• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Megadeth
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 5
    • Konu 0
    • İleti 106
    • En İyi 37
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Megadeth tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melek-Alan
      İlk defa böyle bişey duyuyorum.Bunu hangisi yaptıysa içinde taşıdığı bir komplex olmalı.Çok geçmiş olsun.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi Yenileme

      @ATS16
      Çok teşekkür ederim

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi Yenileme

      Merhaba mülakatsız b1/b2 vizesini hangi sayfadan ilerleyerek dolduruyoruz.mümkünse link paylaşabilecek olan var mı?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba
      7 ocakta giriş yapmıştım.12 şubatta green cardımı teslim aldım.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @flapjack
      Hocam onu da aldım yanımda götürdüm havalimanına.Zaten G kontuarında evrakları inceleyen thy görevlisi “sizin evraklarınız tamam ama online onay gelmediği için köpeklerinizi uçağa alamayız” dedi.Acil beni yöneticinizle görüştürün dedim.Telefonla müdürünü aradı.Müdürü telefonda “şu hnm’ın yanına gidin” dedi.G kontuarındaki arkadaşla beraber o hanımefendiye gittik.G kontuarındaki arkadaş o hanıma “ beyfendinin tüm evrakları doğru ve eksiksiz fakat online onayı gelmeniş”dedi.O andan sonra o hnmefendi uğraştı ama beceremedi.Boardinge on dk kalaya kadar kan ter içinde çabaladım.Uçağı kaçırmamal için yanımdaki arkadaşa teslim ettim ve uçağa koştum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @eceslc
      Yukarda yüklediğim evrakları belirttiğim kısma bakarsanız o da var.Cdc dog import form.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @flapjack
      Yüklediğim evraklar cdc dog import form,karantina merkezi kabul formu,CFRVM,titrasyon testi,köpeğin pet pasaportu

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @bkio
      Siz hangi havalimanına inmiştiniz?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @bkio
      Thy’nin geri bildirim sitesinden yüklediğim evraklara bakılmadı.Belki 50 defa müş .hizmetleri ile konuştum tek yapabildikleri acil koduyla email atmak.Belki 15 defa bu mailden attılar.Muhattap bulamıyorsunuz.Açıkçası nasıl getireceğim köpeklerimi bilemez oldum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Maalesef köpeklerim thy tarafından uçağa kabul edilmedi.Yüklenen evraklar ilgili birim tarafından incelenip onaylanmadığı için köpeklerim uçağa alınmadı.Köpeklerimi arkadaşım vasıtasıyla ilgili yerlere gönderdim.Tabii hem karantina merkezi ile hem de thy ile yargı önünde hesaplaşarak ihmali olanların peşini bırakmayacağım.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Herkese merhaba
      Geçen çarş.gecesi karantina merkezinden onay geldi.Hiç beklemeden THY geri bildirim sayfasından evrakları yükledim.Uçuşuma 29 saat kalmasına rağmen thy’den henüz onay çıkmadı.Thy’yi aradım ilgili birime acil kodlu online bildirim yolladılar.Açıkçası çok da umudum kalmadı.Yok mu kimsenin THY’nin ABD’de bu işe bakan serviste tanıdığı?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Merhaba
      2 şubat tarihinde Dört küçük ırk köpeğimle JFK’ye uçacağız.Buradaki kuruluş ARK ile ilgili bir sorum olacaktı.Burası herhangi bir gümrükçü ile çalışmıyor olarak anladım.Bu konuda aksi bir bilgiye sahip olan arkadaşımız var mı?Sürecimi tamamladığımda tüm aşamalarıyla detaylı bilgi vereceğim.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @aysegul
      Teşekkürler.Şimdi girdim payment received durumumda hala.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba
      7 ocakta Miami Havalimanından giriş yapmıştım.16 ocakta zarf ile ssnim geldi.Bir sorum olacaktı green kart takibini hangi linkten yapıyorduk paylaşabilir misiniz?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Herkese merhaba
      Çok yakın bir arkadaşım EB1 vize türünde aracı kurum kullanmadan kendi dosyasını kendi hazırlamak istiyor.Tahmini ne kadar süre harcar bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?EB1 için forumda ayrı bir sayfa yok diye biliyorum ondan buraya yazdım.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Herkese merhaba
      7 ocak günü Miami havalimanından ilk girişimi yaptım.İstanbul’da pasaport kontrolünden geçerken göçmen vizem var çıkış harcı ödemeyeceğim diye biliyorum dedim görevliye.Green kardınız geldikten sonra ödemezsiniz şimdi ödemeniz gerekiyor deyince polemik yaşamak istemediğim için gittim ödedim.Miami havalimanına girişte ilk pasaport kontrolünde bir yıl geçerli immigrant vizemi gösterdim beni arka ofise aldılar.Orada sarı zarfı ve pasaportumu verdim.İlgili polis çok güleryüzlü ve yardımseverdi.Stresli olduğumu görünce relax rahat ol dedi.İşlemlerim on dk civarı sürdü.Adres teyidi istedi.Bugün de SSA ofisten ssn için randevum var.2 şubat tarihinde bu defa köpeklerimi getirmek için tekrar giriş yapacağım Abd’ye.Hepinize kolaylıklar dilerim.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Tekrardan merhaba
      Bir sorum daha olacaktı.Rabbies vaccination formunu ilçe tarıma ilk götürüşümüzde köpekleri götürmüyoruz değil mi?Uçuştan 48 saat öncekinde götürüyoruz ama ilk evrak için götürmüyorduk değil mi?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Herkese merhaba
      Daha önce 7 ocakta dört küçük ırk köpeğimle Miami’ye uçacağımı belirtmiştim.Bazı arkadaşlar son durumu sormuş.Özel sebeplerden 7sinde köpeksiz gidiyorum Miami’ye.Kısa süre kalıp ocak sonu gibi onları Philadelphia’ya götüreceğim fakat thy air canada ile ortak uçuşla Toronto üzerinden PA’ya uçuyor.Bu uçuşta iki köpeğim kabinde benle ikisi de aşağıda uçacağı için aktarma düşüncesi beni korkuttu.Sanırım PA’ya en yakın olan NewYork JFK’ye uçacağız.JFK’ye köpek ile giren oldu mu?Süreci tamamlayınca müsait zamanında herbir aşamasını anlatacağım.Şimdilik sağlıcakla kalın

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba herkese
      Green card basımı(ücretini yatırmıştım Abd’ye girmeden önce) biz havalimanından girer girmez otomatik olarak başlıyor mu yoksa yapmamız gereken işlemler var mı?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      M
      Megadeth
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6