ın detaylarını bekleyece -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Hayman ile çıktığım yolun sonunda aldığım RFE’ye verdiğimiz cevap sonrası Red aldım. İnsan negatif ihtimali düşünmediği için yıkıcı oluyormuş ekranda bunu görmek. Grupta bunu tecrübe eden kimse varsa yorumları çok değerli olacaktır.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Visa bulletindaki mutlu eden ilerleme sonrası mülakat sayı ve sıklığı artacak gibi gözüküyor grupta. Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler. Yeni hayatınızda mutluluk ve başarılar
Darısı bekleyenlerin başında 
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mukavemeth Hayırlı olsun süreciniz
Ne kadar yorucu ve gergin zamanlar geçirdiğinizi tahmin edebiliyorum. Evet RFE olması biraz daha içimizi rahatlatsa da bi tarafımız hep gergin. Sizinki tam 20. günde sonuçlamış. Umarım bizim de aynı sürede approve ile sonuçlanır. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar herkese. PP ile başvuru yaptığım dosyam için RFE aldım. 6 Şubat' ta RFE kabul edildi. Gelen RFE talebinde, dosya gönderiminden sonra 20 gün içinde dönüş almazsanız bize ulaşın gibi bir ibare vardı. Bu tabloda 20 günde mi sonucu beklemeyelim yoksa ilk başvuru döneminde olduğu gibi 45 gün mü beklemeyelim çözemedim? USCIS ' de de RFE ile ilgili süre bilgilendirilmesi yapılmamış. Deneyimleyenler paylaşabilirse mutlu olurum.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar. 19.11.2025 de PP ile yaptığım başvuruma tam 2 ay sonra RFE aldım. Posta gelmeden danışmanıma farklı bir portaldan ya da mail ile bilgi gidiyor mu? Deneyimleyen bilgilendirebilir mi? İnsanı tedirgin eden bir şeymiş. Umarım cevap sonrası onayı alabilirim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Selamlar. 19 Eylül’ de premium process ile başvuru yaptım. 6. Haftam bugün itibariyle doldu. Sonuç süreci 8-9 haftalara giden var mı? Sizce hükümet kapanışı bu süreci etkiliyor mudur?
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mutlu234 Konuyla alakalı işleyişi değiştirme yetkisi sadece kongrede. Bu sebeple Lutnick' in yaptığı açıklamanın net bir karşılığı yok. Ayrıca gold visa konusu çok belirsiz ve apayrı bir case gibi geliyor bana. 1M $ ödeme karşılığı aldığım green card olmamalı. Belki farklı yollarla hızlı vatandaşlığa gidecek bir sistem olabilir. Diğer şekilde tercih edilirliği azalacaktır kanaatindeyim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@meke Teşekkür ederim Hoş buldum. Harika olmuş sizin sonuç. Darısı başımıza
Interview tarihiniz de gelmiş. Şimdiden görüşmede başarılar dilerim. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar,
Sürecin başında olmam gereken yere başvuruyu yaptığım gün geldim
bir çok yabancı kaynak ve forumu takip ederken gözümün önündekini kaçırmışım. Bugün itibariyle dosyam USCIS' e kargolandı. PP ile başvuru yapıyorum. Hayman ile çalıştım. Tam 1 sene gibi uzun bir süre sonunda hazırlanan dosya ile umarım RFE' siz approve alabilirim.Yazışmaları okuduğumda PP yapmış olmaya pişman olmadım değil ama net bir kanaat olmadığı da görülüyor gibi. Tecrübelerinize dayanarak bir sorum olacak. Dosya USCIS' e gönderildikten sonra ne kadarlık bir sürede case number alıp PP sürecine başlamış olurum?
Teşekkürler