Bıktım bu ülkenin uyanık ve tilki geçinen yalakalik yapan hizsizlik arsizlik yapan haksiz hukuksuz tiplerinden. Tek amacim bu lanet ülkeyi ( icindeki lanet yasayan toplumu) terketmek.. bu ulkede zengin olsanda ayni pisligin icindesin bnce refah seviyesi adaletli bir ulkede fakir yasarim daha iyi
denizaker tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
2023 yılında EB3 ile PERM başvurumuz yapıldı. O zamanlar umutluyduk, heyecanlıydık. Başvuru sırasında bize 2–3 yıl süreceği söylendi; ancak bu sürenin aslında ne kadar değişken olduğunu zamanla acı bir şekilde öğrendik. ABD’de yeni bir hayat kurma fikri bizi motive ediyordu. Ama zaman geçtikçe bu süreç bir göç yolculuğundan çok, sabır sınavına dönüştü.
Süreçlerin bu kadar yavaş işlemesi, hiçbir şeyin net olmaması ve sürekli değişen politik atmosfer bizi ciddi anlamda yıprattı. Hele ki Trump’ın yeniden sahneye çıkması ve göçmenlik politikalarında tekrar kısıtlamaların gündeme gelmesi, sürece dair zaten zayıflayan inancımızı iyice sarstı.
Başta büyük bir hevesle çıktığımız bu yolda artık heves diye bir şey kalmadı. Zamanla umut yerini yorgunluğa, heyecan ise kırgınlığa bıraktı.
Üstelik bir yandan da çevremize bakıyoruz… Biz yıllarca yasal sürecin içinde kalarak beklerken, kaçak yollarla gidenler ya da turist vizesiyle gidip orada kalanlar bir şekilde oturma izni alabildiler, sistem içinde yol aldılar. Bazen kendi kendime sormadan edemiyorum: Acaba onlar mı daha mantıklı bir yol izledi? Biz mi fazla “doğru” kalmaya çalıştık?
Belki bir gün sıra gelir, belki de gelmez. Ama şu an için tek gerçek; bizim hayallerimizin, yıllar süren bir belirsizliğin içinde yavaş yavaş tükenmesi. Ne bir heves kalıyor ne de bir umut. 5 yıl önce hayalini kurduğum yurtdışında yaşama fikri. Şu anda hayalini kuramadığım bir belirsizliğe bıraktı kendini... (Yakın zamanda Donald Trump ın yasal Vize işlemlerini daha da zorlaştırmasini duydugumda çok da şaşırmayacagimi artik benimsedim )
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@unborn harika bir anlatım umarım herkezin karşısına bu tür insanlar çıkar
-
RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
Türkiye'de erken emeklilik (EYT) hakkettiğimde. ABD ye göçmen olarak çalışmaya gidersem
-Türkiye'deki emekli maaşıma herhangi bir kesinti olur mu?
-Adresimi ABD'ye almam emekli maaşımda bir çıkarır mı?
-ABD den Türkiye'ye bir süre sonra geldiğimde sağlık hizmetinde yararlanabilir miyim? -
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@umutcetnkaya 20-25 bin dolar Türkiye'de yakmak kolay mı? bu sitede herkes şirket CEO su mu? müteahhit mi? hiç mi asgari ücretli çalışan yok? Aslına bakarsanız bilgi almak ve ulaşmak zor değil, sanırım onlarda bu işi ilk defa yapıyorlar, çünkü bu yolla iş başı yapan bir örnekleri yok. Ortalama cevaplar veriliyor.
