@zehrof sizin mülakatınız neden geç yaptıklarını anlamadım
ds 260 formunu geç submit ettiğiniz için mi? Acaba sizinle berber kaç binler hangi numaralar girdi bugün inanılmaz meraklandım .Keşke tüm forum sakinleri burayı sizin gibi güncellese. Günlerdir bekliyordum bir kıpırtı olur mu diye sizin mülakatınız görünce çok sevindim. Paylaştığınız için de teşekkür ederim, her gün birileri değişiklik varsa yazsın diye diye tüm forumu rahatsız ediyorum malum heyecanlıyız. Şimdiye kadar paylaşım yapan exceli dolduran burayı boş bırakmayan herkesin yolu açık olsun.
goe tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
hala mail mülakat alan yok mu? Ankara olup da hiç bir konsolosluktan taşımadan direk olarak mülakat alan yok mu?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Maşallah.... Forum pek sakin ne haber ne hareket... beliyoruz selamet olsun sonumuz
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hasaanemree size gelen mail de bana gelenle aynı sanıyorum tip4 mail oluyor yanlış hatırlamıyorsam. Bekliyoruz....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sevgili arkadaşlar umarım bugün içimizde güzel haberler alan olur ve forumda paylaşırlar.. Bizlerin de iyi bir şeyler duymaya ihtiyacımız var. güzel haberlerle dolu bir cuma diliyorum haydi Eyvallah diyelim...
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@HALİT-Ozgur şaka gibi neler olduğunu anlamak mümkün değil.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp Serap Hanım o kazandığım sayfayı günde 20 kere kontrol ediyorum

oldukça can sıkıcı hale geldi süreç. Umarım iyi haberler alırız hep beraber .... Teşekkürler -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul Ayşegül Hanım yanılmıyorsam 1,5 ayı geçti en azından 19 binleri düşününce ama ben de yanılıyor olabilirim zaman kavramım bozuldu hatalıysam arkadaşlar düzeltsinler beni. Bana yıl gibi geliyor... Bu yüzden forumdaki arkadaşlara excelli ve forum yorumlarını güncellemelerini rica ediyorum her seferinde...
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@phd hayırşlı olsun gönlünüzce...Bugün oradaki hal vaziyet nasıldı kalabalık? vize için gelen çeşitliliğiyle ilgili bir öngrünüz oldu mu? Bizler green kart için mülakat bekliyoruz ve forumda son bir kaç haftadır mülakata giren girdyse sesi çıkıp forumu güncelleyen olmadı. Bir gözleminiz olduysa paylaşmanızı rica ederim Teşekkürler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Artık mülakatlar yeni bir şelkilde alınıyormuş değil mi? 2021 de sisteme girip dakikada 3 kere tıklardım. Saatlerce tıkladığımı biliyorum ama ne kadar beklemediğimi uğraştığımı yazsam forumun delisi seçilirdim kesin. şimdi her şey değişmiş ve neyin ne olduğu belli değil sanıyorum. En azından takvime girip lacivert kutucuk peşinde tıktık tıktık tık tık tık deli gibi tıklamıştım ....Şimdi başka başka şeyler....
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@moboz forumda yazan bir arkadaş oldu metin tümüyle aklımda değil ama mülakatların yavaşa alınması yönünde bir gizli bilgi var belki de . Türkiye zaten Allahlık alibey oldu. biz mülakat verilmiş verilmemiş dalga geçilmiş zaten diyecek kelime bulamaıyorum. ama uzun süredir Ankara'nın mülakat vermiyor olması da biraz bu tezi destekliyor gibi geldi bana. Tüm bu tartışmalar belki yersiz hop deyip bir anda insanlara mail gelip mülakata gireceğiz pause kalkacak demek istiyorum. umarım öyle olur biz de öylesine yazıp çizmiş oluruz...
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Konsolosluklara artık mülakat yapılmaması gibi sürecin sekteye uğramasıyla ilgili yazan bir arkadaş olmuştu foruma sanırım onun verdiği bilgi doğru. 19bindesiniz bir buçuk ay geçti hala ilerleme yok ama bülten 29 bin diyor şaka yapıyor. Kabaca hesapladım 19binlerden çok az insan kaldı mülakata girecek yani 100 kişi değil tahminimce 20 kişi bile değildir hesaplarım tabi ki farazi. Bu süreçte hala bir hareket yoksa neyi bekliyorlar? Belki de beklemiyorlar biz boşa bekliyoruz. Mülakatını Viyana'dan taşımak isteyenler varsa taşımasın bence Ankara malesef ilerlemiyor ben olsam Viyana gibi işini güzel yapan bir yerden vazgeçmezdim...
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Geçtiğimiz bültenden beri Ankara'dan mülakat maili alan mülakata giren oldu mu? En son hangi sayı girdi mülakata? Excell malesef güncel değil, forum sakinleri takip etseler ve düzenli güncelleseler ne güzel olur? Herhangi bir değişiklik yaşayan arkadaşımız oldu mu?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onursvr yaptıkları milletle dalga geçmek ... Bir de Ankara ziyareti çıktı başımıza... Hindistan'ın tüm kotaları overdose doldurması ve akıl almaz onca şeyi gördükten sonra yanlış coğrafyada mı doğduk diyorum!
