@USA Katılıyorum. Haklısınız. Çok bilgisi olan , Çok araştıran, Çok siteyene degil, öylesine başvuran, ilk defa başvuran, birinin aracılığı ile başvuran, süreçten bilgisi olmayanlara çıkıyor.
Yapacak bir şey yok. Seneye tekrar deneyeceğiz.
fikret çağan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İkinci başvuru ve ikinci 2X hnbs .
Seneye görüşürüz çıkmayan arkadaşlar ile.
Çıkanlara tebrikler ve hayırlı olsun. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yerimizi alalım burada. Bir sene daha bu odadayız. Uzun süre gelmem artık.
Başvuru tarihi gelince görüşürüz. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lamak-sadla Bu sabote etme işini anlamıyorum. Yani gidip adamı öldürecekler mi arkadaş.
Cn bilmekle ne yapılabilir ki?
Bu iki üç bilgiyle bisey yapılamaz. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Henüz bakmadım. Hem hayal kırıklığına uğramaktan korktuğumdan hemde totem yaptığımdan bugün bakmayacağım.
Takip ettigim canlı yayınlardan gördüğüm yine konu hakkında bir şey bilmeyenlere çıkmış.
Çıkanlar süreçten bir haber , simdi ne yapacağız, sonuç bugün mü açıklanıyordu falan diyor.
Yani birsey diyemeiyorum. Her şeyde vardır bir hayır.
Umarım bu forumun müdavimlerine seneye çıkar..
Bu kadar çok isteyen ve emek verenlere çıkmaması üzücü.
. Yarın bakınca yazarım artık.
Herkese hayırlı olaun. Iyi akşamlar. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Trigger-Tcmk Hocam formu yanlış doldurma ihtimali çok düşük. Zaten uyarı veriyor sonraki sayfaya gecemiyorsun. Yinede vardır mutlaka
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@eraytg Benim fotoğrafda aynj. Umarım bu nedenle elenmeyiz
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
YouTube canlı yayını açacak var mı acaba takip edelim. Veya baska bir yerde sihbet veya canlı yayın..
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@vPhoenix Ben 39 yaşındayım.


Ve eminim daha yaşlısıda vardır. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Chromium Selam hocam.
Valla sizin gibileri görünce hevesimiz kırılıyor. Acaba yanlış bir şey mi yapıyorsunuz başvuruda? -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@randomlyselected Bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum. Geçen senede böyle yapmak istedim ama dayanamayıp baktım ve hnbs yi gördüm...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 Selam Gardaşım. Youtube kanalın var mı acaba?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@randomlyselected
Umarım 2027 Sohbet Sayfası yerine DV2026 Aşamaları sayfasında yerimizi alırız.

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar tartışmaları ,olasılıkları bir kenara bırakıp hayallere devam edelim.
Son saatler kaldı. Sonuca çok yaklaştık.
Biraz hayallerimizden bahsedelim.
️ 
Hangi eyalet , hangi şehir ve yapılacak iş seçimi ve sebeb?Ben başlıyorum.
Eyalet ; California çünkü havası ve doğası güzel.
Şehir ; Santa Barbara.
İş; araba lastik tamir ve araç bakım yeri açmak.Birde bir sorum var , neden kimsa Hawaii düşünmüyor?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hasnotben göremeyince eskilerden kimse yok diye düşünüyordum. Selam hocam.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@arizmend Türkiye hocam. Önemli olan vatandaşlık. Bende merak etmiştim bu konuyu. Çıkma olasılığı en yüksek ülkeleri araştırdım hatta ama (mesela Okyanusya ülkeleri; Fiji,Soloman Adaları, Malta %10 civarı çıkma şansı) asıl olanın vatandaşlık olduğunu öğrendim.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan Hocam eksik bilgi. Ev ve arabada veriyorlar.

