@serlinkonakciyan. Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!
Belki doğum yapmayı planlayan ya da Amerika'da bu süreci yaşayacak olanlara bir fikir olur diye kendi doğum hikayemi paylaşmak istedim.
Florida, Tampa’da bulunan Johns Hopkins Hastanesinde doğum yaptım. Toplam doğum masrafı 68.000 $ tuttu. Neyse ki sigortam bu tutarın 65.000 $ını karşıladı.
Ancak bebeğimiz doğumdan sonra bir süre NICU’da (yenidoğan yoğun bakım) kalmak zorunda kaldı. Sadece bir haftalık bu süreç için hastaneden çıkan toplam fatura tam 380.000 $ idi!
Uzun süren görüşmeler, e-postalaşmalar, sigorta yazışmaları derken borç 55.000 $a indirildi.
Şükür ki şu an bebeğimiz gayet sağlıklı ama şunu söylemeden geçemem: Bu tutarlar gerçekten azımsanacak gibi değil üstelik bu rakamların çoğu sadece oda masrafı, tıbbi tedavi bile değil...
Umarım kimse böyle bir süreçten geçmek zorunda kalmaz 
Dikkat edin hastane faturayı mail yolu ile göndermese farketmeyecektim.! Şirket bilgilerini ekliyorum. !!!