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
29bin olduk evet ama kendi kazandıüım ekrana girdim değişiklik yok mail beklemekten artık gına geldi. diyecek kelime bulamıyorum
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@yusuf-beyazkaya sizin numaranız 19bin size de mülakat verileyip 22binlerin temmuza mülakat verilemsi ankaradan (taşınaların) aklım almıyor...
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onursvr Açıkcası düşünüyorum düşünüyorum...2021' de gittiğimde DMV bölgesinde gördüğüm manzarada bir çok iltica eden vardı. Irak'tan özellikle Pakistan . Bethesda'da bir uçak dolusu afganı ağırlayıp ellerinde 1500 dolar verdiler ve isterlerse neler yapıyorlar. Sınırdan yıllardır giren Meksikalı ve latinler deseniz Amerikanın ucuz iş gücü olmuş ve kölelik yok diyene gülerim. Amerika'da bu konuları konuştuğum savcı ve bir avukat vardı ucuz kaçakların amerikanın ancak zenginliğini arttırdığını ve zenginlerin iş gücüne yaradıklarını konuştuk. Saati 4-5 dolara tarlalarda çalışanları bizler görmedik ama bunlar da Amerika gerçeği. kaçak girenlerde kalite aramak mümkün değilken saolsun sınırdan geçen Türkler bu okuma oranını son bir kaç yılda arttırdılar ama hepsi duruşma bekliyor ve tık yok. o zaman kendime sordum Amerika neden kaliteli gözçmen istemiyor diye? Açıklama artık kafamda net. Neden kaliteli istesin ki? kölelik sistemini devam etmesi için yasal ve okumuş girenler sisteme hizmet etmiyor. Kendi yağında kavrulan düzenli vergi veren iki çocuk yapan ve onları okutup düzgün insan yapma mottosu ile yaşayanlar zaten hedef kitlesi değil. ICe herkese saldırıyor ama sınırdan geçen kaçaklar olmasa amerikada hzimet sektörü dönmez,Türkiye'de suriyelilerle başlayan furya artık afgan vs gibi başka vatandaşların burada tecrübe ettikleriyle aynı. Afgana suriyeliye sigorta yapmayacak az maaşa çalıştıracak ama Türkler çalışmayacak eee ? Sistem her yerde aynı ve yine olan okullarda dirsek çürütmüş kırmızı ışıkta beklemiş, hız sınırına uyup alkollü araba kullanmamış , çocukarı iyi okul okusun diye geceleri uykusu kaçan lisaslı Green kart adayları da bir umut beklesin ... Biraz olumsuz yazdım moralinizi bozmak için değil lütfen kusuruma bakmayın. Onlar oynuyor oyunu biz de izliyoruz. İleriye yönelik söyleyebileceğim en önemli şey de şu: Oraya gittiğimizde keşke Birbirimizin kıymetini bilsek! bölünmüş Türk komunütesi değil de birbirine yardım eden kalkındıran yeri gelince çay içen beraber piknik yapan ve aynı şeyleri yaşayan bir topluluk olarak keşke kenetlenebilsek.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@onursvr çok haklısınız. Yaptıkları açıklama rezalet.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Wolufu Gerçekten her gün düşün düşün psikolojik olarak hepimiz için çok zorlayıcı olmaya başladı. Kaç bin kişi mülakata giriyor yüzbinlerce dolar mülakat parası yatırılıyor ve sağlık muayanesi ücretleri... Yaşanan anksiyete de cabası? Neden ? Üç beş kendini bilmez bomba patlatıyor ve pause oluyor. Ne güzel o zaman lotery neden var? Zaten tonla şeyi araştırıp didikliyorlar kendimiz hakkında onca beyan veriyoruz mülakata giriyoruz . Bu kadar insanı mülakatla seçiyorlar süreci güzellikle bitirmelerine izin verip bir de yıllarca biriktirdikleri parayı alıyorlar(vize mülakat sağlık....) sonuç? Burası canımı sıkıyor. Ben ve numarası bizim gibi sona kalanlar girmedik mülakata ama girip hala vizesi basılmayanlara resmen hakaret. O zaman mülakat yapmasalardı USA istemiyor deyip bitirselerdi. Gidenler veya gitmeye hakkı olanlar gittiklerinde görecek o kadar saçma sapan insan green kart almış veya yasal olmayan yollardan sistem istismar edilmiş ki seçilmiş birilerini almak yerine neyin planlarını yapıyorlar gerçekten mantık dışı! Bu insanlara USA de gözçmenlik hakkı verilemeyecekse hiç mülakat yapıp bu paraları da almamaları gerekirdi! Sanki birileri oyun oynuyor ve masaya konulan da umudumuz!
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Excell' e bakıyorum değişiklik yok, burada da mülakat mail veya bir gelişme yaşayan var mı? Lütfen paylaşın arkadaşlar...