Herkese selamlar. Kazananlara da hayırlı olsun ve umarım herkes kartını alabilir bu sene. Ben ve eşim şuan B1 vizesi ile ABD'deyiz ve büyük ihtimalle AOS ile ilerleyeceğiz. Çünkü geçtiğimiz yıllarda bizim numaralarımız CP ile baya sorunlar yaşadı diye biliyorum. Ancak bizim de numaramız biraz yüksek olduğu için AOS ile süreci yetiştirebilir miyiz emin olamadık. Bu konuda tecrübesi olanlar fikrini paylaşabilirse çok devinirim.
feuerx tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: FY2023 & FY2024 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Muhtaradana Sanırım bahsettiğiniz diğer vaka bizimki olabilir. Bizim durumda da EB3-Skilled mülakatı esnasında görevli green card ınızı onaylamıyorum deyip sarı kağıtta sadece "Other" kutucuğunu işaretleyip el ile "Revocation" yazıp turist vizesini de iptal etti.
Bu arada yaklaşık 1 buçuk ay geçmesine rağmen ne bir bilgi maili geldi ne de avukatın bilgi taleplerine dönüş yapıldı. Tamamen karanlıkta ne olacağını bilmez durumda bekliyoruz maalesef. -
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hildebrandt bizim vize türü unskilled değil yani aracı firma yok işi ayarlayan. Daha önce tanıdığımız 40 tan fazla çalışanı olan ve sahibi Türk olmayan bir firma direk sponsor olmak istedi.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Hildebrandt zaten 5 6 yıldır orada yaşıyordu. Liseyi orada tamamladı daha sonra farklı statülerde orada kalıp çalışma hayatı oldu ve Türkiye'ye dönüp green card mülakatını beklemeye başladı. Dediğiniz gibi orada yaşarken bir ihlal durumu olsa zaten mülakatta bunu sorarlardı, bilakis mülakat başında bilgisayarını inceleyip bulunduğu statüleri tek tek söyleyip buralarda bir sorun görünmüyor demiş. Daha sonra işin detayları ile alakalı sorularda bir ara içeri gitmiş yarım saat sonra gelmiş ve yapacağınız iş ile firma arasında bağlantı kuramıyorum o yüzden green card ınızı onaylamıyorum ve turist vizenizi iptal ediyorum demiş. Green card ı onaylamayıp B1 vizesini de iptal etmesi biraz düşündürücü ve green card ile alakalı komple ret geleceği endişesi taşıyor bizim açımızdan. Ancak ben hiç bir forum sitesinde mülakatta ret verilip green cardı komple iptal edilen bir kişiye rastlamadım. O yüzden benzer bir örneği araştırıp göremedik maalesef. İşin kötüsü şu aşamada başka bir vize türü için (B1/B2, F1 veya H1B gibi) başvuru yapabilir miyiz ve yapsakta devam eden dosyadan dolayı bunlar direk ret olur mu emin olamadık. Bir adım atabilmek için hala konsolosluktan bir mail gelmesini bekliyoruz maalesef.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@dpdemir yanitlarin icin cok tesekkur ederim. Evet turist vizesi de iptal olunca tikilip kaldi gibi oldu buraya. Isin kotusu suan reddedilen bir dosyasi oldugu icin yeniden turist vizesi veya F1 basvurusu vs de ret olacak diye biliyorum. Biraz cozumsuz biraktilar bizi. Bakalim belki bize de mail gelir bu hafta konsolosluktan.
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@dpdemir yanit icin cok tesekkur ederim. Ceac de aynen sunlar yaziyor;
"A U.S. consular officer has adjudicated and refused your visa application. Please follow any instructions provided by the consular officer. If you were informed by the consular officer that your case was refused for administrative processing, your case will remain refused while undergoing such processing. You will receive another adjudication once such processing is complete. Please be advised that the processing time varies and that you will be contacted if additional information is needed. For more information, please visit TRAVEL.STATE.GOV or the website for the Embassy or Consulate at which you made your visa application.
For more information, please visit U.S. Embassy Ankara. "
Turist vizesini de ilk basta degil sozlu olarak revocate ediyorum dedikten sonra iptal etmis. Muhtemelen dediginiz gibi case i komple iptal etti diye dusunuyoruz biz de. Konsolosluktan avukata bir yanit geldiginde yine buradan paylasirim. -
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Herkese merhaba. Forumdaki herkesin değerli bilgilerine ihtiyacım var ve yardımcı olursanız çok sevinirim.
18 Ocak günü eşimin kardeşinin konsoloslukta EB3- Skilled kategorisinde greencard mülakatı vardı. Mülakat sırasında konsolosluk memuru senin mesleğin ile sana sponsor firmanın arasında bağlantı kuramadığım için kartını onaylamıyorum demiş. Hatta tam olarak "revocate" edeceğini söylemiş ve pasaportu ile beraber sarı kağıt vermiş ve pasaportunda geçerli olan B1/B2 vizesini de iptal etmiş.
Daha önceki mülakat deneyimlerinden okuduğum kadarıyla sarı kağıdı verdikleri herkese "administrative processing" seçeneği işaretlemişler ancak bize verdiği kağıtta bu kutucuk işaretlenmemiş ve arka sayfada bulunan "other" kutucuğu işaretlenmiş ve el yazısıyla "Revocation" yazılmış. Ceac den statüsünü kontrol ettiğimizde de refused olarak görünmekte.
Daha önce mülakatında buna benzer bir durum yaşayan oldu mu acaba? Veya bu durum ve revocation etme hakkında bilgisi olan var mı? Avukatıyla konuştuğumuzda konsolosluktan bilgi alıp dönüş yapacağını söyledi bize. Acaba şu durumda dosyası komple ret mi oldu ya da administrative processing işaretli olmasa bile bizim dosyanın idari incelemede olduğunu düşünebilir miyiz? Turist vizesi iptal edildi, konsolosluktan her hangi bir bilgilendirme maili gelmedi. Tam anlamıyla ne yapacağımızı bilemez haldeyiz.
Yardımcı olabilecek, bilgilerini paylaşabilecek birileri olursa şimdiden teşekkür ederim. -
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@charon aynen oyle. Türkiye'de tl kazanıp dolar harcanıyor gibi geliyor şuan bana resmen
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@tohma31 ABD deki hayatınızda başarılar. Her şey istediğiniz şekilde ilerler umarım
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@evrimooloji yeni yaşamınız hayırlı olsun
Bence ilerlemeniz çok iyi. Bir çok şeyi halletmişsiniz. Geriye kalan şeyler çorap söküğü gibi ilerleyecektir. Kaygıya endişeye çok kapılmayın her şey yavaş yavaş rayına oturacaktır 
-
RE: Amerika'da ikinci el araba almakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@MySea fiyat olarak ne istiyorlar ikisine de acaba merak ettim.
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
@Dilara-Korkmaz banking fee harici devletin aldığı vergi vs var mı acaba?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@FurkanAydn bu sene o sene olur umarım

