Vay beeeee kaç sene olmuş buraya girmeyeli… 9. Başvurumdan selam yaş oldu 27 

jesus christ tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Pasaportumun son kullanma tarihi (exp date ) 03.11.2021 yani bugün , başvuruyu yapmam dahilinde bir sorun olur mu bilen varsa cevaplayabilir mi lütfen
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
- ve son başvurum bakalım ne olacak
herkese bol şans umarım benim gibi yıllardır gitme hayali kuran kişilere çıkar öncelik olarak 
- ve son başvurum bakalım ne olacak
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells pasaportumun exp date 04.11.2021 green card başvurusu için yeni mi çıkartayım yoksa olur mu şu an ki pasaportumla
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@beceke evet :p 04.11.2021 olacaktı

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Öncelikle selam abi hatırlamıyorsundur belki ama bundan 3 sene önce az başının etini yememiştim
Sorum olacak sana benim pasaportumun exp date 4.11.1996 bununla mı başvurayım yoksa yeni çıkartıp mı başvurayım ? -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ah shit , here we go again.. Selamlar herkese yerimizi aldık tekrardan

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mylife umarım o sene bu sene olur

-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
VAY BE ! 3. senem olacak... İlk sene çıkmadığında bütün gecem mahvolmuştu geçtiğimiz aylarda çıkmadığını öğrendiğimde hiç umursamamıştım bu sene tekrar başvurucam elbette
Herkese selam dostlar umarım bu sene bana çıkar artık yetti !!! 
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Seneye görüşürüz dostlarım benim kumarım biter, umarım hayat benim gibi şanssız insanların yüzüne artık güler hepinize güzel günler diliyorum allahaısmarladık.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Baktım az önce : ) O iğrenç yazıyı gördüm maalesef. Ne diyim ki hayatta şans çok önemli olmayınca olmuyor.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bakıp keyfimi kaçıramıcam ya bakarız bir ara
Amerika beni istemeli ben değil...Newyorkun halalguys'ı varsa bostonın'da turkishguys'ı olacak : ) -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yldrmmm Evet bu siteden giriliyor ben gece kontrol edicem bakalım hayırlısı : )
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ulan bir ben bakamadım dostlar nasıl bakıyorsunuz siz...
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@alp-turk 1 hafta sonra forumu kontrol et çok ufak bir ihtimal bu : ) Geçtiğimiz senelerde olan bir şeymiş.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
YOU HAVE BEEN RANDOMLY SELECTED görmeyi çok istiyorum allah aşkına açın şu siteyi artık ...Kazanmadım arkadaşlar bilerek büyük yazdım

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gizemb Takip edin forumu , tekrarlayabilirler diye söylentiler dönüyor. Üzüldüm adınıza
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Baktım çıkmamış diyenler biriniz söyleyebilir mi nasıl giriyorsunuz ? Bana da çıkmamıştır emin olayım en azından

