• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. goe
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    G
    • Profil
    • Takip Edilenler 31
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 105
    • En İyi 49
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    goe tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Blokta destek veren ilgilenen herkese teşekkür ediyorum. Kendim panik halinde olduğum için bazen yazılanları sağlıklı okumakta anlamakta zorlandım. @Serapp hanım @gucarslan @aysegul hanım ve diğer yazan herkese Allah razı olsun. Bloga geç geldiğim için çok üzüldüm buradaki dayanışma çok güzel. Dış sesler danışmanım diye geçinenler baştan sona ihmal ediyorlar insanı. blog bir çok konuya güzel hızlı cevap veriyor. bana söylenen gibi başta @Serapp serap hanım anlattı konuyu pasaport sürecine başlayıp devam edeceğim yola. blogta bir rahatsızlık verdiysem lütfen içinde bulunduğum panik haline verin.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: Avustralya'da bir ömür böyle geçti...

      Şans eseri blokta gezerken denk geldim ve sayfalarca okudum sizi... Gurbeti, gurbetçiliği, değişmeyi, büyümeyi çok güzel anlatmışsınız. Avustralya'da olsaydım gelip elinizi öpmek ve sizi canlı dinlemek isterdim. Uzun zaman sonra yazılarını sıkılmadan okuduğum biriyle karşılaşmak beni çok mutlu etti. Sevgiler ,sağlıcakla kalın

      Pasifik içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Arkadaşlar bugün vizemi aldım. Zenci beyfendi ile görüşmeye girdim. Merhaba günaydın dedim. görüşmenin başında kabanımı hoperlörün üzerine koymuşum heyecandan. Oraya lütfen koyma seni duyamam dedi gülümsedi. Ben çok heyecanlandım elim ayağıma karıştı güldü bana ben de "özür diledim" , Lütfen heyecanlanma sakin ol dedi, İngilizce konuştum. Neden gitmek istiyorsun dedi? Hep çok istemiştim arkadaşım var onun yanında kalacağım dedim o da ABD vatandaşı zaten. Daha önce ABD' ye gidip gitmediğimi, hangi ülkelere gittiğimi, ne iş yaptığımı nerde çalıştığımı sordu. O kısımları detaylı açıkladım. Yaptığım işin özelliklerinden bahsettim, Ben ABD şirketinde çalıştığım için uzun yıllar çalıştığım şirketi söyledim. Ne kadar kalmak istiyorsun dedi iki hafta dedim. Çok pozitif olumlu bir adam. Güzel gez iyi tatiller dedi. Vizeni onayladım dedi gülüştük teşekkür ettim. Hiç bir belgeme bakmadı. Bitti. Siyahi Beyfendiden korkmayın olumlu, hanımlar çok daha ciddi ve hanımlara girenlere incik cıncık her şeyi belge evrak gösterenler oldu. Görüşme toplam bir dakika sürdü.
      Daha önce ABD' ye defalarca girip çıkmış çocukları orada doğmuş birisi vardı "back raound check" e aldılar elinde 5 pasaport hepsinde ABD giriş çıkışı var. Adamı bekletip ek görüşmeye alacaklar. Çocuğu için vize görüşmesi alan bir aileye hemen verdiler.
      Siyahi birileri vardı onlar F! öğrenci olarak başvuru yapmışlar red aldılar. Genel olarak F1' ler red alıyor izlenimim var. Başka bir işi gücü geliri iyi ve istikrarlı çalışan bir hanım arkadaşa daha onay verdiler. Bu işte iki kere iki dört etmiyor. Herkese bol şanslar dilerim

