• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. gembruce
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 8
    • Konu 0
    • İleti 161
    • En İyi 92
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    gembruce tarafından gönderilen iletiler

    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar. Sağlık muayenesi ve aşı ile ilgili önemli olduğunu düşündüğüm bir tecrübemizi paylaşmak istiyorum. Sağlık mauyenesi öncesinde 6 yaşındaki çocuğumuzun hastaneden ve e-nabız üzerinden aldığım aşı kartlarını İngilizce çevirileri ile hazır ettim. Hatta, aile birleştirme süreci sonrasında yerleşeceğimiz FL eyaletinin çocuk aşı takvimi ile çocuğumuzun aşı geçmişinin bir karşılaştırmasını da hazırladım. O karşılaştırmaya göre çocuğumuzun aşı eksiği yoktu. Sağlık muayenesine sadece eşim ve çocuğum girdi. Bayan Dr. Ungan eşimi dinlemeyip her ikisine de, içinde ne olduğunu söyleme zahmetine dahi katlanmadığı birer enjeksiyon yapmış. Keşke muayene öncesinde doktorla görüşseydim. Bu konuyla ilgili ilk hatam. Ertesi gün e-mail ile gelen dokümanda çocuğumuza hayatı yapılan tüm aşıların işlenmediğini ancak çocuğumuzun ABD'deki okul kaydı sürecinde sağlık muayenesine evrak hazırlarken farkettim. Bu da ikinci hatam. Sağlık muayenesi sırasında sağlık personeline durumu anlattım ve elimdeki tüm belgeleri gösterdim. Personel, bunları göstermemiş olsanız çocuğunuza 3 aşı daha yapacaktım dedi. Lütfen dikkat edin.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Merhabalar. Okul caginda cocugu olanlar icin asilar ile ilgili bir bilgi paylasmak istiyorum. Unganlar, 6 yasindaki ogluma ve esime muayeneye sirasinda aciklama dahi yapmadan birer asi yaptilar. Tek enjeksiyon icinde birden fazla asi da olabilir tabii. Beni iceri almadilar. Esim, "kadin dr lafa tutup asi yapacagini dahi soylemeden igneyi sapladi" dedi. Sacma geldiginin farkindayim ama oglum da aynisini soyledi. Ayrica, oglumun asi kartlarini goturmemize ragmen asilari eksik islemisler. Okul kaydi sirasinda TR'deki asi karnelerini (biri e-nabiz, digeri Acibadem hastanesinin saglik karnesi) Ingilizce'ye cevirip aciklayarak yeniden asi yapilmasini onledim. TR'de dogru duzgun bir hukuk sistemi ve saglik deneyimi olsa unganlar bunlari yapamazdi.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @mrme12 Ankara'da unganlar adinda bir poliklinikte. Randevu belli olunca onun bilgisini de maille alacaksiniz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @patron3535 Merhabalar. Biz 17 Agustos'ta giris yaptik. Bir hafta kadar sonra SSN kartlari, 1.5 ay kadar sonra da GClar geldi. Arada biometrik alim talebi olmadi. Sadece giriste ben sinir polisi ile biraz atisinca yarim saat kadar bir odada oturmak zorunda kaldik. Yarim saat soru dahi sormadan oturtup sonra saldilar.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @ecom çok teşekkür ederim. tüm bekleyenlerin de en kisa sürede vizelerine kavusmalari dilegiyle.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @patron3535 cok sağolun

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @Bernur cok teşekkür ederim. size de.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Biz de sonunda bugun Ankara'da mutlu sona ulastik. Esimin mulakati sadece 5 dk surmus. Darisi tum bekleyenlerin basina.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Bizim randevumuz da az önce geldi sonunda, Ağustos'a.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @patron3535 AOS'te oldugu gibi mulakati cogu durumda kaldirmalari lazim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Bu ay Temmuz için randevu alan yok sanırım. Bayramı da gectik ama haber yok. Yine current bırakıp arkada dondurmazlar umarım.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @Procedure Para kazanip, vergisini duzenli odeyen, suca karismayan herkes hem esini hem de cocuklarini en kisa surede yanina alabilmeli. H1li yapabiliyor, ben neden yapamiyorum? Turkiye'de kazandigim paranin dahi vergisini istemeyi biliyorsun ama Turkiye'deki ailemi vergi alirken aile bireyi saymiyorsun, onlar icin harcadigim parayi gider saymiyorsun, kendilerine vize verip ulkeye almiyorsun.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Temmuz bülteni az önce yayınlandı. Tarih, Haziran ile aynı, 15 Kasım 2021. Temmuz randevuları da bugün yarın verilir herhalde.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Az önce NVC'den dosyanız bizde, asayiş berkemal maili geldi. Current olunca 60 günde bir gelen mailden. Sanırım biz de potaya girdik. Postlara baktım Mayıs grubu 2 Mayıs gibi mailleri almış, 10 Mayıs civarı da randevular gelmiş. Umarım biz de haftaya alırız.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      randevu alan herkesi bol bol tebrik ediyorum. biz de haziran ayında current oluyoruz. sabırsızlıkla bekliyoruz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @yasmin982 çok sağolun. dilerim secim sayesinde hepimiz en kısa sürede sevdiklerimize kavuşuruz.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @yasmin982 once ds160 doldulup bos olan bir tarihe randevu alınıyor (biz basvuruken Kasım 2025 müsaitti). sonra hızlandirma talebi aynı sayfadan (basvuru degisiklik sayfasi) iletiliyor.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @Shady-El-Shazly @Procedure @mulus iyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. @Procedure @mulus sizlere de acil şifalar diliyorum. Çok çok geçmiş omsun. Ankara'ya yaptığım F2A başvurusu için de bu sabah red geldi.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @patron3535, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @gembruce geçmiş olsun umarım kisa zamanda anlatırsınız. Sanırım göçmenlik başvurusu olan kişilere diğer vize türlerini vermek istemiyorlar. Umarım hizlandirmadan bir sonuç alırsınız.

      acil durumlar bu kısıtlamalardan istisna ama keyfi uygulamaların önüne gecilemiyor. hersey bitince hala hayatta olursam kanun önünde mutlaka hakkımızı arayacağım. andolsun.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @lavita, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @gembruce Çok geçmiş olsun, üstüne bir de can sıkıcı bu durum olmuş. Umarım expedite’tan hızlıca sonuç alırsınız. Yakın zamanda benim I-131 başvurum için expedite request yaptık ama sürekli dürtmek gerekiyor tekrar tekrar açıkçası. Çok yorucular. Umarım siz hızlı sonuç alırsınız.

      umarim. cok tesekkurler.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      gembruce
      gembruce
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9