@Eagle2015 Ehliyete başvurabilirsiniz
MomisCan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@emrah-hız Bangkok’taki merkez postanenin adresini yazmanız gerekiyor.
-
RE: F1 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının 21 Yaş Üstü Bekar Çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Metty-Yalcin Selamlar, maalesef bir etkisi olmaz. Benim de babam Amerikan vatandaşı ve benle kardeşlerim de başvurumuzdan 9 ay sonra approve olduk ama bu bir şey değiştirmiyor.
Bekarlar için 7-10 yıl, evliler için 10-15 yıl gibi süreler veriliyor. Çok iyi avukatlara başvurduk ama hepsi de durumu deşitiremeyeceğimizi söyledi. -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@emrah-hız Selamlar, istenilen aşılar herkesle aynı. Fiyat olarakta mülakat deneyimimden kopyalıyorum,
“Ödeme olarak Amerikan dolarını kabul etmediler. Ya Tayland Bahtı ya da kredi kartı ile ödeme yapılması gerekti.
Biz yetişkinler için kişi başı 14bin baht,
2,5 yaşındaki oğlumuz için, 10bin baht.
6 aylık ikizlerimizin her biri için de 4bin baht ödeme yaptık.” -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Mogi Sorunun doğru cevabını bilmiyorum ama Bangkok’taki randevumuzda canlı-cansız bakılmaksızın 6 aşıyı aynı anda yaptılar.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk başvurumda 36 yaşında talihli oldum

-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cttl O kadar çoookkkk çok sevindim ki… 🥳
Tebrik ediyorum sizi ve ailenizi
Yeni hayatınızda mutluluklar diliyorum
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@atibaba Selamlar, öncelikle tebrik ederim.
Bangkok’ta ikiz kızlarımın vizelerinde de hata yapılmıştı, aynı şekilde pasaport ve sarı zarfları kendilerine geri verdik, 2 gün sonra düzeltilmiş bir şekilde bize elden teslim ettiler.
Pasaporta basılmış olan vizeyi damgalarla iptal edip yeni vize basıyorlar ve sarı zarftaki vize bilgilerini değiştiriyorlar. -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@okokok Gözünüz aydın çok sevindim
️ yakında görüşmek üzere 
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Evet öyle ancak Bangkok bu bilgileri tek tek kontrol etmenin çok zor olacağını söyleyip kabul etmedi ve tercümesini görmek istedi.
Hong Kong’da nasıl ilerlendiğini bilmiyorum. -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@finalhope Onu harcamaya eklemedim çünkü sağlık sigortasına para ödemiyoruz.
Aslında şöyle bir şey oldu, biz buranın iyi bir sigorta şirketinde (Kaiser Sigorta) sağlık sigortası yaptırmak istedik. Ama 3 çocuğumuz olduğu için ve sadece eşim çalıştığı için yıllık gelirimiz bizim için belirlenen tutarın altında kaldı. Tabi bunda eşimin senenin 4. Ayında işe başlamış olmasınında etkisi var. Böylece yıllık gelir ortalamamız iyice düştü.
Hal böyle olunca sağlık giderimizin devlet tarafından desteklendiğini öğrendik. Ve ödememiz gereken tutar sıfır olarak çıktı.
Bu konuda bizi buradaki Türk bir sigortacı hanım bilgilendirdi ve işlemlerimizi yaptı. Tabi bunun için kesinlikle Greencardlı olmak gerekiyormuş.
Buraya gelen arkadaşlardan isteyen olursa kendisine yönlendirebilirim. Daha açıklayıcı bilgiler verecektir. -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Georgia 2 yetişkin 3 çocuk
Ev Kirası (4+2,5 Single house): $2650
Elektrik + Su + Gaz: $270
Bahçe bakım: $120
Telefon (2 Hat) + internet: $125
Çöp ve geri dönüşüm: $30
2 Araç için full sigorta: $400
2 Araç için ortalama yakıt: $280
Ortalama Market: $1300-$1500
3 yaş oğlum için Kindergarden: $1420 (Neyse ki önümüzdeki ay oğlumuz Pre-K başlıyor ve sadece ayda 90 dolar ödeyeceğiz.)
Yine oğlum için yüzme kursu: $135
Sosyalleşme vs..: $500-$700Bir sürpriz olmadığı sürece aylık sabit giderlerimiz bu şekilde.
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş katılıyorum.
Ayrıca Türk ürünlerinin de ne kadar sağlıklı olduğu tartışılır.
Türk market evimize 3-4 dk uzaklıkta ve sadece belli şeyleri alıyorum. Türkiye’den gelen peynirler vs… asla almayacağım şeyler.@erenotti önerdikleriniz arasında Sprouts Farmers Marketi ben de tavsiye ederim. Her ay oradan alışveriş yapıyoruz ve çok memnunuz.
Ama diğer söylediklerinize istinaden her markette alınabilecek ürünler var, alınmasa daha iyi olacak ürünler var. Direkt market ismi olarak elemenin doğru olduğunu düşünmüyorum. -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@okokok

