@heyysanadiyom gorsel sahte foruma ait oldugu icin siliyorum.
Rhonster tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@elbruz malesef durum oyle degil bunu nasil anlatirim bilmiyorum ama yasanilip gorulecek bir durum kacak calisanlarin abd ekonomisine bir eksisi yok aksine artisi var cunku vergi oduyorlar hala ama hic bir sosyal yardimdan yararlanamiyorlar ekonomiye asil yuk bilerek dusuk gelirli olarak hayat surdurmeye calisanlar onada guzel bir duzenleme geldi sonunda food stamplari kestiler veya baya dusurduler section 8 e duzenleme getirdiler vs vs... ayrica ingilizceniz yoksa turk patronlarin %99 u sevilmez isin gercegini ogrendikten sonra cunku kole ariyor bir yogunlugu mesela Chicago dayim eleman arayan turk marketi var saatlik 10 dolar veriyor yasalara aykiri minimum wage 14.5 dolar ama adam muhtac olan birinin cikacagini biliyor ve buna gore davraniyor.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@byhero tir isi sorunlu artik haberler yanlis degilse abd vatandasligi istiyorlar degilse de zaten kesin olan akici ingilizce testlerine tabii tutuyorlar.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mertq soylemleriniz biraz fazla agresif degil mi sizce ? eksi vermelerinde hic bir sakinca yok bu kisilerin lutfen soylemlerinize dikkat ediniz.
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@aliaytac41 1200 e oda bulamazsiniz gibime geliyor LA de private
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@okokok ben 6000 odedim daha dogrusu fatura buydu sigorta odedi
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mahvez aciklandiktan sonra acilacak suan baktiginiz gecen senenin
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 forumda ikinci hesabinin olmasi yasak degil kurallara uydugun surece
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@solidppl evet ama first time buyer olayinda verebildikleri en iyi oran 10
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@hDundar yine yuksek ya benim arkadas yapti senin dediginin aynisini 10.5 aldi faiz
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@hDundar cok yuksek bir oran ama mecbursaniz ilk araba icin kabul etmek gerek araba el ayak burda
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Riethian ayni konusmasinda kaldiracagini soyledi henuz yok ama yatirimci vizelerine bir darbe gelecek gibi dedigini yaoarsa tabi
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@tfnsylmz egitimdeyken cuzzide olsa bir para odeniyor mu minimum ihtiyaclari karsilamak adina
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 kolay gelsin
ben inanmadigim icin birsey diyemeyecegim 
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 ben simdi farkettim sende burdasin

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 tovbeler olsun yapmam ben cukurova cocuguyum

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 burclar takim yildizlariyla alakali diye biliyorum ama yinede sen bilirsin.
isimleride oradan geliyor zaten 
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Aleras Erzurumdan kotu oldugunu teyit edebilirim

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hashirama ben Chicago dayim ama o partide varmiyim bilmiyorum ama en kisa surede kacacam burdan
