Son yazdığım iki iletiyi sildim çünkü kendimi açıklamak için mücadele etmek istemiyorum artık. Geçmişte yaşadığım bu anıları ABD'ye gelirken arkamda bırakmak istemiştim lakin olmuyor, yanlışı görünce dayanamıyorum. Geçmişte de olduğu gibi yine hayallerim için diyet ödediğim bir dönemden geçiyorum. Sağlığım el verdikçe de devam edeceğim, denilenin aksi bir tecrübe yaşıyorum, anlatılanların ABD'nin her yerinde geçerli olmadığını tecrübe ettiğim için gönlüm rahat. Bu sebeple belki burayı okuyan kişilere son bir kelam olması adına ekliyorum bu yazımı. Bu iletiyi okuyan kişilere eğer kabul ederlerse son bir tavsiye söylemek istiyorum. Duyduklarınızın hiçbirine inanmayın, gördüklerinizin de sadece yarısına inanın.
Bu forum sayesinde hayatım temelden değişti, buraya ben de bir şeyler ekleyip karanlıkta yolunu bulmak isteyen kişilere bir ışık parçası da ben olayım istemiştim lakin pes ediyorum. Kaç gündür yorgunlukla mücadele ederken karanlıkla mücadelem bedenimi halsiz bırakıyor. Bu vakte kadar elimden geldiğince ben de bu değerli topluluğa bir şeyler eklemek istedim, hatam olduysa affola.
Sayın yöneticilerimizden hesabımın kalıcı olarak silinmesini istiyorum.
Saygılar.
