• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. fredyjones
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    F
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 163
    • En İyi 75
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    fredyjones tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      çıkmadı yine 12 yılıda devirdik..ama denemeye devam.kazanan arkadaşlara tebrik ediyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      11 yıl olucak

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      11 inci kez green karta başvuruyorum. 11 yıl geçmiş dilek olay yaşlandım abd hayallerim ülkesi...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Yerimizi alalım yine olmadı 10 senedir başvuruyoruz.olmuyor,olmuyor,olmuyor..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      green kart sonucumu bir türlü ögrenemedim gitti hata veriyor.sizdede oldumu böyle birşeyler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Sonuçlara bakmadım yerimizi yinede alaak zaten alıştık

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Ben daha bakmadım sonuçlara 9 kez başvurduk zaten çıkacağına zametmiyorum bana... Biraz zaman geçsin bakarız zaten Almanya vize Red verdi bana canım sıkılıyor olmuyor olmuyor. Red Red Red bu dünyaya Red almak için geldim..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Bugun Massachusetts eyaletinden amerikan araçı mustang vardı..kapımın önünde sahibini aradım bulamadım 2 sohbet edecektim..benide al götür abd ye diyecektim
      gelmedi sahibi:D

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: USA-TURK.com ve Forumuna Ne Oldu?

      o sitede nikimi bile unuttum en çok merak ettigim amerika sitesiyti

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      @MrtGnr başka ülkelere de bakmaya başladım. İnşallah çıkar ama umutum yok sanada çıkar inşallah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      başvuru yaptık.hadi hayırlısı ben avrupayıda düşünüyorum.avrupaya daha agırlık vericem.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      @Chromium bende 9 kez başvurumu yapıcam.bakalım şans yüzümüze gülecekmi bu sefer

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      bugun fotograf çektirmeye gidiyorum 9 kez başvurum olucakk

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      8 senedir başvuruyorum çıkmıyor bu sene 9 senem olucak

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Azerbaycan da 1 aydır yaşıyorum burasıda Türkiye den farkı yok. Rusya ya gidicem dollar kazanmak için.ne hallere düştük arkadaş 8 kez green karta başvuru yapıcam çıksa da gidebilsem sırf şu Amerika gitmek için çekilen çile abd olsa şirket kurmuştum.. Amerika hayallerim ülkesi bir gün kavuşucam ona

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Evet arkadaşlar Ekim ayı yaklaşıyor adım adım. Bu sene tarihi bir rekor başvuru bekliyorum. Siyasete girmek istemiyorum. Son seçimlerde umudumuz tamemen kaybettik. Sizi bilmiyorum benim fikrim böyle. Gençlerimiz, çoçuklu aileler,geleceklerini başka ülkelere arayışa girdiler bu aralar bana çevremden green kart nasıl başvuryor soranlar var . Anladımki ciddi bir başvuru sayısı olucak. Herkese bol şanslar diliyorum benim 9 kez olucak başvurum bir arkadaşım daha vardı burda onunda 9 kez başvurusu olucak o arkadaşada şans diliyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Can Çolpan ds 260 forum videosu çekmiş bakabilirsiniz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?

      8 sene oldu çıkmıyor Avrupayıda düşünüyorum kalbim amerikadan yana hep.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Vize Red yiyenler çok fazlaymış AB birligi açıklama yaptı çözüm için çabalıyoruz diye.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Bu ülkeden nasıl kaçıçaz bizler kafayı yemek üzereyim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      F
      fredyjones
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9