Herkese merhaba , North carolina'da yaşıyorum. Shengen almak istiyorum fakat tek olduğum için git gel konsolosluğa gir vs çok zor bi süreç eyaletime yakın bi yerde konsoloslukta yok , Turkiye'de aracı kurumlar var idata gibi konsolosluğa gitmeden tüm belgeleri hazırlıyorlar parmak izi vs , acaba amerikada böyle kurumlar var mı, bi arkadaşım uscis in bu işlemleri yapabildiğini söylemişti İngiltere için. Ben hangi ülke olursa farketmez modundayim yeter ki bi aracı kurum olabilsin 🥹
serotonin tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'de iken Schengen vizesi almakAvrupa içinde yayımlandı
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@talhabakunin turkiyede evlilik yapıp amerika yalnız dönüp 2 3 yıl ayrı evli olmak son çare olabilir diye düşündük, onun dışında burda olsaydı dediğiniz çok mantıklı olur işlemleri için beklerdik, ben nasıl gelebileceği konusunda emin olamadım. Belki dil okulu için tekrar basvurmayi düşünüyoruz ama o da red yediği için mümkün mü bilmiyorum
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba ,Ben greencardliyim ve 2.5 yil sonra ancak vatandaslik surecim baslayacak.Erkek arkadaşımla 1.5 yıldır beraberiz fakat o Turkiye'de. Evlenme planlarımız olduğu için turist vizesine başvurdu fakat red yedi ve ne yapacağımızı bilmiyoruz. Buraya gelebilmesi için nasıl bir yol izleyebiliriz? Hemen öğrenci vizesine başvuru yapıp gelmesi mümkün mü acaba, kendisi öğretmen ve yüksek lisans öğrencisi.
- Sorum da ; buraya geldiği taktirde benim greencardli olmam ona yasal oturum/calisma hakkı veriyor/ mu ne kadar surede?
Çok teşekkür ederim sayfalardir okuyorum sıkıntıma cevap bulamadim.
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@lumos paris için transit istiyor bilgisi almıştım, greencard olmasına rağmen transit bekleniyordu bende cesaret edip almadım.
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@ipeke maalesef bende öğrenmeye çalışıyorum kimse cevap vermiyor. Bugün yarın artık firmayı arayıp soracağım
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@crazycells @ayvalik10 Merhaba , üstteki sorum hakkında bir bilginiz var mı acaba ? Bilet bakıyorum ve kimse bilmiyor sanırım Norveç transit vizesi hakkında. Tam bilet almak üzereyken "Norveç haric" yorumunu gördüm yanitladigim kişinin / yolculuk amerikadan turkiyeye
-
RE: T.C. Konsolosluğunda Adres Beyanı yapmakT.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
@ayvalik10 ben hiç turkiyede çalışmadım sigortam hic olmadi , oy da kullanmıyorum anti partici olduğum için. Yani tüm bu durumlar Türkiye için geçerli, usa da bi sorun oluşturmuyor degil mi?
-
RE: T.C. Konsolosluğunda Adres Beyanı yapmakT.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
2 yıldır amerikadayim , uscis harici adres beyanı yapmadim, hem adresim çok sabit olmadığı için hemde oy kullanmak istemediğim için gerek görmedim. Amerika için sorun olmuyor diye biliyorum sanırım , turkiyede sadece cezası oluyor
-
RE: ABD'ye uçak bileti (Hangi ulkeler transit vize gerektiriyor?)Yolculuk içinde yayımlandı
@charon Norvec greencard sahipleri için transit vize mi istiyor ? Bende bilet bakiyorum da norvec gayet uygundu ve resmi sitede bekleme yapilmasi için vizesi gerekmiyor yaziyordu.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ekim ayının kaçında başlayacak ? Açıklandı mı acaba ? (2023)
-
RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells merhaba , 6 aydır greencard ile amerikada’yım anne babam da yeşil pasaport var , buraya beni ziyarete gelsinler istiyorum , hangi vize türüne başvurmalılar acaba ? Çok teşekkür ederim şimdiden…
-
RE: Social Security Number (SSN) ve BasvurusuVergi Sistemi içinde yayımlandı
@knnrn aynı adrese gideceğim ve havalanında da aynı adresi vereceğim. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için


-
RE: Social Security Number (SSN) ve BasvurusuVergi Sistemi içinde yayımlandı
@crazycells merhabalar , bi konuda tereddütte kaldım size danışmak istedim;
3 ocak'ta amerikaya ilk girişim gerçekleşecek . Vize mülakatında memur ,amerika adresimi bir not kağıdında almış ve bilgiyi girmişti. Fakat ben daha önce ds260 formunda herhangi bir adres yazmamıştım. SSN ve Greencard'ım mülakatta verdiğim adrese gider mi acaba ? Formu açtırmamın gereği var mıdır? Havalanında da adres soracaklar acaba ona göre mi gidecek kartım ve ssn'im ? Neyi baz alacaklar çok kafam karıştı... -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Muhtaradana çok teşekkür ederim , yardımlarınız için ayrıca teşekkür ederim