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @onursvr Açıkcası düşünüyorum düşünüyorum...2021' de gittiğimde DMV bölgesinde gördüğüm manzarada bir çok iltica eden vardı. Irak'tan özellikle Pakistan . Bethesda'da bir uçak dolusu afganı ağırlayıp ellerinde 1500 dolar verdiler ve isterlerse neler yapıyorlar. Sınırdan yıllardır giren Meksikalı ve latinler deseniz Amerikanın ucuz iş gücü olmuş ve kölelik yok diyene gülerim. Amerika'da bu konuları konuştuğum savcı ve bir avukat vardı ucuz kaçakların amerikanın ancak zenginliğini arttırdığını ve zenginlerin iş gücüne yaradıklarını konuştuk. Saati 4-5 dolara tarlalarda çalışanları bizler görmedik ama bunlar da Amerika gerçeği. kaçak girenlerde kalite aramak mümkün değilken saolsun sınırdan geçen Türkler bu okuma oranını son bir kaç yılda arttırdılar ama hepsi duruşma bekliyor ve tık yok. o zaman kendime sordum Amerika neden kaliteli gözçmen istemiyor diye? Açıklama artık kafamda net. Neden kaliteli istesin ki? kölelik sistemini devam etmesi için yasal ve okumuş girenler sisteme hizmet etmiyor. Kendi yağında kavrulan düzenli vergi veren iki çocuk yapan ve onları okutup düzgün insan yapma mottosu ile yaşayanlar zaten hedef kitlesi değil. ICe herkese saldırıyor ama sınırdan geçen kaçaklar olmasa amerikada hzimet sektörü dönmez,Türkiye'de suriyelilerle başlayan furya artık afgan vs gibi başka vatandaşların burada tecrübe ettikleriyle aynı. Afgana suriyeliye sigorta yapmayacak az maaşa çalıştıracak ama Türkler çalışmayacak eee ? Sistem her yerde aynı ve yine olan okullarda dirsek çürütmüş kırmızı ışıkta beklemiş, hız sınırına uyup alkollü araba kullanmamış , çocukarı iyi okul okusun diye geceleri uykusu kaçan lisaslı Green kart adayları da bir umut beklesin ... Biraz olumsuz yazdım moralinizi bozmak için değil lütfen kusuruma bakmayın. Onlar oynuyor oyunu biz de izliyoruz. İleriye yönelik söyleyebileceğim en önemli şey de şu: Oraya gittiğimizde keşke Birbirimizin kıymetini bilsek! bölünmüş Türk komunütesi değil de birbirine yardım eden kalkındıran yeri gelince çay içen beraber piknik yapan ve aynı şeyleri yaşayan bir topluluk olarak keşke kenetlenebilsek.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Konsolosluklara artık mülakat yapılmaması gibi sürecin sekteye uğramasıyla ilgili yazan bir arkadaş olmuştu foruma sanırım onun verdiği bilgi doğru. 19bindesiniz bir buçuk ay geçti hala ilerleme yok ama bülten 29 bin diyor şaka yapıyor. Kabaca hesapladım 19binlerden çok az insan kaldı mülakata girecek yani 100 kişi değil tahminimce 20 kişi bile değildir hesaplarım tabi ki farazi. Bu süreçte hala bir hareket yoksa neyi bekliyorlar? Belki de beklemiyorlar biz boşa bekliyoruz. Mülakatını Viyana'dan taşımak isteyenler varsa taşımasın bence Ankara malesef ilerlemiyor ben olsam Viyana gibi işini güzel yapan bir yerden vazgeçmezdim...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @LordBolton orada kimin işi var kimin işi yok o kadar araştırma yapmadım. Bilmem de mümkün değil zaten. Ben Kosova, Makedonya, Arnavutluk, Karadağ'a gitmiştim.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Her yeri işgal ediyorlar net! Bir uzak doğulular iki Hintliler. Bunlar çete gibi ... Hele ki USA veya İngilitere' de doğmamış sonradan İngilizce öğrenenlerin İngilizceleri rezalet anlamak için Hintli olmak gerekiyor. Neler yapıyorlarsa her yeri kaplıyorlar birbirlerini tutuyorlar da. Allah Türkler' e de akıl versin USA de gördüğüm çoğunluk birbirini kazıklayan dolandıranlar veya inanılmaz kariyer yapıp dedikoducu Türk komünitesinden bıkıp kendilerini USA yalnızlığına gömenler. Tüm bu yayyınlanan bültenler ve paylaşımlardan hepimize çıkacak sonuçlar var

