• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Mert.A
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 4
    • Konu 0
    • İleti 110
    • En İyi 32
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    Mert.A tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Ankara’dan mülakat aldığıma dair mail geldi fakat 2NL ekranında hala HK olarak görünüyor normal mi bu?

      Temmuz ayında olduğuna göre zaten bülten açıklanmadan verilmiş ama maili şimdi aldım diye yorumluyorum. Dün navigatordan sordum çünkü.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Sibel-Apaydın ben de attım, fakat navigatora yönlendirdiler. Şimdi oradan da sordum ne zamana ayarladınız diye.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @kemalraziev Ben HK’dan mülakat aldım ve taşıdım, ona rağmen gelmedi. Mülakat alıp da Ankara’ya taşıyan, üstüne mülakat alamayan bir ben varım işte numunelik. Bakalım Ankara bu sefer dağıtmaya başladığında alırım umarım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @kemalraziev Muşambe’den mülakat almadan mı taşıdınız?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Navigatora kayıt olmaya (travel docs) çalışıyorum ama konumum Hong Kong olarak gözüküyor ve Türkiye’ye taşıyamıyorum. Benzer bir sorun yaşayan var mı? HK olarak submit edip devam etmem mi gerekiyor?

      Bu arada sanırım Hong Kong’dan mülakat alıp, Ankara’ya taşıyıp, sonra da hala mülakat alamayan bir tek ben varım. Benzer bir durumda olan var mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Dosyamı Hong Kong’dan Ankara’ya 5 Haziran’da taşıdım ve 8’inde taşındığı maili geldi. Hala mülakat almadım Ankara’dan. Benzer bir durumda olup mülakat alan/alamayan var mı? Navigator hesabı oluşturmadım ve orayı hiç kurcalamadım açıkçası, bununla ilgisi olabilir mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hepatit B gibi birden fazla doz isteyen, tamamlanması 6 ay süren aşıların yapılması Ankara’da nasıl işliyor? Hekim ilk dozu yapıp geri kalanının ABD’de tamamlanması için not mu düşüyor? Mülakatta sorun çıkmıyor herhalde?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      DS260 formunu doldurduğumdan beri işten ayrıldım ve aynı zamanda taşındım. Bu değişiklikleri yapmak için formu açmak istiyorum. Fakat mülakat aldığım ESC evrağında ve şimdiye kadar aldığım diğer evraklarda eski adresim yazıyor. Bu sorun olur mu?

      İşim ve adresimle ilgili gelişmeleri forma girmeyip mülakatta sözlü olarak beyan edersem geçerli olur mu ya da?

      Zaten işimle ilgili durum karmaşık. Şahıs firması açıp freelance çalıştığım için hem vergi numaramı verip hem bu bu bu firma için çalışıyorum demiştim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Serapp Teşekkürler. Şöyle ki yeni düzenlemelerle public charge olabilecek talihliler reddedilebilir diye endişeleniyorum. Ben public charge olabilecek bir durumda değilim, fakat bunu nasıl kanıtlarım bilmiyorum. Hastalığıma teşhis kondu, ama elimde bir hekimden alınmış hastalık remissiondadır gibi bir beyan yok, ki böyle bir beyan var mı onu da bilmiyorum. Muayene esnasında hekim benim beyanımla/fiziken muayene edip karar verebilir mi, bilmiyorum, iç hastalığı çünkü.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Onur-Yavaş Teşekkürler. Maalesef klinikten kliniğe fark ediyordur diye düşünüyorum. Ayrıca hastalığım kişiden kişiye o kadar değişiklik gösteriyor ki; bu hastalıktan ölen de var sakat kalan da, benim gibi hiç yokmuş gibi yaşayıp ilaç da kullanmayan da. Doktor bakıp da benden hastalığın yok gibi olduğuna dair bir belge ister diye endişe ediyorum, sen yük olursun hesabı yani. Çok da spor yapıyorum yani sağlığımın iyi olduğu zaten görüntüden belli ama insan bilmiyor. Kliniğe mail atmak iyi bir fikir mi değil mi, ondan da emin değilim. Hong Kong'da muayene olan başkaları varsa lütfen fikirlerini paylaşsınlar. Size de teşekkür ederim cevabınız için, geçmiş olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Benim kronik rahatsızlığım var (bulaşıcı değil) fakat hastalık tamamen yatışmış ve kontrol altında. Uzun süredir doktor takibi yapılmıyor ve ilaç da kullanmıyorum. Bu durumu Hong Kong'da sağlık muayenesinde nasıl izah etmem gerekir? Teşhise dair doktor raporları elimde mevcut, fakat tedavi çok etkili olduğu için bir daha doktora gitmedim. Herhangi bir hastalığınız varsa sizden ne kadar detay istiyorlar bu hastalığın seyri ile ilgili, bilgisi olan var mı? Çok spesifik bir konu ve hiçbir şey bulamadım bununla ilgil. Direkt kliniğe mail atıp sorsam randevu aldıktan sonra, mantıklı mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Numaramın az da olsa gelecek bültende aktif olabilme ihtimali olduğu için şimdiden bu konu hakkında karar vermek istiyorum.