-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar vizem onaylandı


direk deneyimi aktarıyım : mülakatım dan 30 dk önce sıraya girdim(hatta 2 saat önceden de abartıp durumu kontrol ettim
) daha sonra , pandemiden dolayı içeri 4 kişi aldıkları için güvenlikte pasaportu gösterdikten sonra beklemeye alındım. İçeri girdiğimde zaten az kişi olduğumuz için hemen evrak teslimine girdim(sadece 3 memur vardı , evrak alan memur sanırım hintli bir beyfendiydi) evraklarımı teslim ettim ama bi çoğunu almayı unuttu pasaportu teslim etmesi gerekirken beni ücret ödeme bölümüne aktardı(330$) fakat pasaportum elimde olmadığı için tekrat evrak memuruna döndüm (baya bi oraya bi oraya devlet dairesine döndü
) sonra vize ücreti dahil tüm işlemlerimi ve almayı unuttuğu belgelerimi de aynı memur aldı aksaklık için özür diledi . Ds260 form belgesi ve ais kaydına gerek olmadığını söyleyip beni mülakat için diğer memura gönderdi . Önümdeki arkadaşların vizesi onaylandıktan sonra ben sıramı aldım , esmer gözlüklü genç bir beyfendi vardı gayet kibar biriydi , mülakatı ingilizce denemek istedim kolay kelimelerin benim için daha iyi olacağını belirttim tabi ki dedikten 10 sn sonra 1 paragraflık bi soru sordu (ben mavi ekran
) türkçeye dönebiliriz bu benim için zor gibi dedim güldü ama asla türkçeye dönmedik daha basit cümlelerle başladık önce sağ elimi kaldırıp yemin ettirdi daha sonra nereye gideceğimi , neden gideceğimi , burda ne iş yaptığımı, orda ne yapacağımı sordu . Cevaplar bittikten sonra pc ye bir sürü şey yazdı. Sonra üstünde liste olan bi kağıdın madde madde üstünü çizdi (kalpten gidiyodum) o sırada pasaportumun en geö 5 gün sonra adresime gönderileceğini dosyaların tamam olduğunu söyledi , ben bi daha herşey tamam mı dedim , evet tamam harika görünüyor dedi . Teşekkür edip dolu dolu gözlerle mutluluk içinde salondan ayrıldım 

Emeği geçen herkese çooook teşekkür ederim , kazanan herkesin bir an önce bu duyguyu yaşaması için dua ediyorum 
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@MustVar evet ben o ladar ödedim , bilemiyorum genelde gözlemlediğim tek gelen herkes aynı ücreti ödedi .
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@fetihy inşallah , çook teşekkür ederim , âmin


-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ByDoski dava açılmadan önce, gerekli dilekçeyi yazdım ve daha sonra kuck hukuk şirketine anlaşma gönderdim ıslak imzalı , ve anlık olarak takip ettik her detayını tüm davacılar
total de 4 dava vardı hepsi birleşti. -
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba , hemen yaşadığım tecrübeyi aktarmak istiyorum , Gomez vs Trump davasında olmam nedeni ile kcc den 25 eylüle mülakat tarihi almıştım (3.levelim), fakat ankara bu tarihi 21 i olarak değiştirmişti , bunun üzerine benim durumumda olan bir çok kazananla beraber ayağımız bir pabuçta ankaraya teşrif ettik, düzen laboratuarından mülakat tarihi ve ais bilgilerini vererek randevu aldık . Ben 18 eylülde sabah 9:15 am randevuma, 9:00 am de gittim buna rağmen(ilk saatler) oldukça kalabalıktı önce 4. Katta muhasebeye ais belgemi , pasaportumu ve ds 260 form number ımı içeren belgeleri ilettim ve Benim bir fotoğrafımı çektiler , daha sonra 3. Kata indim ve 118dolar ödeme yaptım . 3. Katta aynı zamanda tüm testlerin yapıldığı bölümler var ve sırasıyla kan testi , idrar testi , röntgen i halletim. Tekrar 4. Kata gönderdiler ve onlar da saat 11:30 da tekrar gelmemi söylediler , 11.30 dan sonra da doktor muaynesine girdim ve 4 adet aşımı sorgusuz sualsiz bızzlandım :)) bu aşılar için de 280 dolar ücret aldılar , pasaportumu ve ds260 form belgemi iade ettiler(ameliyat olduysanız belgenizi hastaneden lütfen alın ben olmuştum , getirdiğim belgemi aldılar tekrar iade ettiler türkçe olması sorun değil) . Ertesi gün saat öğlen 1-2 de raporumu almam söylendi fakat ben 12 de aldım . Şimdi yarını sabırsızlıkla bekliyorum , inşallah tüm kazananlar bu aşamaları tek tek yaşar vizesini alır ve hayallerine huzurla başlar
Bu dv2020 kazananları emekleriyle çok zorlu aşamalar atlattı , 21'inde 30 eylül davasından da güzel sonuçları duyacağımıza eminim 