ya gerçekten aynıymışız.
Şu uygulamayı dondurma seçerken bile kullanıyoruz.
Puanı düşük çıkan ürünlere tavrımızı bi görseniz çok gülersiniz
anında eliyoruz. -
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@misha90 Harika. biz o kadar kalabalığız ki…

Kişiden kişiye değişirden kastım biri alır biri alamaz değildi aslında yanlış anlaşıldı sanırım. Fişi ona istinaden eklediyseniz
Herkesin diyet listesi, tükettikleri farklı.
Örneğin biz Costco’dan balıklarımızı etlerimizi aylık alıyoruz. Sürekli evde yemek yapıyoruz, hazır ürün tüketmiyoruz. Organik marketten her ay aldığımız gıdalar var (zeytinyağı, kuruyemiş, tahin, pekmez vs…) haftalık alışverişler de ona göre yapılıyor tabi… bu tarz çok yönlü bir düzeni yalnız da olsanız 200-300 dolara mal edemezsiniz.Aslında müsait bir zamanımda ben de paylaşayım masraf listemizi. Belki kalabalık ailelere referans olur.
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@aysegul Biz doğru bir örnek olmayabiliriz açıkçası. Çocuklarımız çok küçük olduğu için harcamalarımız da çok fazla oluyor.
Ama küçük çocuğu olanlar için yazayım, buraya ilk geldiğimizde ikizlerim 9 aylıktı ve her gün 1 kutu mamaya ortalama 20 dolar ödüyorduk 🫠
Neyse ki 1 yaştan sonra süte geçtiler
şu an günde neredeyse 1lt süt içiyorlar o da ortalama 5 dolar.Çocuk, bebekler harcamaları ile ilgili bilgi almak isteyenler bana sorabilir. Seve seve yardımcı olurum.
Onun dışındaki harcamalar kesinlikle kişiden kişiye çok fark gösterir. Hele ki bizim gibi single house’da yaşıyorsanız yandınız
sürekli bir mangal yakma ihtiyacı duyuyor insan 
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@misha90 ben 3 çocuklu bir aile olarak ne kadar harcadığımızı hiç yazmayayım burada kimseyi şoka sokmak istemiyorum

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@greenlife1 Sohbet amaçlı soruyorsanız ayrı tabi ama ciddi ciddi soruyorsanız bu sorunun yanıtını kimse veremez.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Gerçekten sözün bittiği yerdeyiz.
Üzüntünüzü derinden paylaşıyorum arkadaşlar. “Sağlık olsun, hayat devam ediyor” gibi laflar kullanmak istemiyorum çünkü bu psikolojide daha fazla can sıkmaktan başka bir işe yaramıyor.
Çok üzgünüm