Kazanıp da diploması olmayan, eşi sıkıntı çıkaran, "ay oralarda da olaylar var şimdi bilmem ki" diye mırın kırın edenlere içimden söylediğim sözleri burada yazsam siteden atılırım muhtemelen.
Passion tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Eveeeet başvuru periyodu bitti. Çok isteyen ve orada kalıcı olabileceklere çıkar umarım.
"Bana çıktı ama eşim gitmek istemiyor"
"Pasaport numarasını sallamıştım napacağım şimdi?"
"Gitsem memleketimi özler miyim?"
türü sorular görmek sinir bozucu oluyor sonra
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
2020 talihlilerinin başına gelen pişmiş tavuğun başın gelmedi. Doların fırlayışı, trump kararları derken bir de corona nedeniyle hiçbir işi halledememe durumu çıktı

inşallah hayırlısıyla atlatırız bu günleri ve sizler de gc'ye kavuşursunuz sonunda

-
RE: Markette ÇalışmakDiğer Meslekler içinde yayımlandı
@redsat2000 Siz hep yazın, olur mu? İnanılmaz motive ediyorsunuz. Hayallere kapılmadan, gerçek mutluluğun, insanın kafasının rahat olmasının ne demek olduğunu çok güzel anlatıyorsunuz



-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese mutlu, huzurlu, bol paralı bir 2020 diliyorum. İnşallah 2021 dileklerimizi çok başka, çok daha güzel bir durumdayken iletiriz
Gerçekten isteyen herkes kazanır ve heyecanlı heyecanlı hazırlıklar yaparız bu sene inşallah 
Sizleri seviyorum yeşilkartforum
️ 
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben hayal kuruyorum, sonra "ortalık karışık zaten heveslenme" diyorum, sonra kendimi kiralık evlere bakarken buluyorum

-
RE: Amerika'da Günlük Yaşamdaki FarklılıklarKültür ve Hobi içinde yayımlandı
Daha başvuru bile yapmadan şu başlıktaki girdileri okuyup okuyup hayallere dalan tek ben değilimdir herhalde

Değerli bilgileriniz için çok teşekkürler. Sonradan gidip, yerleşip, adapte olanların yorumlarını okumak çok önemli bizler için.
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Semihmete, içinde söyledi: DV2020 Mulakat Deneyimleri
Mart ayında current olsam foruma inek kestirir mangal partisi veririm .
Ben bu sözünüzü hatırlatırım ona göre

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzun süredir fotoğraf muhabbeti görmemiştim forumda, özlemişim

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çekiliş kısmında şartlar tamamen eşit ne yazık ki. Lise mezunu/yeterli iş tecrübesi olmayan, fotoğrafı yanlış, sahte pasaport numaralı, bilgileri yanlış giren kişiler de çekilişte çıkabilir. Evet bu insanlar sonradan mülakatta eleniyorlar ama kriterlere uyan, formu düzgün dolduran dürüst insanların hakkı yenmiş oluyor. Çekilişten önce keşke ayarlanabilse bunlar. Kriterlere uyan kişiler arasından çekiliş yapılsa çok daha iyi olurdu. O zaman derdik ki "kısmet değilmiş". Böyle olunca gerçekten sinirleniyor insan.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Pasaportun kesinlikle başvuru sayısını azaltacağını ve bizim şansımızı artıracağını düşünüyorum. Eskiden herkes rastgele başvuruyordu. Artık, "gerçekten" istemeyenler başvurmayacaktır; çünkü ortada bir şey yokken pasaporta para vermek istemezler. Avantajlıyız bence

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvurumu yaptım
Yıllaaar önce üniversitede öylesine yapmıştım, rastgele bir vesikalığımı tarayıp eklemiştim forma. Kazanamadım tabii. Bu ikinci başvurum, iyice araştırıp, stüdyoda fotoğraf çekilip başvurdum. içimde güzel hisler var 
İnşallah ABD'ye kalıcı olarak yerleşmeyi gerçekten isteyen ve sürecin zorluğunun farkında olanlar kazanır.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvuru süreci bittiğine göre foruma geri dönebilirim



