• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. hayallerabd
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 10
    • Konu 2
    • İleti 443
    • En İyi 349
    • Tartışmalı 10
    • Gruplar 1

    hayallerabd tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      merhaba Ali bey, hayır farklı sekmeler kullanmıyorum. Zaten foruma girmek üzere daha sayfayı açar açmaz bağlantı uyarısını vermeye başlıyor. Mesela şu an size cevap vererek ileti yazamıyorum.

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      merhaba, foruma ne zaman bilgisayardan girsem "Yeşilkart Forum ile bağlantınız koptu, yeniden bağlanmak için lütfen bekleyiniz." hatası alıyorum. Telefondan girdiğimde ise bir sorun yok. Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir?

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      @hayallerabd, içinde söyledi: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      Merhabalar, bir sorun değil fakat her girişimde aynı şey olunca dikkatimi çektiği için sormak istedim. Siteye giriş yaparken her defasında ilk kullanıcı adı ve şifremi girdiğimde "Giriş Başarısız. Büyük olasılıkla süresi dolmuş oturum nedeniyle girişinizi geçersiz kıldık. Lütfen tekrar deneyiniz." uyarısı çıkıyor. İkinci seferde ise sorunsuz giriş yapıyorum. Siteyi hiçbir zaman çıkış yapmadan da kapatmıyorum. Bu çıkan yazının sebebi nedir acaba?

      sorun hala devam ediyor.. nedenini öğrenebilir miyim?

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?

      @Alpagu, içinde söyledi: Amerika'da tutunamayıp geri dönenler var mı?

      Mental olarak herkes icin degil tabi yurt disinda yasamak, hayatinin geri kalanini artik yeni yerlerde planlamak, cok caliskan biriysen üc assagi bes yukari türkiyede birseyler kazanirsin, yasarsin bi sekilde, sonucta 90 milyona yakin insan ülkede yasiyor. az olur cok olur, kolay olur zor olur, ayrica tartisilir..

      aslinda ülkede bir pasta var, herkese yeter, ama ac gözlülerden

      • gözü doyamayan is yeri sahipleri, yaninda calistirdiklarina nasil daha az para veririm ama saatlerce calistiririm diyenlerden, kendisi lüks evlerde sitelerde yasamak, en lüks arabalara binmek icn herseyi yapan, calisanini asgari ücretten gösterip, devletten ne kadar vergi calarsam, calisanimdan ne kadar calarsam biraz daha lüks yasarim diyenlerden

      • elindeki ürünü yiyecek olsun, araba olsun en yüksek fiyata satmaya calisanlardan , marketler toplanip whatsappta yumurtanin fiyatin bu hafta yükseltelim diyen acgözlülerden

      • bürokraside hicbir ihaleden hala gözü doymayanlardan, Amcasinin, Dayisinin vesilesi ile kendine belediyelerde is bulup, bekleyen onca insanin hakkina girenlerden, o makamlara gelip yetmiyormus gibi 2 kati maas alanlardan, bunuda utanmadan sikilmadan ailesine yedirebilecek, tiynetsiz haramzaldelerden

      Kaciyoruz..

      herkes icin söyleyemem belki ama, bana kalirsa cogu kisinin yurt disina cikma yada baska bir yerde yasama sebebi; herkes biraz huzur ariyor gibi, bu yukarda saydiklarima ilaveten, Trafikte olur olmadik yere sinirlenen, kurallara uymadan araba kullanan insanlardan kaciyor gibi, Markette surda burda Sirada beklemeyen, hep bir uyaniklik pesinde her konuda hak yemek icin elinden geleni yapanlardan kaciyor gibi.. satin almak istedigin arabadan tut, bir isini yaptiracagin ustaya kadar, rahat rahat birilerine güvenenememekten kaciyor gibi..