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bugün de kimseden bir yerden ses yok henüz en azından benim için... moralimiz düzelse... Bir mail, mülakat, ilerleme. Arkadaşlar burada canını dişine takıp herkese yardımcı oluyorlar ama site sakinleri neden excelli tam doldurmak burayı güncel tutmak için biraz çaba sarf etmiyor? Lütfen gelişmeleri paylaşın ki bizler de süreci daha fazla anksiyete olmadan tamamlayalım. Rica ediyorum. Paylaşım yapanlara da teşekkür ederim...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Wolufu Gerçekten her gün düşün düşün psikolojik olarak hepimiz için çok zorlayıcı olmaya başladı. Kaç bin kişi mülakata giriyor yüzbinlerce dolar mülakat parası yatırılıyor ve sağlık muayanesi ücretleri... Yaşanan anksiyete de cabası? Neden ? Üç beş kendini bilmez bomba patlatıyor ve pause oluyor. Ne güzel o zaman lotery neden var? Zaten tonla şeyi araştırıp didikliyorlar kendimiz hakkında onca beyan veriyoruz mülakata giriyoruz . Bu kadar insanı mülakatla seçiyorlar süreci güzellikle bitirmelerine izin verip bir de yıllarca biriktirdikleri parayı alıyorlar(vize mülakat sağlık....) sonuç? Burası canımı sıkıyor. Ben ve numarası bizim gibi sona kalanlar girmedik mülakata ama girip hala vizesi basılmayanlara resmen hakaret. O zaman mülakat yapmasalardı USA istemiyor deyip bitirselerdi. Gidenler veya gitmeye hakkı olanlar gittiklerinde görecek o kadar saçma sapan insan green kart almış veya yasal olmayan yollardan sistem istismar edilmiş ki seçilmiş birilerini almak yerine neyin planlarını yapıyorlar gerçekten mantık dışı! Bu insanlara USA de gözçmenlik hakkı verilemeyecekse hiç mülakat yapıp bu paraları da almamaları gerekirdi! Sanki birileri oyun oynuyor ve masaya konulan da umudumuz!

