• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. msdrnc
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 7
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 34
    • En İyi 18
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    msdrnc tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      eskiden bir film izlemiştim orda şöyle bir söz vardı YAŞADIĞIMIZ YER DÜNYANIN EN GÜZEL YERİYDİ AMA CEHENNEME ÇEVİRDİLER. durum bundan ibaret onun için çocuğumun geleceği için burdaki düzenimi bozup gitmekten başka çare yok bana göre....

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2020 bekleme odası

      bence ücretsiz oldugu için asıl gitmek isteyenlerinde hakkına giren çok zevk için katılıyorlar sistem aslında çekilişde çıkıp da gitmeyenlerin bir dahakatılmalarına izin vermese yada katılım ücretli olsa o ücreti ödeyebilen başvursa o zaman zevk için katılanlar aradan çıkar

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @gungorhan bence de Türkiye dünya üzerinde yaşanılacak en güzel yer bence ama forum da bir konuda ben yazmıştım YAŞADIĞIMIZ YER DÜNYANIN EN GÜZEL YERİYDİ AMA CEHENNEME ÇEVİRDİLER. durum bundan ibaret onun için çocuğumun geleceği için burdaki düzenimi bozup gitmekten başka çare yok bana göre....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @azize33 merhaba tam mersin in kurtuluş gününe denk gelmiş mülakat tarihiniz inşallah sıkıntısız güzel bir mülakat olur başarılar

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: Green Card çekilişini kaçıncı başvurunuzda ve kaç yaşındayken kazandınız?

      merhaba arkadaşlar ben mersinde yaşıyorum her sene reklamda görüyordum ama başvuruda bulunmuyordum bu sene ilk başvurumuz eşim ve benim adıma başvuruda bulundum eşim öğretmen ben teknik ressamım herkes için hayırlısı olur inşallah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @azize33 hayırlı olsun yeni hayatınızda başarılar diliyorum

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      ben de ilk başvurumdu artık kısmet ne zaman çıkarsa @topraxxx arkadaşın dediklerine katılıyorum ama insanız işte umut fakirin ekmeği demişler bakalım ne zaman
      cıkacak

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @ikizbabasi onun için artık bu ülke yaşanılacak yer olmaktan çıktı dediğiniz gibigibi düşüncemiz yüzünden terörist ve çapulcu ilan edilmediğimiz bir yere gitmemiz lazım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Oktay-İbiş evet bende çocuğum için istiyorum bende geçen sene ilk kez eşim ile birlikte başvurduk bu sene yeniden deneyeceğiz çıkana kadar artık ne zaman çıkarsa kısmet herşeyin başı bu pasaport numarası işi güzel oldu çünkü gerçekten gitmek isteyenler yani bedel ödemeye hazır olanlar başvuracak(mesela benim pasaportun süresi bitti 10 senelik alacam her sene deneyecem nasıl olsa çıkarsa da giderken de lazım olacak )herkesin gönlündeki gibi olsun inşallah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @Semihmete bence biraz fazla söylemişsiniz semihmete çünkü benim ailem 3 kişi 550 bin tl yapar zaten o kadar kenarda duran param olsa ülkemi terkedip de niye gideyim arkadaşım biraz makul olun bence red yiyen arkadaşlar bu tabiki benim tahminim başka sebeplerden yiyor ama nakit para azdı diyor gibi geldi bana geçmiş senelerde ne kadar gösteren vardı yazarsa bilgi sahibi oluruz bizde

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2020 bekleme odası

      merhaba ben 2020 çekilişine katılmış bulunmaktayım kafamdaki sorular cevap bulacağım bir forum arıyordum ve youtube da takip ettiğim ki belki de herkesin gördüğü evrim hanımın sıkı takipçisiyim.benim bir kaç sorum olacak bu konu hakkında bilgisi olan varsa cevaplarınızı bekliyorum.
      1---- eşim ve ben çekilişe katıldık yanlız eşim devlet memuru ben özel sektörde çalışıyorum.eşime çıkarsa birlikte gitmemiz mi lazım yoksa eşim öğretmen ben gitsem o sonradan gelebilir mi (sağlık raporunun günü dolmadan )

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      @azize33 merhaba iyi günler iyi akşamlar azize hanım mersin den kurtuldunuz inşallah bugün mülakat günüydü yanılmıyorsam nasıl geçti

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2020 bekleme odası

      ok @crazycells teşekkür ederim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2020 bekleme odası

      merhaba arkadaşlar hayırlısıyla 94 gün kaldı hakkımızda hayırlısı olsun inşallah benim bir sorum olacak bilgi verecek olan varsa eşim öğretmen eğer çıkarsa green card nasıl bir yol izlememiz lazım ilk etapta benim aklıma şu geliyor 1 sene ücretsiz izine ayrılmak sonrasında eşim gelse türkiyeye tekrar amerikaya ne zaman girmesi lazım belli bir zaman var mı yoksa öğretmen olduğu için sadece yaz tatillerinde gelse olur mu

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • GC mersinden başvuran var mı?

      merhaba ben mersinde yaşıyorum ve bu sene gc başvuruda bulundum burdan başvuran arkadaşlarla tanışmak için böyle bir konu açtım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @crazycells teşekkür ederim cevaplarınız için

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Passion bende geçen sene eşimle birlikte başvurduk ikimizde ailemize söylemedik çıkmadı geçen sene bu sene yine başvuracağız ama bu sefer içimiz rahat ailelerimiz biliyor ve desteklediler bizi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Rhonster bence de gitmek isteyenlerin hakkına girmeyin derim ben ama sizin kararınız kendinize tam hazır hissettiğinizde başvurun diye yazmıştın yanlış yere yazdım diye sildim yani

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      msdrnc
      msdrnc
    • 1 / 1