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@newbie97 Söylediğin çok mantıklı. Ben de benzer şekilde düşünüyorum. Ama son gün ile ilgili böyle bir aritmetik varsa o zaman durum değişiyor

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@FurkanAydn ben de benzer şeyleri duyuyorum sürekli. İlk gün ve son gün başvuruları %40 ar diğer günler de %20 etkiliyor gibilerinden.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@dytmelek gözünüz aydın
hayırlı uğurlu ve bereketli olsun -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@EasternStar bizim henüz çocuk olmadığı için okul puanı problemimiz yok şuan. Arada bakıyorum ev fiyatlarına az da olsa gerileme var gibi görünüyor. Umarım biz gidene kadar biraz daha düşer fiyatlar

-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@EasternStar Detaylı paylaşımlarınız için teşekkür ederim. Yazılarınız hem umut hem cesaret veriyor şahsen
Biz de yaklaşık 5,6 ay sonra sizinle aynı havalimanından ABD' ye giriş yaparak, yaşadığınız süreçleri Delray Beach bölgesinde yaşayacağız kısmetse. Sabırsızlıkla paylaşımlarınızın devamının gelmesini bekleyeceğim 
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@dytmelek tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Türkiye'de bile bir şirket kurup iş hayatına ve düzenine alışmak için 2 yıl süre genelde az bile kalıyor. O yüzden sizin kendinize zaman verme metodunuz çok yerinde ve çok sağlıklı. Her şey gönlünüzce olsun 
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@dytmelek yazdıklarınızı heyecanla okuyup istemsizce mutlu oldum. Orada düzen kurup ilerleme sağlamanız bizler açısından yol gösterici oluyor. Kısmetse biz de 5 6 ay sonra sizinle aynı yollardan geçeceğiz. Florida bölgesinde E2 ile sizin yaşadıklarınıza paralel şeyleri yaşayacağız. Umarım E2 niz de en kısa zamanda onaylanır. İlişkiler konusunda yaşadığınız olumsuzluklar size zararsız bir tecrübe vermiş gözüyle bakıyorum. İlerleyen zamanlarda yazılarınızın devamını bekliyoruz. Teşekkür ederim
