Merhabalar. Sağlık muayenesi ve aşı ile ilgili önemli olduğunu düşündüğüm bir tecrübemizi paylaşmak istiyorum. Sağlık mauyenesi öncesinde 6 yaşındaki çocuğumuzun hastaneden ve e-nabız üzerinden aldığım aşı kartlarını İngilizce çevirileri ile hazır ettim. Hatta, aile birleştirme süreci sonrasında yerleşeceğimiz FL eyaletinin çocuk aşı takvimi ile çocuğumuzun aşı geçmişinin bir karşılaştırmasını da hazırladım. O karşılaştırmaya göre çocuğumuzun aşı eksiği yoktu. Sağlık muayenesine sadece eşim ve çocuğum girdi. Bayan Dr. Ungan eşimi dinlemeyip her ikisine de, içinde ne olduğunu söyleme zahmetine dahi katlanmadığı birer enjeksiyon yapmış. Keşke muayene öncesinde doktorla görüşseydim. Bu konuyla ilgili ilk hatam. Ertesi gün e-mail ile gelen dokümanda çocuğumuza hayatı yapılan tüm aşıların işlenmediğini ancak çocuğumuzun ABD'deki okul kaydı sürecinde sağlık muayenesine evrak hazırlarken farkettim. Bu da ikinci hatam. Sağlık muayenesi sırasında sağlık personeline durumu anlattım ve elimdeki tüm belgeleri gösterdim. Personel, bunları göstermemiş olsanız çocuğunuza 3 aşı daha yapacaktım dedi. Lütfen dikkat edin.
gembruce tarafından gönderilen iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar. Okul caginda cocugu olanlar icin asilar ile ilgili bir bilgi paylasmak istiyorum. Unganlar, 6 yasindaki ogluma ve esime muayeneye sirasinda aciklama dahi yapmadan birer asi yaptilar. Tek enjeksiyon icinde birden fazla asi da olabilir tabii. Beni iceri almadilar. Esim, "kadin dr lafa tutup asi yapacagini dahi soylemeden igneyi sapladi" dedi. Sacma geldiginin farkindayim ama oglum da aynisini soyledi. Ayrica, oglumun asi kartlarini goturmemize ragmen asilari eksik islemisler. Okul kaydi sirasinda TR'deki asi karnelerini (biri e-nabiz, digeri Acibadem hastanesinin saglik karnesi) Ingilizce'ye cevirip aciklayarak yeniden asi yapilmasini onledim. TR'de dogru duzgun bir hukuk sistemi ve saglik deneyimi olsa unganlar bunlari yapamazdi.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@mrme12 Ankara'da unganlar adinda bir poliklinikte. Randevu belli olunca onun bilgisini de maille alacaksiniz.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@patron3535 Merhabalar. Biz 17 Agustos'ta giris yaptik. Bir hafta kadar sonra SSN kartlari, 1.5 ay kadar sonra da GClar geldi. Arada biometrik alim talebi olmadi. Sadece giriste ben sinir polisi ile biraz atisinca yarim saat kadar bir odada oturmak zorunda kaldik. Yarim saat soru dahi sormadan oturtup sonra saldilar.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ecom çok teşekkür ederim. tüm bekleyenlerin de en kisa sürede vizelerine kavusmalari dilegiyle.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Bernur cok teşekkür ederim. size de.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Biz de sonunda bugun Ankara'da mutlu sona ulastik. Esimin mulakati sadece 5 dk surmus. Darisi tum bekleyenlerin basina.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bizim randevumuz da az önce geldi sonunda, Ağustos'a.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@patron3535 AOS'te oldugu gibi mulakati cogu durumda kaldirmalari lazim.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bu ay Temmuz için randevu alan yok sanırım. Bayramı da gectik ama haber yok. Yine current bırakıp arkada dondurmazlar umarım.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Procedure Para kazanip, vergisini duzenli odeyen, suca karismayan herkes hem esini hem de cocuklarini en kisa surede yanina alabilmeli. H1li yapabiliyor, ben neden yapamiyorum? Turkiye'de kazandigim paranin dahi vergisini istemeyi biliyorsun ama Turkiye'deki ailemi vergi alirken aile bireyi saymiyorsun, onlar icin harcadigim parayi gider saymiyorsun, kendilerine vize verip ulkeye almiyorsun.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Temmuz bülteni az önce yayınlandı. Tarih, Haziran ile aynı, 15 Kasım 2021. Temmuz randevuları da bugün yarın verilir herhalde.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Az önce NVC'den dosyanız bizde, asayiş berkemal maili geldi. Current olunca 60 günde bir gelen mailden. Sanırım biz de potaya girdik. Postlara baktım Mayıs grubu 2 Mayıs gibi mailleri almış, 10 Mayıs civarı da randevular gelmiş. Umarım biz de haftaya alırız.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
randevu alan herkesi bol bol tebrik ediyorum. biz de haziran ayında current oluyoruz. sabırsızlıkla bekliyoruz.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yasmin982 çok sağolun. dilerim secim sayesinde hepimiz en kısa sürede sevdiklerimize kavuşuruz.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@yasmin982 once ds160 doldulup bos olan bir tarihe randevu alınıyor (biz basvuruken Kasım 2025 müsaitti). sonra hızlandirma talebi aynı sayfadan (basvuru degisiklik sayfasi) iletiliyor.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Shady-El-Shazly @Procedure @mulus iyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. @Procedure @mulus sizlere de acil şifalar diliyorum. Çok çok geçmiş omsun. Ankara'ya yaptığım F2A başvurusu için de bu sabah red geldi.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@patron3535, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)
@gembruce geçmiş olsun umarım kisa zamanda anlatırsınız. Sanırım göçmenlik başvurusu olan kişilere diğer vize türlerini vermek istemiyorlar. Umarım hizlandirmadan bir sonuç alırsınız.
acil durumlar bu kısıtlamalardan istisna ama keyfi uygulamaların önüne gecilemiyor. hersey bitince hala hayatta olursam kanun önünde mutlaka hakkımızı arayacağım. andolsun.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@lavita, içinde söyledi: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)
@gembruce Çok geçmiş olsun, üstüne bir de can sıkıcı bu durum olmuş. Umarım expedite’tan hızlıca sonuç alırsınız. Yakın zamanda benim I-131 başvurum için expedite request yaptık ama sürekli dürtmek gerekiyor tekrar tekrar açıkçası. Çok yorucular. Umarım siz hızlı sonuç alırsınız.
umarim. cok tesekkurler.