Aynı soruların bin defa sorulmasından bıkıp kaçmıştım da... Şimdi biz bize kaldığımıza göre hayallere planlara devam

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Uzaktan tanıdığım bir emekli çift 55'li yaşlarda kazanıp gitti. İngilizce bilgileri de o kadar azdı ki... Sonra naptılar bilmiyorum
İnsanda cesaret olunca, hiçbir şey için geç değil 
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Oyunbozan, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
Ortaokuldayken canım öyle sıkılırdı ki okulun penceresinden küçücük bahçeye bakıp şöyle düşünmüştüm bir keresinde: Dünya Kocaman ama ben küçücük kutu gibi bir odadayım. Ev okul dışında bir hayatım yoktu, aile ve çevrenin etkisiyle içimdeki maceracı ruhu son bir kaç yıldır azıcık olsun yaşadıysamda otuza yaklaşan ömrümün büyük bö lümünde yaşayamadım. Bu da beni yaşamdan zevk alamayan biri olmaya itiyor. Amerika’da tek başıma yeniden doğmak gibi maceracı bir felsefeyle başvurdum ilk defa. Çoğunlukla umutluydum ama gerçeği yakında öğreneceğim . Sadece yine orta okulda o sıkılıp pencereden baktığım gün gökdelenli caddelerden motosiklet sürerken hayal etmiştim kendimi belki Amerikan filmlerinin etkisinde kalarak. Ama bugün o hayalimin totem olduğunu bir gün gerçekleşeceğine olan inancımın karşılığını alacakmışım gibi hissediyorum.
Şebnem Ferah'ın "Okyanus" şarkısındaki gibi
Önümde ağır bir kapı
Ardında okyanus var
Ben zaten suda doğmuşum
Kapıyı açmam gerekIşte o an biri geliyor
Tutuyor kulağımdan
Gözü anahtar deliğinde
Bak diyor sadece burdanBırak diyorum o küçücük resmi
Yetmez bize bu küçük esinti
Nerde törpülendin böyle
Olmaz diyor tutup ayak bileğimiŞimdi, önümde ağır bir kapı
Ardında okyanus var
Bir de bileğimden biri çekiyor
Benimse kapıyı açmam gerekBak diyorum koca dünyaya
Burdan derhal çıkmak gerek
Bari çekme bileğimden
Benim her şeyi görüp öğrenmem gerek.Bir ileri bir geri her adım bu kapının ardı demek
Sonunda boğulmak olsa da
Benim o sularda yüzmem gerek.
Anahtar deliğinden görünen bu küçücük manzara
Sana yetiyorsa yetsin
Benim o sularda yüzmem gerek. -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@JohnColt, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
HAS NOT BEEN SELECTED yazısı bir süre sonra değişiyor mu ?
Hala umudum var, inanamıyorum 
Uzun süre baksak telepatiyle değiştirebiliriz belki yazıyı
Ben de inanamıyorum şaka maka, insan üzülüyor 
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@İrem-Özbey, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası
Bir de bence Amerika oyun oynuyor olabilir çünkü 2017'de de aynısı olmuş gene birkaç kişiye çıkmış daha sonra email atmışlar çıkmayanlara kazandınız diye, İnşAllah gene böyle olur çıksın da ben iki ay daha beklerim
Allahım ya öyle bir şey olsa Şener Şen gibi sokaklarda bağıra bağıra koşarım herhalde
Keşke... -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene, geçen seneki heyecanım yok. Trump'ın göçmen politikaları, ABD'de Covid nedenli işsizlik ve evden çıkarılma durumları filan derken bir soğudum sanki

Tabii ki başvuracağım yine ama o geçen seneki NYC hayalleri kuran, sürekli Amerikan filmleri izleyip izleyip gaza gelen Passion'dan eser yok artık

-
RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)Gündem içinde yayımlandı
Ben de destek oldum. 5429 imza var şu an, oldukça az.
