çıkmadı yine 12 yılıda devirdik..ama denemeye devam.kazanan arkadaşlara tebrik ediyorum
fredyjones tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
11 inci kez green karta başvuruyorum. 11 yıl geçmiş dilek olay yaşlandım abd hayallerim ülkesi...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yerimizi alalım yine olmadı 10 senedir başvuruyoruz.olmuyor,olmuyor,olmuyor..
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
green kart sonucumu bir türlü ögrenemedim gitti hata veriyor.sizdede oldumu böyle birşeyler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sonuçlara bakmadım yerimizi yinede alaak zaten alıştık
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben daha bakmadım sonuçlara 9 kez başvurduk zaten çıkacağına zametmiyorum bana... Biraz zaman geçsin bakarız zaten Almanya vize Red verdi bana canım sıkılıyor olmuyor olmuyor. Red Red Red bu dünyaya Red almak için geldim..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bugun Massachusetts eyaletinden amerikan araçı mustang vardı..kapımın önünde sahibini aradım bulamadım 2 sohbet edecektim..benide al götür abd ye diyecektim
gelmedi sahibi:D -
RE: USA-TURK.com ve Forumuna Ne Oldu?Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
o sitede nikimi bile unuttum en çok merak ettigim amerika sitesiyti
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MrtGnr başka ülkelere de bakmaya başladım. İnşallah çıkar ama umutum yok sanada çıkar inşallah
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
başvuru yaptık.hadi hayırlısı ben avrupayıda düşünüyorum.avrupaya daha agırlık vericem.
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium bende 9 kez başvurumu yapıcam.bakalım şans yüzümüze gülecekmi bu sefer
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bugun fotograf çektirmeye gidiyorum 9 kez başvurum olucakk
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
8 senedir başvuruyorum çıkmıyor bu sene 9 senem olucak
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Azerbaycan da 1 aydır yaşıyorum burasıda Türkiye den farkı yok. Rusya ya gidicem dollar kazanmak için.ne hallere düştük arkadaş 8 kez green karta başvuru yapıcam çıksa da gidebilsem sırf şu Amerika gitmek için çekilen çile abd olsa şirket kurmuştum.. Amerika hayallerim ülkesi bir gün kavuşucam ona
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Evet arkadaşlar Ekim ayı yaklaşıyor adım adım. Bu sene tarihi bir rekor başvuru bekliyorum. Siyasete girmek istemiyorum. Son seçimlerde umudumuz tamemen kaybettik. Sizi bilmiyorum benim fikrim böyle. Gençlerimiz, çoçuklu aileler,geleceklerini başka ülkelere arayışa girdiler bu aralar bana çevremden green kart nasıl başvuryor soranlar var . Anladımki ciddi bir başvuru sayısı olucak. Herkese bol şanslar diliyorum benim 9 kez olucak başvurum bir arkadaşım daha vardı burda onunda 9 kez başvurusu olucak o arkadaşada şans diliyorum
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Can Çolpan ds 260 forum videosu çekmiş bakabilirsiniz
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
8 sene oldu çıkmıyor Avrupayıda düşünüyorum kalbim amerikadan yana hep.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vize Red yiyenler çok fazlaymış AB birligi açıklama yaptı çözüm için çabalıyoruz diye.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu ülkeden nasıl kaçıçaz bizler kafayı yemek üzereyim