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Şuanda "Eb3 Other workers" ile Türkiye'den ABD'ye gelme süresi 4-6 yıla çıktı. Abd de birçok göçmen avukatı bunu söylüyor. 2 yılda işlemlerin bitmesi çok büyük bir hayal deniyor. Bizde çok araştırdık fakat eb3 bekleme süreleri bütün hevesimizi aldı götürdü. Şuanda tek isteğimiz "DVLOTTERY" o da olmaz ise E2 vizesine başvuracağız. Umuyoruz ki yasal yol ile yüklü bir miktar yatıranlar çok daha kolay şekilde vize alabilir. Herkezin hayaline kavuşması dilegi ile
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank Hayırlı olsun sizin için. Benim şahsi düşüncem CP yaparak işleminizi devam edecekseniz, basit bir mantıkla ortalama 3 yıl sonra ancak Other workers olarak "Current" olursunuz. ancak bu süre sonunda vize görüşmesi alabilirsiniz. Bence bunun üzerine Trump ın vizeleri zorlaştıracak sözlerini, yapabileceklerini de eklerseniz Pd başvurusu tarihinize 4 yılı ekleyerek gözden çıkarmak mantıklı olacaktır.(Pandemi sırasında oluşan binlerce Eb3 başvurusu bu süreleri uzatacak) (Hatta 2025 yılında ancak 6 ay gibi bir ilerleme olabileceğini daha ilerdeki 2026, 2027 yıllarında daha da az olabileceği belirtilmişti. PD başvurusunu 2024 yılında yapan kişiler ne yazik ki çok daha fazla süre beklemek zorunda kalacaklar 2028-2029 yılları onlar için cok uzak süreler olmamalı, ona göre plan yapılmalı. Benim basvurumdaki gördügüm dinledigim, belirtilen süreler şuan hayal oldu. hayallerim bir nevi çöpe gitti.. ne yazik ki bu şekilde yıllarca bekleyip tüm hevesimizin istegimizin kaçacagi ani bekleyeceğiz artık. Bu kadar uzun sürmesi cok moral bozucu bir durum. Umarım herkez için bir mucize olur...
denizaker tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
2023 yılında EB3 ile PERM başvurumuz yapıldı. O zamanlar umutluyduk, heyecanlıydık. Başvuru sırasında bize 2–3 yıl süreceği söylendi; ancak bu sürenin aslında ne kadar değişken olduğunu zamanla acı bir şekilde öğrendik. ABD’de yeni bir hayat kurma fikri bizi motive ediyordu. Ama zaman geçtikçe bu süreç bir göç yolculuğundan çok, sabır sınavına dönüştü.
Süreçlerin bu kadar yavaş işlemesi, hiçbir şeyin net olmaması ve sürekli değişen politik atmosfer bizi ciddi anlamda yıprattı. Hele ki Trump’ın yeniden sahneye çıkması ve göçmenlik politikalarında tekrar kısıtlamaların gündeme gelmesi, sürece dair zaten zayıflayan inancımızı iyice sarstı.
Başta büyük bir hevesle çıktığımız bu yolda artık heves diye bir şey kalmadı. Zamanla umut yerini yorgunluğa, heyecan ise kırgınlığa bıraktı.
Üstelik bir yandan da çevremize bakıyoruz… Biz yıllarca yasal sürecin içinde kalarak beklerken, kaçak yollarla gidenler ya da turist vizesiyle gidip orada kalanlar bir şekilde oturma izni alabildiler, sistem içinde yol aldılar. Bazen kendi kendime sormadan edemiyorum: Acaba onlar mı daha mantıklı bir yol izledi? Biz mi fazla “doğru” kalmaya çalıştık?