      DS-260 formunu doldururken bir çok defa Türkçe harf kullanmasam da sanki kullanmışım gibi hata vermişti ekran. Şimdi öğreniyorum ki Caps Lock açık olmadığı içinmiş; yani küçük "ı" harfini girmişim ve formda büyük "I" olarak görünmüş ama sistem onu küçük algılamış, vb. Şimdi benim bunu açtırıp tekrardan Caps Lock tamamen açık şekilde, "ı" harfini kullanmadan doldurmam gerekli mi? Sisteme de Türkçe harf girili olarak işlenmiş olmasın? Yoksa zaten kabul edildiyse sıkıntı yok mu demektir?

      Numaram current olduktan sonra DS formunu açıp ne olur ne olmaz diye düzeltmek istiyordum. Ama bu kadar yaygın bir yazım hatası varsa, bu direkt DS formumun/göç başvurumun işleme alınmamasıyla sonuçlanabilir mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Serapp Tayland ve Avusturya'da bu sorunu kimse yaşamasa da Hong Kong'un tepkisini şu anda kesin olarak bilmiyoruz. 1 Kasım'dan sonra verilen ilk mülakatlar bunlar. Ben de düşük ihtimal olarak görüyorum ama yüzde yüz emin olamadık hala.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Arthur-Morgan Yani oturum izni falan istemeyecekler? Sevinebilliyor muyuz? Sinir hastası oldum aylardır.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Arthur-Morgan Bugün herkesle birlikte gelmeyip de önümüzdeki hafta gelme ihtimali var mı, yoksa hayra alamet değil mi eğer bugün Hong Kong tayfadan kimseye gelmezse?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Arthur-Morgan açıkçası altı ay vaktimiz var, ben en kötü senaryoda Ankara'ya geri taşıma ihtimalimi de gözden geçirmeye başladım bu zıplamayla.

      Bu arada benim içim biri Hong Kong'da mülakata girip, oturma izni istemeden tamamlamadan rahatlamayacak pek.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Arthur-Morgan çoğunlukla katılıyorum. Bir tek, vize vermemek için bülten yükseltmemek gibi bir yol izlemelerini ben hiç gerçekçi bulmamıştım. Şu anda yani evet tabi ki çok güzel bir gelişme oldu bu, aynı zamanda 20k üzerinin direkt her şeyden bağımsız vize alamama ihtimali de hep vardı ve o da bu gelişmeyle baya azaldı bence. Ama suspension işi apayrı bir mesele. Bakalım, umarım iyi haberler gelmeye devam eder. Biri en azından Hong Kong'dan mülakat alsa da bari o konuda içimiz rahatlasa.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Çok büyük bir önemi olduğunu sanmıyorum bunun ama dediğim gibi, hiç yoktan iyidir. "Suspension kalkmayacak olsaydı artırmazlardı" diye kesinlikle düşünmüyorum.

      Benim kafama asıl şu takıldı: Suspension meselesi yüzünden Hong Kongcular olarak dosyalarımıza ne olacak, o konuyu tamamen unuttuk gitti. Umarım Hong Kong'da dosyası bekleyen ve current olan birileri en azından şu illetten kurtulduğumuzun müjdesini verir bize artık.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      M
      Mert.A
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6