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @moboz forumda yazan bir arkadaş oldu metin tümüyle aklımda değil ama mülakatların yavaşa alınması yönünde bir gizli bilgi var belki de . Türkiye zaten Allahlık alibey oldu. biz mülakat verilmiş verilmemiş dalga geçilmiş zaten diyecek kelime bulamaıyorum. ama uzun süredir Ankara'nın mülakat vermiyor olması da biraz bu tezi destekliyor gibi geldi bana. Tüm bu tartışmalar belki yersiz hop deyip bir anda insanlara mail gelip mülakata gireceğiz pause kalkacak demek istiyorum. umarım öyle olur biz de öylesine yazıp çizmiş oluruz...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sevgili arkadaşlar umarım bugün içimizde güzel haberler alan olur ve forumda paylaşırlar.. Bizlerin de iyi bir şeyler duymaya ihtiyacımız var. güzel haberlerle dolu bir cuma diliyorum haydi Eyvallah diyelim...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @xrainbow_ eski jenerasyondan gelenler adaptasyon sağlamaya başlamış onların çocukları Hintli değiliz diyor hatta. Ama çete gibiler net! ama daha fenası çinli ve çekik gözlüler! Georgetown' da olduğum dönemde mutfakta kendi yemeklerini ısıtıyorlar soğan sarımsaklı kokulu şeyleri çekinmeden tüketiyorlar ağız şapırdatıyorlar ve kendi dillerini konuşuyorlar. Üniversite ayrımcılık olmaması için İngilizce konuşulmalı uyarısı yapmıştı bana ve zaten Türkçe konuşacağım pek insan da yoktu orada. Ama uzak doğulular asla önemsemiyorlar. Hepsi amerikan meraklısı takma adlarını söylüyorlar ve hakiki Amerikalı'yım muhabbetine giriyorlar: D Amerikalılar çok akıllı ve kültürlü insanlar değiller en azından çoğunluk dünya haritasından bihaber! Durum böyle olunca meydan boş kalmış . ülkenin batısı SFO bölgesi özellikle pacifik şehri gibi geldi bana beyaz hristiyan amerikalı tabir ettiklerini pek göremedim çoğunluk çekik gözdü ve zenci nüfuz çok nadirdi. (Şehrin belli bölgesinde daha lokalize siyahiler Sfo'da) doğu yakası daha renkli her etnik köken karışık renkli ve daha homojen geldi bana. orta Amerika tecrübem yok ama nereye giderseniz gidip red neck, çekik göz, Hintli İranlı, Arap ve belli kültürel alt toplulukların spesifik davranışları var.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Sercan-Özüsağlam @Ping-PONG insan delirecek gibi oluyor. Randevuyu öne çekebildim sizin gibi Ama 9 Kasım' ı duyunca daha da heyecanlandım. Hafta sonu tık hareket olmadı. 2023 randevusu olanlara Allah sabır versin...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bugün için mülakat geçiren, mail alan, randevu alan yani herhangi bir gelişme yaşayan arkadaşımız oldu mu? excell tablosuna neden değişiklikleri üyeler işlemiyor? bizler de takip ediyoruz bu şekilde. Saolsun forum ileri gelenleri paylaşım yapıyorlar ama kalan üyeler de güncel tutsalar keşke burayı. bugün mülakata giren oldu mu,mülakatı planlanan kaç bininci kişiye ilerledik. Mail başında girmek, forumu devamlı online tutmak ve devamlı beklemek gerçekten çok zormuş...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Sercan-Özüsağlam
      "429 to much request hatası veriyor" çıldırtıyor sayfa yenilenmiyor. Browser veya başka dikkat etmem gereken bir şeyler olabilir mi acaba?Sistemde saatlerce denemişliğim var söylediğiniz gibi denedim bana denk gelmedi. Vize sonucunuz ve mülakatınızı da paylaşırsanız çok mutlu olurum keza ben de paylaşacağım.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @nihal_porsuk süreç çok tahrip edici olmaya başladı devamlı sayfa yenile mail bak sayfaya bak.... inşallah kolaylıkla düzene girer hepimiz için.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Ping-PONG ben sizinle bir avukat ismi paylaştım fakat kendim birebirde tanışıp bir danışmanlık hizmeti almadım sadece bir öneride bulundum. Çalışıp ilgili kişiyle memnuniyetsiz kalırsanız üzülürüm, onun için önceden araştırın ki madur olmayın. You tube' daki videolarda yola çıkarak ilgili bir kişi olduğunu düşünerek ismi verdim, birebirde tanımıyorum.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Ping-PONG çok da fazla kişi öne alamamıştır zaten merak etme hepsi senin yüzünden olamaz. anlık açılıp kapanıyor kime ne denk gelicek ? günlerce başında oturmak gerekiyor, suçlusu sen değilsin.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Ping-PONG sakallarınızı kesip gidin gözünüzü seveyim burada hepimizin canı sıkılıyor...Adamalr belli ki saç sakal sevmiyor hatta kel filan olun

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      G
      goe
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @mlsscu usa kimse için bir rüya ülkesi değil kesin. Tüm konfor alanını bırakıp her şeyin göze alındığı yer. Siz yasal gelmiş olduğunuz için daha iyisiniz en azından hareket özgürlüğü açısından ama diğer şeyler için kimse hiç bir şey için ayağımıza kırmızı halı sermiyor USA' de. İki defa turist olarak geldim birisinde 5,5 ay kaldım bir çok insanla tanıştım çoğu yasal gelmiş insanlar ve hatta kariyeri mükemmel olanlar da vardı. Genel olarak en iyinden en kötüsüne kadar herkesin sorunu var. Anlatsam sayfalar alır kendi tecrübelerim de var muhakkak. ama yaşanan hayat you tube da övülen şeylerle alakası yok... Allah kolaylık versin hepimize

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      G
      goe
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3