      dikkat ederseniz yurt disina yerleseninde tepkileri sunu elde ettim bunu elde ettimden daha cok, yaya gecidinde duruyor arabalar, yol veriyor .. market var, ciftlik, basinda kimse yok, ürünleri aliyorsun, güvene bagli parayi kendin veriyorsun yada sokaklar temiz, her yer yesillik, orman agac, yürüyorsun huzurlu, hic ortada altinda ALTIN varmis deyip binlerce yillik gölü komple bosaltip, rezil eden, vara yoga heryerde agac kesen, yok eden, denizlere her türlü pisligi atanlar yok..

      normal halktan biri olarak aradigimiz tek sey aslinda huzur hepsi o, standart bir iste calisayim, calistigimin karsiligini hakkini alayim, olursa bir arabam olsun, belki sonra bir ev, ise gidip geleyim, eve dönerken markete ugrayim, ama cocugum benden birsey istediyse, yada ben ona birsey alayim istiyorsam, zorlanmayayim, cogu kisininde milyonlari kazanicam ben orda diye gittigi yok

      Yurt disina cikacak insanin tabi sunu bilmesi lazim, gittigin ülke senin degil, seninde olmayacak, kendi ülken gibide hissetmeyeceksin, kimsede sana bunu hissetirmeyecek, arkada biraktigin ülkende en gec 4 sene icinde sana yabanci olacak, Arafta kalacaksin.. hani bi videoda bir kiz vardi, uzun yillar yurt disinda yasadim, ülkeye döndüm, terliklerle birgün alis verise ciktim, o ayagimin yere degmesi farkliydi diye,

      izninizle yazdığınız her şeye imzamı atıyorum.. para tabii ki çok çok önemli bir etken hayatımızda fakat tek başına tüm hayatı yıkıp baştan yazmaya yetecek bir motivasyon asla değil bence.. hele ki ortada olmayan, hayali bir para için.. ABD'de her şey toz pembe olacak diye değil, tam olarak yazdığınız sebeplerden dolayı istiyorum gitmeyi..

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası

      @hayallerabd Numerolojiye bir göz atın hocam, mesela benim doğum günüme göre 2025 yılı da 5 sayısına denk geliyor, 2025 şanslı olmalı benim açımdan 😁 bu arada ciddi ciddi 1 arkadaşım ve ben baktık kapı numaralarına göre cidden içerisindeki insanları yansıtıyor

      gün/ay/yıl olarak da toplam sonuç 5 çıkıyor.. bence bu tamamen benim şahsi şanssızlığım.. 😬
      numerolojinin bir sürü detayı var tabii ama ilgilenmek lazım.. maalesef benim hiç ilgilendiğim, anladığım şeyler değil.. ☹

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası

      @rnc Valla ben bugün kapının arkasına 7 rakamını astım. Benim kapı numaramı 5 e nötrlüyor, 5 de numerolojide yurtdışı kapılarını açıyormuş 😁

      Artık yurtdışı mı kapımı açar ben mi yurtdışı kapılarını açarım göreceğiz 😁

      günaydın sayın @newbie97 , 2 buçuk yıldır kapı numarası 5 olup kazanamayanlar için de bir sayı, bir kombinasyon var mıdır acaba?
      bir arkadaş soruyor da.. 😢

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @MySea gözünüz aydın, vatan hasretinizi en alt seviyeye indirmek için devletimiz var gücüyle çalışıyor.. 😃

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Forum ile İlgili Hatalar, Görüşler, Öneriler ve Sorularınız

      Merhabalar, bir sorun değil fakat her girişimde aynı şey olunca dikkatimi çektiği için sormak istedim. Siteye giriş yaparken her defasında ilk kullanıcı adı ve şifremi girdiğimde "Giriş Başarısız. Büyük olasılıkla süresi dolmuş oturum nedeniyle girişinizi geçersiz kıldık. Lütfen tekrar deneyiniz." uyarısı çıkıyor. İkinci seferde ise sorunsuz giriş yapıyorum. Siteyi hiçbir zaman çıkış yapmadan da kapatmıyorum. Bu çıkan yazının sebebi nedir acaba?

      Forum Kuralları içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Green Card çekilişi için gün ve saat totemi yapanlar buraya 😊

      insan yaptığı başvurunun sayısını bile unutunca artık totem falan da yapmıyor.. 😃 iş güç derken bir toplantı arası 5 dk.da halledip yoluna devam ediyor..