Belki bir gün sıra gelir, belki de gelmez. Ama şu an için tek gerçek; bizim hayallerimizin, yıllar süren bir belirsizliğin içinde yavaş yavaş tükenmesi. Ne bir heves kalıyor ne de bir umut. 5 yıl önce hayalini kurduğum yurtdışında yaşama fikri. Şu anda hayalini kuramadığım bir belirsizliğe bıraktı kendini... (Yakın zamanda Donald Trump ın yasal Vize işlemlerini daha da zorlaştırmasini duydugumda çok da şaşırmayacagimi artik benimsedim )
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank Hayırlı olsun sizin için. Benim şahsi düşüncem CP yaparak işleminizi devam edecekseniz, basit bir mantıkla ortalama 3 yıl sonra ancak Other workers olarak "Current" olursunuz. ancak bu süre sonunda vize görüşmesi alabilirsiniz. Bence bunun üzerine Trump ın vizeleri zorlaştıracak sözlerini, yapabileceklerini de eklerseniz Pd başvurusu tarihinize 4 yılı ekleyerek gözden çıkarmak mantıklı olacaktır.(Pandemi sırasında oluşan binlerce Eb3 başvurusu bu süreleri uzatacak) (Hatta 2025 yılında ancak 6 ay gibi bir ilerleme olabileceğini daha ilerdeki 2026, 2027 yıllarında daha da az olabileceği belirtilmişti. PD başvurusunu 2024 yılında yapan kişiler ne yazik ki çok daha fazla süre beklemek zorunda kalacaklar 2028-2029 yılları onlar için cok uzak süreler olmamalı, ona göre plan yapılmalı. Benim basvurumdaki gördügüm dinledigim, belirtilen süreler şuan hayal oldu. hayallerim bir nevi çöpe gitti.. ne yazik ki bu şekilde yıllarca bekleyip tüm hevesimizin istegimizin kaçacagi ani bekleyeceğiz artık. Bu kadar uzun sürmesi cok moral bozucu bir durum. Umarım herkez için bir mucize olur...
-
RE: EB-3 GREEN CARD SURECIİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@orhanozbekk bu grubs beni de alabilir misiniz?
-
RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
@redsat2000 abd de emeklilik için sanirım Türkieyedeki gibi bir sgk prim ödeme sistemi yok diye biliyorum. Abd de emeklilik sistemine girnezsem bir sorun olurmu? Ben abd de emeklilik icin bir prim ödemeden çalışma hayatındq çalışabilirmiyim çok tesekkürler saolun tekrardan.
-
RE: Emeklilik Günü Saydırma (ABD vs. TR)Emeklilik ve Yatırım içinde yayımlandı
Türkiye'de erken emeklilik (EYT) hakkettiğimde. ABD ye göçmen olarak çalışmaya gidersem
-Türkiye'deki emekli maaşıma herhangi bir kesinti olur mu?
-Adresimi ABD'ye almam emekli maaşımda bir çıkarır mı?
-ABD den Türkiye'ye bir süre sonra geldiğimde sağlık hizmetinde yararlanabilir miyim? -
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Şuanda "Eb3 Other workers" ile Türkiye'den ABD'ye gelme süresi 4-6 yıla çıktı. Abd de birçok göçmen avukatı bunu söylüyor. 2 yılda işlemlerin bitmesi çok büyük bir hayal deniyor. Bizde çok araştırdık fakat eb3 bekleme süreleri bütün hevesimizi aldı götürdü. Şuanda tek isteğimiz "DVLOTTERY" o da olmaz ise E2 vizesine başvuracağız. Umuyoruz ki yasal yol ile yüklü bir miktar yatıranlar çok daha kolay şekilde vize alabilir. Herkezin hayaline kavuşması dilegi ile
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Adli sicil kaydı temiz olacak derken herhangi belli suçlar varmı ? Mesela ben birine ineternetten hakaretten ceza aldım. Adli sicilime işlediyse yinede eb3 başvurum sorun olurmu ?
-
RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Cardİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Kumar veya loto oynar gibi bir durum bu. Boşa atabilecek paranız ve zamanınız varsa, yapın bunu
-
RE: EB-3C (EW) Green Card süreci danışmanlığı konusunda sorular ve uyarılar!İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@umutcetnkaya 20-25 bin dolar Türkiye'de yakmak kolay mı? bu sitede herkes şirket CEO su mu? müteahhit mi? hiç mi asgari ücretli çalışan yok? Aslına bakarsanız bilgi almak ve ulaşmak zor değil, sanırım onlarda bu işi ilk defa yapıyorlar, çünkü bu yolla iş başı yapan bir örnekleri yok. Ortalama cevaplar veriliyor.
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
İdphoto4you sitesinden hazirladigimiz fotograf 96 dpi cikiyor 96 dpi olmasi bir problemmi sizce ? Yoksa uygun mu ?