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      @dytmelek %25 zam açıklandı memur için.. bozdura bozdura harcayalım artık..

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      şu harç pulu konusunda burada biz tecrübe edip anlatanlar sayesinde ödenmeyeceğini öğrendik, görevli memurlar nasıl bilmiyor ve öğrenemiyor akıl alır gibi değil..

      Yolculuk içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Zelene neyi kastettiğinizi pek tabii anlamış olmakla birlikte "cemaat" kelimesine karşı bir alerji oluştu hepimizin üzerinde malumunuz.. 😃 şöyle daha bize uygun bir alternatif düşünsek, bolca vaktimiz var nasılsa.. 😃

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @denizci10 valla ben mahalle kurma olayına şakasız çok sıcak bakıyorum.. her millet kurmuş, biz de bir yerden başlarız.. birlikteliğine özendiğimiz gruplar gibi gidenin gelmek isteyenin elinden tuttuğu, iş bulmak için kendi arasında bir ağ kurduğu mahalle neden olmasın? kim hangi eyaletteyse orada bir hayat kurmak isteyene yardımcı olabilir, özellikle bu forumdaki insanlar için bu hiç de zor değil.. daha birkaç gün önce Türkiye'ye dönecek bir hasta için herkesin nasıl seferber olduğunu gördük.. dobarlanın, yıkılmeycesss..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      @Programmer, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri

      Odamdan çıkmamaya özen gösterdiğim halde hakkımda dedikodular çıkmış, haberim yok. Kurum içinde yapılması planlanan bir darbe ekibinin içindeymişim 🙂 Gözden ve gönülden ırak olmaya çalışıyorum ama nafile. Çamur atmaya devam ediyorlar.

      odanızdan çıkmadığınız, bu tiplerden ve onların ortamlarından uzak kaldığınız için zaten bu dedikodular çıkıyor.. düzgün bir kişilik, etik değerler ve ahlak sahibi olmanın bedelini ödüyorsunuz malesef..

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      selamlar.. bilet.ucuzaucak.net sayfası güncel olarak hem yurt içi hem yurt dışı için bence muazzam fırsatları paylaşıyor.. instagramdan da ucuza.ucak adresinden takip edebilirsiniz.. siteden bilet satılmıyor, sadece ücretleri ve geçerli olduğu tarihler gösteriliyor, yani siz yine ilgili firmanın sitesinden veya skyscanner gibi sitelerden alabiliyorsunuz.. her zaman her lokasyona olmaz tabi ama bir incelemekte de fayda olduğunu düşünüyorum..

      Yolculuk içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: DV2020 İzmir adayları buraya

      @nilfersev başınız sağ olsun, size ve ailenize sabırlar diliyorum.. umarım hayat bundan sonra sizden almak yerine istediklerinizi verir.. 🙏

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: DV2020 İzmir adayları buraya

      @nilfersev teşekkür ederim, hepimiz gibi aklıma mukayyet olmaya ve Amerika hayallerimi canlı tutmaya çalışıyorum.. 😊 umarım sizin hayatınız pozitif yönde ilerliyordur..

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: Virginia'da Kaza Geçiren TC Vatandaşı İçin Uçak Refakatçisi Destek Talebi

      kendini gerçekleştirme ve hatta aşma konusunda muazzam örnekler sunuyorsunuz sevgili yeşilkart forum yöneticileri ve sakinleri.. muhteşemsiniz, ayağınıza taş değmesin.. 🙏❤

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: DV2020 İzmir adayları buraya

      merhabalaaaaar, ben de geride kalan gediklilerdenim.. selaaam olsun 🖐🏻

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • RE: çalışma vizeleri (H ve L vizesi) ile çıkışlarda yurtdışı çıkış harcı ödeniyor mu?

      ülkemiz dışında böyle bir uygulaması olan başka bir yer daha var mı acaba¿ 🤔

      Yolculuk içinde yayımlandı
      hayallerabd
      hayallerabd
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 1 / 23